Steemit Urdu community "Random photography Challenge UCC1W1 - My Beach Photography"

in Urdu Community2 years ago

image.png

میری یہ فوٹوگرافی سٹیمٹ اردو کمیونٹی کے مقابلے میں حصہ لے رہی ہے "رینڈم فوٹوگرافی چیلنج UCC1W1 - میری فوٹوگرافی" میں نے یہ مقابلہ دیکھا۔ میں اپنے خاندان کے ساتھ دریا کا خوبصورت ساحل دیکھنے گیا تھا۔ تمام تصاویر بہت پرانی ہیں اور یہ گرمیوں کی چھٹیوں کا وقت تھا، میں، میرے بھائی، ماں، باپ بچے ہم سب اس خوبصورت جگہ پر گئے تھے۔ دریا کے ساحل کے آس پاس بہت سے خوبصورت سفید بگلے پرندے تھے۔

سیگل دریا کے اوپر اڑ رہے تھے۔ ساحل کے کنارے بہت سے بگلے بیٹھے تھے۔ میرے بھائی نے ان کی تصویریں بنائیں۔ یہ دریا کے ساحل کا بہت پرجوش سفر تھا۔ میرا بھائی بہت مزاحیہ انسان ہے۔ اسے ساحل کی ریت پر سفر کرنا پسند ہے۔ میں ساحل کی ریت پر بھی ننگا چل پڑا۔
میں آپ کے ساتھ ساحل سمندر کی بہت سی تصاویر شیئر کر رہا ہوں، ان تصاویر میں آپ سیگل، دریا کی خوبصورتی، آسمان کی خوبصورتی دیکھ سکتے ہیں۔

image.png

image.png

دریا کے ساحل پر خوبصورت بگلے بیٹھے ہیں۔ تمام بگلے بہت خوبصورت لگ رہے ہیں۔ بگلے میری سرزمین میں بہت خوش مزاج پرندے ہیں۔

image.png

اس تصویر میں بگلے دریا کے اوپر اڑ رہے ہیں، اڑتے بگلوں کی خوبصورت قطار ہے۔

image.png

وہاں بڑی لکڑی ہے اور ایک بگل بیٹھا ہے، مجھے نہیں معلوم کہ بگلے کیا سوچ رہے ہیں، امید ہے سیگل مچھلیوں کے بارے میں سوچ رہا ہے۔

image.png

تصویروں میں بہت سے بگلے ہیں۔ تمام بگلے بھوکے لگ رہے ہیں اور مزید مچھلیاں چاہتے ہیں۔ میرے خیال میں مچھلیاں انہیں کھانے کا موقع نہیں دے رہی ہیں۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

میں سٹیمیٹ پلیٹ فورم کے ان نئے آنے والوں کو مدعو کرنا چاہوں گا۔ امید ہے کہ یہ سب میری دعوت قبول کریں گے۔

@inemesitjustus
@najaf5
@shahidasultana
@jollymonoara
@kashfeya

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54554.44
ETH 2294.74
USDT 1.00
SBD 2.31