Chairman Pakistan Tehreek-e-Insaf Mr. Imran Khan's grand meeting in Sargodha on 1:9:2022

in Urdu Community2 years ago

ماشاءاللہ آج چیرمین پاکستان تحریک انصاف
جناب عمران خان صاحب کے سرگودھا جلسہ کیلئے
دفتر پاکستان تحریک انصاف موچھ سے ورکرز کے
ہمراہ روانہ ۔

image.png



ماشاءاللہ آج چیئرمین پاکستان تحریک انصاف
جناب عمران خان کے سرگودھا جلسے کے لیے
موچھ سے پاکستان تحریک انصاف کے کارکنان کا دفتر
ساتھ چھوڑ دو۔ یہ دورہ سرگودھا کا تھا اور میری پارٹی کے تمام کارکن میرے ساتھ تھے۔ میں تھیسل میانوالی کا صدر ہوں، میری پارٹی پی ٹی آئی ہے، پی ٹی آئی پاکستان کی سب سے بڑی سیاسی جماعت ہے۔ میں بچپن سے پی ٹی آئی اور عمران خان کے ساتھ ہوں اور اب ہمارا مشن عظیم لیڈر عمران خان نیازی کی قیادت میں پاکستان کو کرپشن فری بنانا ہے۔ تمام کرپٹ اور چور ہمارے قائد کے خلاف ہیں۔ تمام پاکستانی عوام عمران خان کے ساتھ ہیں۔ عمران خان ایک ایماندار انسان ہیں، ان کا شمار پاکستان کے عظیم لوگوں میں ہوتا ہے۔ اسے کوئی لالچ نہیں اور وہ ہر پاکستانی کا ہیرو ہے۔ عمران خان کا وژن پاکستان کو ترقی یافتہ ممالک میں شامل کرنا ہے۔ میں نے بچپن سے ہی اس پارٹی میں کام کرنا شروع کیا تھا اور مجھے پارٹی میں کئی اچھے عہدے ملے لیکن میرا ہدف پارٹی میں عہدہ یا عہدہ حاصل کرنا نہیں ہے۔ میرا مشن عمران خان کے ساتھ اور عمران خان کے وژن کے ساتھ کھڑا ہونا ہے۔ پاکستان میں عمران خان جیسا لیڈر کوئی نہیں۔ تمام پاکستانی عمران خان سے محبت کرتے ہیں۔ ہمارے پاس ایک ہی انتخاب ہے عمران خان ہمارا لیڈر اور ہماری آخری امید بھی

image.png

Leave together. This trip was to Sargodha and all my party workers were with me. I am president of Thistle Mianwali, my party is PTI, PTI is the biggest political party of Pakistan. I have been with PTI and Imran Khan since childhood and now our mission is to make Pakistan corruption free under the leadership of great leader Imran Khan Niazi. All corrupt and thieving people are against our leader. All Pakistani people are with Imran Khan. Imran Khan is an honest person, he is considered as one of the great people of Pakistan. He has no greed and is the hero of every Pakistani. Imran Khan's vision is to include Pakistan among developed countries. I started working in this party from my childhood and I got many good positions in the party but my target is not to get position or rank in the party. My mission is to stand with Imran Khan and with Imran Khan's vision. There is no leader like Imran Khan in Pakistan. All Pakistani people love Imran Khan. We have only one choice Imran Khan is our leader and also our last hope


اج چیرمین پاکستان تحریک انصاف
جناب عمران خان صاحب کا سرگودھا میں شاندار جلسہ۔
موچھ سے ورکرز نے جلسہ میں بھرپور شرکت کی
جسکے لیئے حاجی سجاول خان اور سابق ضلعی صدر
شاہد حمید خان ایڈووکیٹ نے تعاون کیا
میری اور ورکرز سے دونوں معززین کا شکریہ ۔
منجانب: صدر تحصیل میانوالی طارق مجید خان موچھ ۔

my pti team at sarjodha jalsa

image.png

جب ہم سرگودھا جلسہ گاہ پہنچے تو پی ٹی آئی کے ہزاروں کارکنان موجود تھے۔ پی ٹی آئی کے کارکنوں کی طرف سے مجھے بہت عزت اور پیار ملا۔ مجھے واقعی فخر ہے کہ میں بچپن سے پی ٹی آئی کا ورکر ہوں اور پاکستان کو بہترین بنانے کے لیے اپنی تمام تر کوششیں کر رہا ہوں۔ میرا کام صرف اپنے لوگوں کے لیے ہے، میں پاکستان کو ایک بہتر ملک بنانے کے لیے محنت کرنا چاہتا ہوں۔ یہاں میں پوری اردو کمیونٹی کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا کہ انہوں نے مجھے اپنے خیالات اور اس ایونٹ کو اپنے سٹیمٹ بلاگ پر شیئر کرنے کا موقع دیا۔ مجھے پوسٹ کرنے میں دیر ہو رہی ہے لیکن میں اپنے سٹیمٹ بلاگ پر شائع کرنے کے لیے پی ٹی آئی کی اپنی تمام سرگرمیوں کو شیئر کرنا کبھی نہیں بھولتا۔ میں عمران خان سے پیار کرتا ہوں، پی ٹی آئی کے تمام کارکنان آپ سے پیار کرتے ہیں، مجھے آپ پاکستان سے پیار ہے۔ مجھے تم سے پیار ہے میرے پاکستان۔ میں پاکستان ہوں، تم بھی پاکستان ہو، یہ میرا ایمان ہے، پاکستان میری جان ہے۔
پاکستان زندہ باد

image.png

image.png

image.png

image.png

When we reached the Sargodha meeting place, thousands of PTI workers were present. I got a lot of respect and love from PTI workers. I am really proud that I am a PTI worker since my childhood and working and giving all my efforts to make Pakistan the best. My work is only for my people, I want to work hard to make Pakistan a better country. Here I would like to thank the entire Urdu community for giving me the opportunity to share my thoughts and this event on my steemit blog. I am late to post but I never forget to share all my PTI activities to publish on my steemit blog. I love Imran Khan, all PTI workers love you, I love you Pakistan. I love you my Pakistan. I am Pakistan, you are also Pakistan, this is my faith, Pakistan is my soul.
Pakistan Zindabad

Sort:  

beautiful photography pti zinda bad

 2 years ago 

thank you so much

ap ka bhe thank bhia

 2 years ago 

بہت اچھی فوٹو گرافی کی ہے

 2 years ago 

thank u madam

Imagen2.png
CONGRATULATIONS

This post has been upvoted with @steemcurator09/ Curated by: @yousafharoonkhan

wow, te ves con una personalidad increíble y tu perfil muestra que eres uno de los políticos famosos, es bueno ver que estás usando Steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67629.08
ETH 3788.09
USDT 1.00
SBD 3.56