Winter Flower Photography Contest ||12-1-2022|| by @SeaPearl || 20% benefits to @urdu-community

in Urdu Community3 years ago (edited)
شُروع اَللہ کے پاک نام سے جو بڑا مہر بان نہايت رحم والا ہے

السلام علیکم اور ہیلو سٹیم کی خوبصورت فیملی! میں ٹھیک ہوں الحمدللہ! امید کرتی ہوں کہ آپ سب اللہ کے فضل و کرم سے خیریت سے ہوں گے۔ اور اپنی زندگی کو الله کی دی گئی ہزارنعمتوں کا شکر ادا کر کے گزار رہے ہوں گے

سب سے پہلے، میں شکریہ ادا کرنا چاہتی ہوں
کا @malihafarhan
جنہوں نے مجھے اس خوبصورت مقابلے میں مدعو کیا۔ اور میں شکریہ ادا کرنا چاہوں گی
کا @yousafharoonkhan
جنہوں نے ایک بہترین پھولوں کا کانٹیسٹ منقعد کیا ہے. تو چلتے ہیں آج کے کانٹیسٹ کی طرف

گل صد برگ


image.png

گل صد برگ گیندے کی ایک قسم جس میں پتّیاں عام گیندے سے زیادہ ہوتی ہیں. اس نباتات کا تنا سیدھا ،شاخ دار اور کھردرا ہوتا ہےجس کی لمبائی ایک فٹ یا اس سے زیادہ ہوتی ہے۔پتے بیضوی ،موٹے اور دونوں طرف سے روئیں دار ہوتے ہیں۔شاخوں کے سروں پر ایک زرد نارنجی اور شوخ پھول لگتا ہے۔ چونکہ پھول میں بہت سی پنکھڑیاں ہوتی ہیں اس لئے اسے صد برگ کے نام سے پکارتے ہیں۔ یہ پاکستان و ہندوستان میں بکثرت اور مختلف اقسام کے ہوتے ہیں ۔اس کے علاوہ گھروں اور باغیچوں کے اندر خوبصورتی کے لئے لگاتے ہیں۔ یہ پھول میرے گھر کے لان میں لگے ہوئے ہیں اور وہیں سے میں یہ تصویر لے کے پوسٹ کر رہی ہوں

امید ہیں آپ کو میری تصویر پسند آئے گی. اب میں اس بہترین مقابلے کے لئے اپنی تین سہیلیوں کو مدعو کروں گی

@mrsfurqan
@safoo
@fabiha

Sort:  

Beautiful flower best of luck for contest 🌼

@malihafarhan thank you so much 💖

Nice flower

@muskanali thank you 💖

Best of luck for the contest and Thank you so much for inviting me 😍.

@safoo thank you so much💖

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43