Betterlife the diary game by @raizeshan 15-05-2022

in Urdu Community2 years ago

اسلام علیکم
جیسے دو سائے میں آئیں آپ کو اپنی ڈائری کے بارے میں بتاتا ہوں جو کہ میں نے صبح شام کرتا ہوں کام کیا کروں گا میں نے صبح سے رہا ہوں سب سے پہلے نماز ادا کی صبح کا نیا فلم اداکار سلطان راہی کی فلمیں اور میں تو ہم سیر کرنے کے لیے بازار میں چلے گئے یار میں تو سب دیکھ رہا ہے کہ یہ کچھ ایسی چیزیں ہیں جو ہمارے لئے بہت ضروری ہے
IMG_20220514_055756.jpg
بس اب ہم چلتے ہیں ہمیں کوثر جاپانی سرائیکی جو ایک دوسرے کے ساتھ شیئر کروں گا ویسے تو ساری عمر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں نے فوٹو بھیجیے کی ہے جو کہ بہت سی کی رپورٹ رہے ہیں اور ان سے بہت زیادہ فائدہ ہورہا ہے اس طرح کے پھول ہمارے لیے بہت ضروری ہیں جو کہ خوشبو دار ہوتے ہیں
IMG_20220514_153445.jpg
یہ میرے دوست دیکھے ہیں کہ یہاں پر سبزی وغیرہ بھی ہیں جو کہ اس میں ٹماٹر وغیرہ بھی شامل ہے جو کہ ہم روزمرہ زندگی میں استعمال کرتے ہیں یہ تم اگر ہمارے لیے بہت ضروری ہیں اور یہ تمام ڈرامہ اسلام آباد میں بھی ان کا استعمال کرتے ہیں جو ہمارے لیے بہت ضروری ہوتے ہیں اور ان میں بہت لذیذ ہوتے ہیں ۔
IMG_20220514_125641.jpg
یہاں پر دو سو دیکھ رہے ہیں یہاں پر محترمہ کے فوٹو میرا پڑھا ہے جو کام بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور اس طرح یہ بہت ضروری ہوتی ہیں فروٹ کھانے سے بہت زیادہ فائدہ ہوتا ہے اور ایک اپلوڈ بہت زیادہ اہم ہو چکا ہے اور روح کو دل میں درد ہو رہا ہوں ۔
IMG_20220514_125105.jpg
اور اس دوران وہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہ آپ کو بری نظر آ رہی ہے جو کہ میں اس کے ساتھ کھا لیں اور ہمارے لئے بہت ہی ضروری ہے اور اس کو کھانے کا بہت ہی پیدا ہوتے ہیں اور اس میں کافی طرح کی چیزیں استعمال کی جاتی ہیں جو کہ ہم لوگ روز مرہ زندگی میں ان کا استعمال کرتے ہیں
IMG_20220514_095730.jpg
مجھے امید ہے کہ یہ میرے دوستوں کو یہ میری پوسٹ بہت اچھی لگی ہو گی جو کہ صبح شام لکھی تھی وہ آج بھی اپنے دوستوں سے شیئر کی ہے مردانہ لباس میں ملیں گے جو کہ بہت ہی پیاری ہے اور اس سے بہت خوشی ہوتی ہے اور انسانوں کی طرح کی چیزیں استعمال کی جاتی ہیں اور دوستو انسان بہت زیادہ استعمال ہونے والی چیزوں کا ہے جو زمین کا استعمال کرتے ہیں اس سے پہلے اٹھاتے ہیں اب دو سال ملتے ہیں پوسٹ کے اللہ حافظ ۔

Regrad

@raizeshan

Sort:  
 2 years ago 

Apny photogrphy achii k

 2 years ago (edited)

Beautiful picture

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43