Betterlife the diary game by @raizeshan 19-07-2022

in Urdu Community2 years ago

السلام علیکم ۔
مجھے امید ہے کہ میرے تمام دوست ٹھیک ٹھاک ہونگے اور میں بھی ٹھیک ہوں اللہ تعالی کے فضل و کرم سے جیسا کہ دوست آپ کو پتہ ہے کہ میں دن بدن اتنی وہی پوسٹ کرتا ہوں جو کہ اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر بھی کرتا ہوں چلتے ہیں دوستو ہم اپنی پوسٹ کی طرح جو کہ میں نے صبح شام بنائی تھی وہ آج بھی اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر بھی کروں گا ۔
FB_IMG_1646745633666.jpg
آج میں صبح سویرے اٹھ اور سب سے پہلے میں نے وضو کیا وضو کرکے پھر میں نماز ادا کرنے کے لئے چلا گیا پھر میں گھر واپس آیا تو ایک راستے میں ایک خوبصورت باغات تھا وہ ابھی میں نے کوئی لغزش کی ورزش کرکے پھر میں گھر واپس آیا تو میں پھر میں سو گیا اس کے بعد کچھ دیتا رہ سکے ریسٹ کرنے کے بعد پھر میں اپنے دوست کے لئے چلا گیا
received_197300389088529.jpeg
اسی طرح دوست آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں اور میرے دوست ہیں یہاں پہ کھڑے ہوئے ہیں اور ہم بہت زیادہ خوشگوار بھی ہیں اور ان میں بہت زیادہ فائدہ بھی ہو رہا ہے جیسے کہ تو آپ کو پتہ ہے کہ جب انسان اپنے دوستوں کے ساتھ چلتا ہے تو ان کو نیو باتیں نظر آتی ہیں اور وہ بہت زیادہ باہر جانے سے کچھ سیکھ لیتا ہے دستانے چاہیے کہ ہر ایک احساس ہے جس لوگوں کے ساتھ کام کریں اور ان کے ساتھ برتاؤ کریں اور اس طرح تو سب دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پہ طرح کے لوگ بھی آئے ہوئے ہیں اور یہاں پر فوٹوگرافی بھی کر رہے ہیں اور یہاں پر دوستوں دیکھنے ہیں یہاں پر میں اور میرے دوست ایک گروپ فوٹو لی ہے جو کہ بہت ہی پیاری لگ رہی ہے جو کہ آپ سر میں بھی دیکھ سکتے ہیں
FB_IMG_1631546149684.jpg
یہاں پر تو سب دیکھ رہے ہیں کہ یہ ایک میرے دوست کی سالگرہ ہے جو کہ میں ان کو کیک پہ لگا رہا ہوں جو ہے وہ بہت سے ہنس رہے ہیں اور میں بھی ان کے ساتھ ہنس رہا ہوں اس طرح کے دوست ہمارے لیے بہت ضروری ہے جو کہ دوست ٹائم پاس ہوتا ہے جیسا کہ دوستوں کو پتہ ہے کہ تو اپنے ساتھ ٹائم پاس ہوتا ہے اور کچھ ایسے دوست ہوتے ہیں جو آپ کے دوست کی مخالفت بھی بہت زیادہ کرتے ہیں
20220706_194807.jpg
یہاں پر دو سو اب دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میرے دو فرینڈز ہیں جن کی میں نے فوٹو لی ہے اور اسی طرح کی دوسری فرینڈشپ بہت زیادہ ہوتی ہے جو کہ آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں اور ان سے میں کافی چیزیں بھی استعمال کئے جاتے ہیں ہیں ہاں میرے دوست ہیں جو کہ بہت ہی اچھے تھے اب میرے دوست نہیں رہے یہ حسنِ دوست سے تو بہت ہی پریشان ہے اور بہت پریشانی کی حالت میں اس کو کوئی نہ کوئی ٹینشن ہوتی رہتی ہے
IMG_20210913_123145.jpg
جیسا کہ دوستوں آپ کا دیکھ رہے ہیں کہ یہ آج میں نے اپنے دوستوں کی فوٹو گرافی کے بارے میں بتایا ہے جو کہ میں نے اپنے دوستوں کے ساتھ کچھ تصویریں بھی شیئر کی ہیں جو کہ میرے لیے بھی بہت ضروری تھی اور میرے دوستوں کے لئے بھی بہت ضروری تھی کچھ ایسی تصویریں ہیں جن سے میں بہت زیادہ فائدہ حاصل ہوتا ہے اور کچھ ایسی تصویریں جن سے میں بہت زیادہ ہی ہو رہا ہے اب دوست وہ ملتے ہیں پوسٹ کے اللہ حافظ دعاؤں میں یاد رکھنا ۔

Regrad

@raizeshan

Sort:  

Good post I like it very much.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43