منڈی سے سبزی لینے گیا

in Urdu Community2 years ago

اردو کمیونٹی کے دوستوں اور بھائیوں کو میری طرف سے پیار بھرا سلام پیش خدمت ہے امید کرتا ہوں کہ میرے تمام دوستوں اور بھائیوں خیر خیریت سے ہوں گے میں بھی خیریت سے ہوں آج میں نے اٹھ کر منہ ہاتھ دھویا اور پھر ناشتہ کرکے کچن میں ہی بیٹھا رہا اس کے بعد میں پھر گھر کے لئے سبزی منڈی سے سبزی لینے کے لئے چلا گیا جب میں سبزی منڈی پہنچا تو ابھی بولی نہیں ہوئی تھی میں بھی بولی کا انتظار کرنے لگا اور پھر جب منڈی والے ٹھیکیدار نے دعا خیر کی تو میں نے بھی سبزی لی اور گھر آگیا گھر آکر میں نے سبزی دی اور پھر میں ہاتھ دھو کر کپڑے کئے اور کام کرنے کے لئے ارے پر چلا گیا جب میں ارے پر پہنچا تو پہلے ہی سے مستری اور مزدور کام کرنے میں مصروف تھے

IMG20230124140618.jpg

IMG20230124140615.jpg

IMG20230103090954.jpg

IMG20230103090826.jpg

IMG20230103090642.jpg

میں نے ان کے ساتھ تھوڑی سی مدد کی اور پھر میں جاکر پراپرٹی کے آفس میں بیٹھ گیا جہاں پر کچھ لوگ زمین کے سلسلے میں آئے میں نے ان کے ساتھ گفتگو کی اور ان کو چائے پانی پلائی جب مجھے بھوک لگنے لگی تو میں گھر آیا تو گھر والے پہلے سے ہی وہ کھا رہے تھے میں بھی ان کے ساتھ روٹی کھانے میں شامل ہو گیا اور پھر میں نے موٹر سائیکل لے لیا اور گٹو لے کر زمین پر جانوروں کے لئے گھاس کاٹنے کے لئے چلا گیا گھاس کاٹ کر میں گھر واپس آیا اور پھر جانوروں کو گھاس ڈالا اور پھر وضو کرکے نماز ظہر ادا کی اس کے بعد میں نے چارپائی کو دھوپ میں ڈالا اور اس پر لیٹ کر موبائل استعمال کرنے لگا عصر کی نماز ادا کرکے میں ارے پر گیا جہاں پر میرے دوست میرے جانے سے پہلے ہی آئے ہوئے تھے ان کے ساتھ گفتگو کی آج کا ہمارا موضوع فواد چوہدری تحریک انصاف کے سینئر رہنما تھے جن کو آج صبح سویرے ہی حکومت نے پکڑ لیا تھا مغرب کی اذان کے وقت میں میں مسجد میں نماز ادا کی اور پھر گھر واپس آ کر روٹی کھائیں اور اپنے کمرے میں جا کر بستر میں لیٹ گیا اور آج کی پوسٹ لکھنے لگا امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوستوں کو پسند آئے گی

Sort:  

big market observe more food, fruit for community

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62040.10
ETH 2417.02
USDT 1.00
SBD 2.58