ایک اللہ ہے جو تمام دنیا کا خالق ہے۔

in Urdu Communitylast year

اللہ کے نام سے شروع کرتا ہوں جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے۔ کچھ نیا کرنے اور نئی سوچنے میں وقت لگتا ہے لیکن دنیا میں کچھ حقیقتیں ایسی بھی ہیں جنہیں لکھنے میں وقت نہیں لگتا۔
کچھ واقعات بار بار بتانے یا دکھائے جانے سے بھی کوئی معنی نہیں رکھتے لیکن کچھ چیزیں چھپا کر بھی چھپائی نہیں جا سکتیں۔
میرا اشارہ انسان اور اللہ تعالیٰ کی بابرکت فطرت کی طرف ہے کہ اللہ کی قدرت ساری دنیا میں چھپ کر بھی نہیں چھپی۔ میں اس کی طرف سے کوئی کوشش محسوس نہیں کرتا کیونکہ وہ ہر چیز پر قادر ہے۔

image.png

لیکن ایک طرف رب العالمین کا پیدا کردہ ایک انسان ہے جو اپنی ساری زندگی اس جدوجہد میں گزار دیتا ہے کہ میں کچھ کروں تاکہ دنیا میں میرا نام رہے۔

بار بار کوشش کرنے کے باوجود بھی انسان اپنی کامیابی میں مکمل نہیں ہوتا، کہیں نہ کہیں کچھ نہ کچھ ضرور رہ جاتا ہے، اسے پورا کرنے کے لیے وہ ساری زندگی اسی میں ڈوب جاتا ہے۔

اور آخر کار ایک شخص موت کے پل پر پہنچ جاتا ہے اور پھر اسے احساس ہوتا ہے کہ میری زندگی کا سفر مشرق کی طرف تھا لیکن میں ساری زندگی مغرب کی طرف چلتا رہا ہوں۔ زندہ نہیں رہتا۔

image.png

زندگی کا وہ آخری لمحہ اس طرح ہوتا ہے کہ اس وقت بھیڑیا بھی توبہ کر لیتا ہے، انسان پھر بھی انسان ہے۔
اس وقت انسان کے لیے سوائے شرمندگی اور ندامت کے کچھ نہیں بچا اور آخر کار وہ اللہ کی بارگاہ میں حاضر ہوتا ہے۔

آئیے اپنے آپ میں سوچیں کہ ہم مسلمان بعد میں ہیں، ہم پہلے انسان ہیں اور کائنات کا ہر انسان اسی خدا کی محبوب مخلوق ہے جس کی ہم عبادت کرتے ہیں۔

ہر انسان، ہر جانور، ہر پرندہ، ہر پہاڑ، ہر درخت صرف وہی رب ہے، جو ساری کائنات کا خالق و مالک ہے، اس سے کوئی چیز پوشیدہ نہیں۔

ہر زندہ انسان کے سینے میں ایک دل دھڑکتا ہے اور ہر دل میں خدا کی ذات موجود ہے کیونکہ اس نے خود فرمایا کہ میں انسان کے اندر ہوں۔ انسان کے اس رویے کو اس نظر سے دیکھیں کہ جو اس کے دل میں رہتا ہے وہی رب ہے جو میرے دل میں رہتا ہے اور وہ مجھے ہر وقت دیکھ رہا ہے، پھر کسی کو ایک دوسرے کو برا بھلا کہنے کی جرات نہیں ہوگی۔ آپس میں لڑو یا کسی کی ماں، بہن یا بیٹی کو بری نظروں سے دیکھو کیونکہ وہ جان لے گا کہ میرا رب اس کے اندر موجود ہے اور وہ مجھے دیکھ رہا ہے۔

اے انسان اتنا ضد نہ کر کہ تیرا رب تجھ سے سجدے کا موقع بھی چھین لے۔ اپنے رب کی بارگاہ میں حاضر ہوں اور سچے دل سے توبہ کریں اور اپنے رب سے وعدہ کریں کہ آج کے بعد آپ کبھی کسی کو دھوکہ نہیں دیں گے۔ میں کبھی کسی کا دل نہیں دکھاؤں گا۔

چاہے سامنے والا شخص کسی مذہب، مسلک یا نسل سے تعلق نہ رکھتا ہو۔

جب یہ خیال آپ کے اندر پیدا ہو جائے گا تو آپ ایک مکمل انسان بن جائیں گے۔ اس کے بعد آپ کا فیصلہ ہے کہ آپ مسلمان بنیں یا کوئی اور مذہب اختیار کریں لیکن انسان بننے کے لیے پہلے توبہ کریں اور جب توبہ کریں گے تو اللہ آپ کو معاف کر دے گا۔ آپ کا شمار پاکستان کے ایوارڈ یافتہ لوگوں میں کیا جائے گا۔ اس کی مثال آپ نیچے پوسٹ میں دیکھ سکتے ہیں۔

Sort:  

soraj ki tasveer ap nay bhut pyri banihai
suba ki hai aur sham ki lug rahi ap nay achi batain lakhi ju mry dill ku cho guy , Allah bra hai

 last year 

ap ka shukriya ap ku mari post achi lugi

Loading...
 last year 

respected tariqkhanpti
your post has been selected for booming vote , keep continue your quality of work stay active

 last year 

bhut bhut thank , bundle of thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64