Betterlife @saleemkhana The diary game data 30/10/2021

in Urdu Community3 years ago

IMG_20211030_175759.jpg

السلام علیکم

السلام علیکم کیا حال ہے جناب کیسے ہیں آپ سب لوگ. امید ہے آپ سب لوگ خیر و عافیت کے ساتھ ہوں گے. اور آپ لوگوں کے دن اچھے گزر رہے ہوں گے میرے بھی دن اچھے گزر رہےہیں اللہ کا شکر ہے.

صبح

ہر روز کی طرح میں صبح سویرے اٹھا غسل کیا اور غسل کرنے کے بعد ناشتہ کیا اور ناشتہ کرنے کے بعد کچھ دیر کے لئے باہر چلنے پھرنے کے لیے چلا گیا تازہ ہوا میں اس کے بعد گھر واپس آیا اور اپنی مرغیوں کو دانا اور پانی دیا.

دوپہر

دوپہر کے وقت میرے دوست نے مجھے کال کی کہ میرے پاس چکر لگاؤ کافی دن ہوگئے میرے پاس نہیں آئے. آجاؤ کھانا بھی مل کر کھاتے ہیں اور گپ شپ بھی لگائیں گے. لہذا میں نے تیاری کی اور اپنے دوست کے پاس چلا گیا. وہاں پر گیا اپنے دوست کو سلام کیا اور کھانا کھایا کھانا کھانے کے بعد سارا دن وہاں پر گپ شپ لگائی.

IMG_20211018_102449.jpg

IMG_20211018_102440.jpg

IMG_20211018_102437.jpg

شام

عصر کے ٹائم میں اور میرا دوست چائے پینے کے لیے شہر کی طرف چلے گئے میرے دوست کا اپنا ہوٹل ہے تو اس کے پاس گئے اور خود چائے بنائی اور وہاں پر گپ شپ بھی لگائیں اور کافی اچھا لگا وہاں پر چند تصویریں بھی بنائی اور اس کے بعد میں نے اپنے دوست کو بولا کہ شام کا وقت ہو رہا ہے لہذا میں اپنے گھر کی طرف روانہ ہوتا ہوں میں نے اپنے دوستوں کو الوداع بولا اور اپنے گھر کی طرف روانہ ہو گیا ابھی تھوڑی دیر پہلے میں اپنے گھر پہنچا اور فریش ہوا اور اس کے بعد چائے پی اور میں اپنی پوسٹ بنانے کے لیے بیٹھ گیا

IMG_20211030_155427.jpg

IMG_20211030_155345.jpg

IMG_20211030_155001.jpg

IMG_20211030_154902.jpg

IMG_20211030_154846_1.jpg

IMG_20211030_154807.jpg

اختتام

تو یہ تھی میری آج کی ایکٹیویٹی اس کے ساتھ میں آپ لوگوں سے اجازت چاہوں گا اپنا بہت سارا خیال رکھیے گا اور دعاؤں میں یاد رکھئے گا ہمیشہ خوش رہیں آباد رہیں اللہ حافظ.


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png
Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP
100SP
150SP
200SP
500SP
1000SP
1500SP
2000SP


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY
Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  
 3 years ago 

Very good post and photography 👍

 3 years ago 

Thanks dear brother for this

Saleem Khana you have taken very nice Photography and excellent dairy game of Urdu Community
I appreciate your daily activities report thanks for sharing

 3 years ago 

Thanks dear brother for this encouraging

 3 years ago 

Nice post and excellent photography, good luck dear

 3 years ago 

Thanks dear brother for this

 3 years ago 

ماشاءاللہ آپ نے بہت اچھی ڈائری رپورٹ تیار کی ہے

 3 years ago 

Shukrya bhai ap ka

آپ کی ڈائری مجھے بہت پسند آئی ہے اور فوٹوگرافی بہت خوبصورت ہے

 3 years ago 

Shukrya bhai ap ka nawazish

 3 years ago 

ماشاءاللہ آپ نے بہت اچھی ڈائیری لکھی ہے اور اچھی تصویریں بنائی ہیں

 3 years ago 

Shukrya bhai ap ka bhot

You have been upvoted by @yousafharoonkhan, a Country Representative from pakistan. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into Steemit.

Engagement is essential to foster a sense of community. Therefore we would request our members to visit each other's post and make insightful comments.

Thank you.

آپ کو @yousafharoonkhan، پاکستان کے ایک ملک کے نمائندے نے اپ ووٹ دیا ہے۔ ہم Steemit کمیونٹی کیوریٹر @steemcurator07 اکاؤنٹ کے ساتھ ووٹ دے رہے ہیں تاکہ Steemit میں آنے والے نئے آنے والوں کی مدد کی جا سکے۔

برادری کے احساس کو فروغ دینے کے لیے مشغولیت ضروری ہے۔ لہذا ہم اپنے ممبران سے درخواست کریں گے کہ ایک دوسرے کی پوسٹ دیکھیں اور بصیرت انگیز تبصرے کریں۔

شکریہ

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57810.80
ETH 3056.01
USDT 1.00
SBD 2.24