پائے بنانے کا طریقہ

in Urdu Communitylast year

شروع کرتی ہوں اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور رحم کرنے والا ہے اللہ پاک کے فضل اور کرم سے میں بالکل ٹھیک ہوں اور امید کرتی ہوں کہ اللہ پاک کی مہربانی سے میری سب میں نے اور بھائی بھی ٹھیک ٹھاک ہوں گے آج میں اپنی بہنوں کے ساتھ پائے بنانے کا طریقہ بتانے جا رہی ہوں میں امید کرتی ہوں کہ میری بہنوں کو آج کی ڈش پسند آئے گی پائے بنانے کے لیے جن چیزوں کی ضرورت ہوتی ہے وہ مندرجہ ذیل ہیں پائے گھی پیاز اور مسالہ جات سب سے پہلے آپ پائے کو اچھی طرح دھو کر ان کے اوپر سے بچے ہوئے بال اچھی طرح دھو لیں پھر آپ پیاز لے کر اس کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے کر لیں پائیوں کے لئے ایک پریشرککر لے کر اس میں پانی ڈالیں اور پھر پائے ڈال کر چھوٹے کٹے ہوئے پیاز کے ساتھ میں نمک اور ہلدی بھی ڈال دیں صرف پندرہ سے بیس منٹ کے لیے کلنے کے لیے رکھ دیں
IMG-20230607-WA0062.jpg

IMG-20230607-WA0070.jpg

IMG-20230607-WA0067.jpg
جب پندرہ سے بیس منٹ ہو جائے تو پھر اس میں باقی بھی مصالحہ جات کے ساتھ ہی بھی شامل ہیں اور مزید دس سے پندرہ منٹ کے لیے آگ پر رکھ دیں جب پائے اچھی طرح گل جائیں تو پھر کو گھی میں بھننے کے لیے رکھ دیں جب اچھی طرح پک جائیں تو حسب ضرورت پانی ڈال کر مزید پانچ منٹ کے لئے آگ پر رکھیں اگر پائے آپ کسی دیکچی میں پکائیں گے تو اس کے لئے تین سے چار گھنٹے پکنے میں لگیں گے

Sort:  
 last year 

آپ نے پائے بنانے کی ریسپی بہت اچھے طریقے سے بتائیں ہے ہم گھر میں ٹرائی کریں گے

es una comida deliciosa, me gustó mucho esta receta. su aspecto es muy picante también

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36