مچھلی والے پکوڑے بنائے

in Urdu Community2 years ago

شروع کرتی ہوں اللہ کے نام سے جو نہایت مہربان اور رحم کرنے والا ہے میری سب بہنوں کو میری طرف سے السلام علیکم امید کرتی ہوں کہ میری بہن سلامت اور خوش ہوگی خدا آپ سب کو ہمیشہ سلامت رکھے آج میں جب سویرے اٹھ کر وضو کیا اور پھر نماذ فجز ادا کی اس کے بعد قران پاک کی تلاوت کر کے دعا مانگ کر جمعہ کے دن کا شروع کیا اور پھر کچن میں جا کر برتن جمع کیے ناشتہ بنانے کے لیے چولہے میں آگ جلا کر ناشتہ بنانے لگی ناشتہ سب گھر والو کو دینے کے بعد آخر میں اپنے لیے انڈا فرائی کیا جو میں نے پراٹھے کے ساتھ کھایا اور آخر میں روٹی پرندوں کے لیے بھی بنائی اس کے بعد میں بالٹی اٹھا کر گائے کے کمرے میں گئی گائے کو جا کر جارہ ڈالا اور پھر بالٹی لے کر دودھ نکالنے لگی دودھ کو لے کر میں کچن میں آئی اور گرم کرنے کے لیے آگ پر رکھ دیا پھر میں نے پرندوں والی روٹی کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے کیے اور پرندوں کو چھت پر روٹی ڈال دی پھر میں نے کچن والے برتنوں کو سمیٹا اور کچن میں جھاڑو دیا پھر کمرے میں جاکر جھاڑو دینے لگی اور بستروں کو سمیٹا پھر گائے کو باہر صحن میں بندھ دیا گائے کے کمرے کی صفائی کی اور گوبر کو اٹھا کر باہر پھینکا اس کے بعد میں نے مرغیوں کو دانہ پانی ڈالا پھر میں نے صبح ناشتے والے برتنوں کو دھونے لگی پھر میں نے گائے کو پانی پلایا اور پھر میں نے اٹا گوندھ کر روٹیاں بنائیں اج میں نے سالن میں گوشت بنایا تھا
IMG20230120195147.jpg

IMG20230120173044.jpg

IMG20230120173041.jpg
پھر جمعہ کی نماز ادا کر کے گھر والی چھوٹی مچھلی لے آئے تو میں نلکے پر لے جا کر اس کو صاف کرنے لگی جب مچھلی صاف ہو گئی تو میں نے اس کو کچن میں جا کر رکھ دیا اور عصر کے وقت گائے کو کمرے میں باندھ دیا اور مرغیوں کو بھی کوٹھی میں بند کر دیا میں نے آٹا گوندھا اور روٹی پکا کر شام کے بعد میں مچھلی والے پکوڑے بنانے لگی جو سب گھر والوں نے بڑے شوق کے ساتھ کھائے جن کی میں نے فوٹو گرافری بھی کی میری آج کی مصروفیات جو میں اپنی بہنوں کے ساتھ شیئر کر رہی تھی امید کرتی ہوں کہ آپ سب کو پسند آئے گی

Sort:  

estos pescados son mis favoritos, son muy saludables para la salud y buenos para los huesos débiles del cuerpo,

popal ka pokray tu bhut he mazay dar lug rahay hian ap nay bhut mazay ka bani hain

چھوٹی مچھلی والے پکوڑے کھانے کا اپنا ہی مزہ ہے

مچھلی بہت لذیذ لگ رہی ہے، آپ بہت لذیذ کھانا بناتے ہیں، مجھے یہ چھوٹی مچھلی پوکراز بہت پسند ہے، میری والدہ انہیں بہت اچھے اور لذیذ طریقے سے تیار کرتی ہیں

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30