گائے کے پائے بنائے

in Urdu Communitylast year

اردو کمیونٹی کے تمام دوستوں اور بھائیوں کو میری طرف سے پیار بھرا سلام پیش خدمت ہے اج میں نے اٹھ کر منہ دھویا اور پھر ناشتہ کرنے کے بعد قربانی والی گائے میں سے ہمارے حصے میں انے والے پائے گھر والوں نے بنانے کے لیے کہا تو پہلے میں نے فریج میں سے نکال کر پایوں کو ایک دیکچی میں پانی ڈال کر گرم کرنے کے لیے رکھ دیاایک دو گھنٹوں کے بعد جب پائے کچھ نرم ہو گئے تو پھر میں نے ایک بڑی لکڑی لے کر چھری کی مدد سے پہلے پایوں کے اوپر سے چمڑا اتارا پھر ٹوکے کی مدد سے کاٹنے لگا جب میرے کپڑوں پر خون کے چھینٹے انے لگے تو میں نے ایک کپڑا لیا اور اپنے اگے ڈال دیا تھا کہ خون کے چھینٹوں سے بچ سکوں پائے کاٹنے کے بعد میں نے لکڑی اور چھری کے ساتھ ٹوکے کو بھی اچھی طرح دھو کر رکھ دیا پھر میں اٹھ کر واش روم گیا جہاں پر میں نے نہا دھو کر نئے کپڑے تبدیل کیے اور پھر ارے پر چلا گیا اج عید کی چھٹیوں کے بعد ارے کا پہلا دن تھا مستری اور مزدور بھی ارے پر ائے ہوئے تھے پہلے مزدور نے ارے کی اچھی طرح صفائی کی اور پھر کام کرنے لگے اج گرمی بہت زیادہ تھی تو میں جلد ہی گھر اگیا تھا گھر ا کر ایک بار پھر میں واش روم میں جا کر نہانے لگا پھر روٹی کھا کر اپنے کمرے میں جا کر پنکھے کے نیچے سو گیا مگر میری ابھی انکھ لگی ہی تھی تو بجلی بھی چلی گئی اور پھر میری انکھ کھل گئی پھر تین بجے اٹھ کر میں نے وضو کیا
IMG20230702073219.jpg

IMG20230702072047.jpg

IMG20230702072045.jpg

IMG20230702071944.jpg

IMG20230702071407.jpg
اور نماز ظہر ادا کر کے گھر والوں نے مجھے شربت بنا کر دی پھر میں اپنے کمرے میں ہی موبائل پر فیس بک دیکھتا رہا پھر چھ بجے نماز عصر ادا کر کے میں ارے پر چلا گیا جہاں پر روز کی طرح میرے دوست بھی گپ شپ کرنے کے لیے اگئے جب مغرب کی اذان ہوئی تو میں نے دوستوں سے اجازت لی اور گھر واپس اتے وقت میں نے دکان سے برف لے کر ایا جو گھر میں پڑے ہوئے پانی کے کولر میں ڈال دی پھر نماز مغرب ادا کر کے میں نے روٹی کھائی اور اج کی ڈائری لکھنے لگا

Sort:  

یہ بہت مزیدار کھانا ہے. اسے پکانے میں بہت وقت لگتا ہے۔ مجھے بھوک لگ رہی ہے۔ آپ میری پوسٹ چیک کریں. میں نیا ہوں اور چیک کریں کہ میری پوسٹ اچھی ہے یا نہیں۔

یہ سچ ہے کہ اسے پکانا مشکل ہے لیکن اگر آپ کے پاس پریشر ککر ہے تو یہ آسان ہے لیکن میں آپ کو مشورہ دیتا ہوں کہ اسے ہمیشہ لکڑی کی آگ پر پکائیں تو اس کا ذائقہ بہت اچھا ہو جاتا ہے، شکریہ عزیز

Estás cocinando patas de vaca, su cocción es muy deliciosa, mi abuela las cocina de manera tradicional en Japón. hermoso

میری پوسٹ پر تشریف لانے کا بہت بہت شکریہ اور تبصروں کا شکریہ

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64130.23
ETH 3169.82
USDT 1.00
SBD 2.47