Beautiful natural beauty

in Urdu Communitylast year

20230603_071644.jpg

Flower A.png

FrameArt_2023637230858.jpg

FrameArt_20236372230991.jpg

FrameArt_20236372210162.jpg

FrameArt_20236372138886.jpg



Urdu Community

امید کرتا ہوں کہ اللہ کے فضل سے سب خیریت سے ہوں گے۔ الحمدللہ، آپ کی ڈھیروں دعاؤں اور خالق کی بے پایاں رحمت سے، میں بھی بالکل ٹھیک ہوں۔ ہم اللہ سے دعا کرتے ہیں کہ ہم ہمیشہ صحت مند اور خوبصورت رہیں۔

میں نے آج آپ کے درمیان کچھ خوبصورت قدرتی حسن کی تصویر کشی کی ہے۔ مجھے خاص طور پر فوٹو گرافی پسند ہے اور اسی لیے میں آج آپ کو کچھ بہترین فوٹوگرافی پیش کرتا ہوں۔

کیلے کے درخت کی فوٹو گرافی۔

میرے گھر کے پیچھے ایک اچھی کھلی جگہ ہے اور وہاں کیلے کے کئی درخت ہیں۔ چنانچہ میں فوٹو گرافی کرتے ہوئے اس کیلے کے درخت کے پاس گیا اور اچھے موسم میں ایک اچھی فوٹوگرافی کی۔ میرے کیلے کے درخت کی فوٹوگرافی کیسی ہے کمنٹس کر کے بتائیں۔

چھ منزلہ عمارت کی تصویر

ہمارے گھر کے بالکل جنوب میں ایک اچھی بڑی عمارت ہے۔ اس لیے میں اپنے فوٹوگرافی سیکشن میں اس شاندار چھ منزلہ عمارت کی تصویر منسلک کرتا ہوں۔

درخت اور نیلا آسمان

مجھے نیلا آسمان بہت پسند ہے۔ مزید یہ کہ میں نیلے آسمان پر سفید بادلوں کو دیکھ کر بہت خوش ہوا اور میں نے ان نیلے بادلوں کی ایک شاندار تصویر کھینچی۔ آخرکار اسے فوٹوگرافی کی شکل میں آپ کے ساتھ شیئر کرکے خوشی ہوئی۔

📷photography information 📷

PhotographersmobileSamsung galaxy f22
DeviceSamsung galaxy f22
EditAdobe Photoshop express
Photographer@steem-for-future
Categoryphotography and nature
Blogger@steem-for-future
LocationBangladesh

thanks to

All Steemian friends

Best regards

20221105_225033.jpg

@steem-for-future

steemit garden.gif

Sort:  
 last year 

your shared beautiful photos but you should write more text ,your text should be at least 300 words,, that will help you get more support, visit others members post to create comments, thank you so much, your post has been selected for booming reward,,, stay active

 last year (edited)

Thank you for liking the photographs. And of course I will try to increase the word later inshallah. Moreover, I will constantly try to increase engagement. Thank you for selecting for support. Will definitely try to follow the guidelines.Thank you for your excellent guidelines. God bless you

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58493.60
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.41