بیٹے کی پیدائش پر مبارک باد دی

in Urdu Communitylast year

اردو کمیونٹی کے سب دوستوں کو میری طرف سے پیار بھرا سلام پیش خدمت ہے میں امید کرتا ہوں کہ اپ ٹھیک ٹھاک ہوں گے میں بھی ٹھیک ٹھاک ہوں اج سویرے میں میں نے اٹھ کر منہ ہاتھ دھویا اور اس کے بعد جب ناشتہ تیار ہوا تو ناشتہ کیا اج میں نے ناشتہ سالن اور پراٹھے کے ساتھ کیا تھا پھر اخر میں میں نے ایک پیالی چائے کی پی اور پھر موٹر سائیکل نکال کر جانوروں کا گھاس کاٹنے کے لیے چلا گیا اج سویرے موسم انتہائی خوشگوار تھا اس لیے اج میں نے کچھ زیادہ ہی گھاس کاٹا پھر میں گھر واپس ایا اور اور ٹھنڈا پانی پیا پھر نہانے کے لیے واش روم نہیں چلا گیا نہاد ہو کر میں نے ارے پر جانے کے لیے تیاری کی جب میں ا رہی پر پہنچا تو میرے جانے سے پہلے ہی مستری اور مزدور کام کرنے میں مصروف تھے میں بھی جا کر ارے پر رکھی ہوئی چارپائی پر بیٹھ گیا اور مزدور کی تنخواہ کا حساب کرنے لگا پھر میں نے مزدور کو سابقہ مہینے کی تنخواہ دی اس کے بعد جا کر میں پراپرٹی کے افس میں بیٹھ گیا جب میں گھر واپس انے لگا

IMG20230905094946.jpg

IMG20230905094859.jpg

IMG20230905094831.jpg

IMG20230905095213.jpg

تو مجھے معلوم ہوا کہ ہماری ساتھ والی مارکیٹ کے ایک دکاندار کا بیٹا پیدا پھر میں نے جا کر دکان سے جلیبیاں لیں اور اس کو بیٹے کی پیدائش کی مبارک باد دینے کے لیے چلا گیا میں نے جا کر بیٹے کی فرمائش لی اور سب کو جلیبیاں کھلائیں پھر اس نے دکان پر پڑی ہوئی چائے کی تھرموس میں سے مجھے چائے پلائی پھر میں گھر واپس ایا اور روٹی کھا کر ارام کرنے لگا ظہر کے وقت اٹھ کر میں نے وضو کیا اور نماز ظہر ادا کر کے ٹی وی پر ڈرامہ دیکھنے لگا پھر عصر کے وقت میں ارے پر گیا تو مستری اور مزدور چھٹی کر کے جا رہے تھے میں جا کر ارے پر بیٹھ گیا اور پھر میرے دوست ارے پر ہے اور میں نے ان سے مغرب کی اذان تک گپ شب لگائی پھر میں گھر واپس ایا اور وضو کر کے نماز مغرب ادا کی اور روٹی کھا کر اج کی ڈیری لکھی امید ہے کہ اپ سب دوستوں کو میری اج کی ڈائری پسند ہے گی

Sort:  
 last year 

جلابیاں تو بہت ہی شاندار کرنچی لگ رہی شام کے چائے کے ساتھ جلابیاں کھانے کا اپنا ہی مزہ

 last year 

جلیبیوں میں دو طرح کے رنگ کیوں ہیں

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59317.93
ETH 2530.37
USDT 1.00
SBD 2.47