پیاروں کی خوشیوں میں شریک

in Urdu Community2 years ago

میری طرف سے تمام دوستوں کو اسلام وعلیکم ورحمتہ وبرکاتہ؛ امید ہے تمام دوست خیریت سے ہوں گے اور میں بھی بلکل ٹھیک ہوں ۔
دوستوں انسان کی زندگی میں کہی موڑ آتے ہیں اور زندگی گزرتی رہتی ہے اور ایک دن وہ بھی آ جاتا ہے کہ جب اللہ پاک کے نبی محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی سنت کے مطابق شادی کی جاتی ہے اور آپ کا ارشاد ہے کہ انسان تب مکمل ہوتا ہے جب شادی کر لیتا ہے پھر انسان کی ایک نئی زندگی شروع ہو جاتی ہے اور اسکی ایک علیحدہ فیملی بن جاتی ہے اور پہلے والی زندگی سے مختلف ہو جاتی ہے روز مرہ کی زندگی کی روٹین۔اللہ پاک ہر مسلمان بھائی کو یہ دن دکھایے امین۔
کل ہمارے پیارے دوست ڈاکٹر امیر اسلم خان کی شادی تھی جو کہ سوانس شہر کا رہنے والا ہے ور بہت اچھا انسان بھی ہے اور ڈاکٹر بھی ہے مجھے بھی اسپیشل دعوت تھی جس میں اپنے دوستوں سمیت میں نے شرکت کی ڈاکٹر صاحب سے ملاقات کی انہیں شادی کی بہت بہت مبارکباد پیش کی اور وہیں پر کھانا بھی کھایا جو بہت اچھا اور لذیز بنا ہوا تھا کافی لوگوں کی دعوت تھی وہاں پر اپنی پارٹی پاکستان تحریک انصاف کے ورکرز سے بھی ملاقاتیں ہوئیں اور خوب گپ شپ لگی بہت اعلیٰ انتظامات تھے جس سے دل خوش ہو گیا اور سب سے بڑھ کر اپنے دوستوں کی خوشیوں میں شریک ہو کر دوست کی خوشی کو اپنی خوشی محسوس کرائی تاں کہ ڈاکٹر صاحب بھی خوش ہو جائیں کہ میرے دوستوں نے میری خوشی کو اپنی خوشی جیسا سمجھا اللہ پاک تمام دوستوں کو سدا خوش رکھے اور سدا آباد رکھے امین
IMG20211003112036.jpg

IMG20211003112010.jpg

From my side to all my friends, Assalamualaikum, Rahmatah and Barakatah; I hope all my friends are well and I am fine too.
Friends, there are certain turning points in a person's life and life continues to pass and a day also comes when a marriage is performed according to the Sunnah of Prophet Muhammad Mustafa (peace be upon him) and he says that a person It is complete when he gets married, then a new life of a person begins and he has a separate family and the routine of daily life becomes different from the previous life. May Allah bless every Muslim brother with this. Show me the day Amen.
Yesterday was the wedding of our dear friend Dr. Ameer Aslam Khan who is a resident of Swansea city and a very good person and also a doctor. I also had a special invitation in which I attended along with my friends. congratulated and had food there, which was very good and delicious. A lot of people were invited. There were also meetings with the workers of his party Pakistan Tehreek-e-Insaaf and there was a good chat. I was happy and above all, by sharing in the happiness of my friends, I made my friend's happiness feel my own happiness so that the doctor was also happy that my friends considered my happiness as his happiness. Keep it and keep it forever Amen
IMG20211003112036.jpg

IMG20211003112010.jpg

Allah hafiz

Sort:  
 2 years ago 

good photography freind amazing

 2 years ago 

thank you

es una buena manera de celebrar con amor amigos

 2 years ago 

thank so much

Congratulazioni

 2 years ago 

Bhot achii tsverren ae hn

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64599.25
ETH 3467.96
USDT 1.00
SBD 2.55