ایک دن جو میں نے اپنے ساتھ گزارا۔

in Urdu Communitylast year

السلام علیکم سب!
ارے اردو کمیونٹی!

image.png

میرا اس ڈائری کا انداز بہت مختلف ہے، میں بہت زیادہ متحرک نہیں ہوں، لیکن مجھے پوسٹ پڑھنا پسند ہے، اور مجھے اردو لکھی ہوئی پوسٹ دیکھنا پسند ہے۔ پیارے سب میری ماں آج مجھ سے بہت ناراض ہے۔
مجھے خوشی ہے کہ آپ کو یہ پڑھنے کا وقت ملا۔ میں خیریت سے ہوں اور چاہتا ہوں کہ آپ لوگ بھی صحت مند رہیں۔ مائیں اللہ کی پیاری مخلوق ہیں۔ خوش قسمتی سے مجھے اس کے ساتھ گزارنے کے لیے پورا دن ملا۔

image.png

عموماً میری امی کو شکایت ہوتی ہے کہ میں انہیں زیادہ وقت نہیں دیتی اور ہمیشہ اپنے لیپ ٹاپ، کارڈ یا موبائل میں مصروف رہتی ہوں۔ تو آج میں نے سب کچھ ایک طرف رکھ دیا اور اس کے ساتھ اچھا دن گزارا۔

صبح خوبصورت تھی اور آسمان پر بارش کے بادل چھائے ہوئے تھے، کیونکہ مجھے دیر ہو چکی تھی۔ حالانکہ مجھے امّی کے روٹین کے مطابق کچھ نہیں کرنا تھا اور یہ بھی کچھ ہے اور اس پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ میں 11 بجے دیر سے بیدار ہومجھے معلوم ہے۔ وہ چیخ رہی تھی کیونکہ بابا بھی سو رہے تھے اور وہ اکیلی تھی جو اٹھ کر گھر میں گھوم رہی تھی۔ میں اپنا بستر چھوڑ کر فریش ہو گیا اور چائے کا کپ لیا پھر اس کے پاس بیٹھ گ۔

image.png

میرے پاس میری بہنوں کے بہت سارے آرڈر زیر التوا ہیں اس نے مجھے دراز اسٹور پر کچھ چیزیں آن لائن خریدنے کی ڈیوٹی دی اور اسے رات 12 بجے تک کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ اس کے بعد رکشا ڈرائیور مجھے لینے آئے گا تاکہ اسٹور سے تمام چیزیں خرید سکیں۔

میں نے ناشتہ کیے بغیر گھر کی صفائی کی کیونکہ ظاہر ہے مجھے دیر ہو گئی تھی اور کیا کیا جا سکتا ہے۔ پھر میں نے دوپہر کا کھانا بنانے میں امّی کی مدد کی۔ ہم سب نے مل کر کھانا کھایا وقت گزرنے کے بعد گھڑی کے 3 بج رہے تھے اور طلباء آنے لگے۔ انہیں پڑھانے کے دوران میں کچھ نوٹ تلاش کرنے کے لیے اپنے کمرے میں گیا اور میں اسے ایک ڈبے میں بیٹھا ہوا پایا۔ وہ بہت پیاری لگ رہی تھی۔

image.png

آخر کار میں نے اپنے ساتھ ایک دن گزارا اور میں نے سنجیدگی سے اپنا فون یاد نہیں کیا۔ عام طور پر، کوئی بھی مجھے کال یا میسج نہیں کرتا یہ بہت کم ہوتا ہے کہ میرے فون کی گھنٹی بجتی ہے۔ آخر میں، ہم سب ایک ساتھ بیٹھ کر تھوڑی دیر کے لیے نیٹ فلکس دیکھتے رہے کیونکہ پھر امّی کو نیند آنے لگی، اور جیسے ہی امّی سو گئیں، بابا نے اسے تبدیل کر کے اپنا کرکٹ میچ لگا لیا

Sort:  
 last year 

آپ نے خوبصورت پھولوں کی تصویر کشی کی، اور اپنی اس کوشش کو جاری رکھیں۔ اگر آپ مزید اچھا انعام حاصل کرنا چاہتے ہیں تو دوسری ممبر پوسٹ پر جانے کی کوشش کریں۔

Loading...

nice photos

 last year 

the post has been selected for booming vote ,
if you like , you can delegate your sp to community

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58793.48
ETH 2508.69
USDT 1.00
SBD 2.44