Sunset photography contest @shafqatmahmood

in Urdu Community3 years ago (edited)

the sunset photography contest anounced by haseebasifkhan

IMG_20211102_162458.JPG

السلام علیکم دوستو کیا حال ہے امید کرتا ہوں کہ آپ سب
خیریت سے ہوں گے۔ میں شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں حسیب آصف خان کا جنہوں نے سورج غروب ہونے کی تصویر کا مقابلہ متعارف کرایا ھے۔ میں بھی اس میں حصہ لینا چاہ رھا ہوں اور میں آپ کے ساتھ ایک خوبصورت تصویر شیئر کر رہا ہوں جو میں نے جناح بیراج پر بنائی تھی۔ امید کرتا ہوں کہ آپ کو پسند آئے گی۔

میں اس کانٹیسٹ میں تین دوستوں کو دعوت دے رہا ہوں

@saleembk

@saleemkhan

@abdulrabkhan

Sort:  
 3 years ago 

Superb photography

 3 years ago 

Bht bht shukria bhai best wishes for you bhai

 3 years ago 

ماشاءاللہ آپ نے بہت اچھی تصویر بنائی ہے

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60073.81
ETH 2420.97
USDT 1.00
SBD 2.45