Betterlife the diary game by @raizeshan

in Urdu Community2 years ago

السلام علیکم ۔
مجھے امید ہے کہ میرے تمام دوست ٹھیک ٹھاک ہونگے اور میں بیٹھے ہو اللہ تعالی کے فضل و کرم سے جیسے دوستوں آج میں نے ایک پوسٹ کے جواب میں دوستوں کے ساتھ شیئر کروں گا چلتے ہیں دوستو ہم اپنی فوج کی طرف سے جو کمینے سوشانت بنائے تھے وہ ایک بندہ شیئر کرتا ہوں
20220718_162233.jpg
یا میرے دوست آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پہ کا بھی طرح کے لوگوں کبڈی کھیل رہے ہیں اور فائدہ اٹھا رہے ہیں ہمیں ان سے بہت زیادہ پیدا ہوتا ہے جو کہ آپ کیسے دے سکتے ہیں اسی طرح دوست ہمیں بھی چاہیے کہ ان کے ترا کام کریں اور ایک اچھا کرتی ہیں جو ہمارے لئے بہت ہی کھا رہے ہیں عمل ہے اس طرح کا بھی طرح کے لوگ اس طرح اس سے میں کام بھی لیتے ہیں جو ہمارے لیے بہترین نمونہ بھی ہے
20220717_181547.jpg
یہاں پر دوست آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں نے فورا کی ہے جو کہ خوش آئند کی تھی وہ ہمیں تو اس نے سارے شیئر کر رہا ہوں یہاں پہ تو دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر کافی اعتراضات یا جو بھی ہے اور یہاں پر کبڈی کھیل رہے ہیں اور یہاں پر بہت شور مچا ہوا ہے اور آپ یہاں پے ہیں کہ یہاں تک کہ اسی طرح کے لوگ آئے ہوئے ہیں اور سر تفریح کے لیے آئے ہیں یہاں پر بہت زیادہ ماحول بھی ہے اور بہت زیادہ دامن بھی ہے اور یہاں کبڈی وغیرہ کا میچ بھی ہو رہا ہے جو کہ آپ تصویر میں دیکھ بھی سکتے ہیں
20220717_181536.jpg
یہاں پر 27 دیکھنے کا یہاں پہ کبڈی والے لوگ بھی ہیں اور ہم اس طرح کے لوگ آتے ہیں یہاں پر دو ٹیمیں ہوتی ہیں ساتھ ساتھ لڑکوں کی جیسے دوستوں کا ساتھ دے رہے ہیں کہ یہاں پر بھی ہے اور یہاں کے ماحول کے بنا ہوا ہے اور ان میں بہت زیادہ پیدا ہوتا ہے جو کی تصویر میں دیکھ سکتے ہیں یہاں شوہر بھی کر رہے ہیں
20220717_181532.jpg
اسی طرح دوست آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پہ کبڈی والے کھلاڑی بھی بہت زیادہ یہاں پر موجود ہیں اور ان کو بہت زیادہ کھیلنے میں دلچسپی بھی آرہی ہے اور اس کے بچے بھی یہاں اور بھی ہیں اور یہاں کے لوگ آئے ہیں یہاں پر بہت زیادہ حل ہے یہاں پر میرا بھی ہوتا ہے جو کہ ہر جگہ سے لوگ آتے ہیں اسے کہنا دوستوں کافی طرح کی تصویریں بنائی جاتی ہیں جو کہ آپ کو آج میں نے آپ کی تصویر بنا کے دکھائیں ہے میں نے بہت زیادہ ہیں جو کہ آج میں اپنے دوستوں کو شئیر کر رہا ہوں
20220717_180526.jpg
جیسا کہ دوستو آج میں آپ کو ایک میلے کے بارے میں بتایا جو کہ میرا بہت ہی بڑا ہوتا ہے یہاں پہ میں آیا ہوں یہاں حضرت علی سرکار رحمتہ اللہ آتا ہے یہاں پر ہر طرح کے لوگ دوردراز سے آتے ہیں اور یہاں پر موج مستی کرنے کے لیے آتے ہیں یہاں مجھے طرح کے کاروبار میں دیکھ بھی رہے ہیں اسی طرح دوست ہم ان سے واضع فائدہ اٹھاتے ہیں جو کہ آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں جیسے دوستوں کافیہ سی چیزیں استعمال ہوتے ہیں جو کہ ہمارے لئے روزے میں کام بھی آتی ہیں اور ان میں بہت زیادہ فائدہ بھی آتا ہے جو کہ آپ اس سے دے سکتے ہیں دوستو میں چاہیے کہ ہر ایک کے ساتھ ہیں اور ان سے ساتھ باتیں چیز کرتے رہیں مجھے میں نے یہ میرے دوستو یہ میری پوسٹ بہت اچھی لگی ہوگی جیسے دوسرے نے سوچا منائی تھی وہ ان دوستوں سے شیئر کیا آپ دوست ہماری پوسٹ پر اللہ حافظ ۔

Regrad

@raizeshan

Sort:  

Good post I like it very much.@raizeshan❣️❣️❣️❣️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67584.80
ETH 3438.61
USDT 1.00
SBD 2.70