Better life the diary game by @raizeshan 09-07-2022

in Urdu Community2 years ago

السلام علیکم ۔
مجھے امید ہے کہ میرے تمام دوست ٹھیک ٹھاک ہونگے اور میں بھی ٹھیک ہوں اللہ تعالی کی فضل و کرم سے جیسا کہ دوست وہی میں نے ایک پوسٹ تیار کی ہے جو کہ اپنے دوستوں کے لئے ہے چلتی ہیں دوستو ہم اپنی پوسٹ کریں جو کہ میں نے سوچا مت لکھی تھی وہ آج میں اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کروں گا ہائے دوستو میرا اسسٹنٹ اردو پہلا دن ہے ۔
IMG-20220701-WA0024.jpg
ہائے میں صبح سویرے اٹھ اور سب سے پہلے میں نے نماز ادا کی اس کے بعد میں نے قرآن مجید کی تلاوت کی پھر میں سیر کرنے کے لئے ایک باغات میں چلا گیا وہاں پر بہت زیادہ خوبصورت ہے کھولتا ہے اور وہاں پر محترمہ کے پرندے بھی تھے اور وہاں پر بہت زیادہ خوبصورت موسم بھی بنا ہوا تھا اور وہ آپ سے بہت خوبصورت تھا موسم بنا ہوا تھا اور پرندے کی بہت زیادہ تعداد میں تھے
IMG-20220701-WA0025.jpg
اور اسے اپنا دوستوں یہ عمران دیکھ رہے ہیں کہ میں آپ کو آج آیا ہوں میں وہ نہیں کروائے میں بھی دیکھ سکتے ہیں ہندوستان سے میں نے چھ منٹ گزارے ہیں جو کہ بہت ہی اچھی تھی میرے دوست ہوں اور میں ان کا بہت زیادہ شکر ادا کرتا ہوں جنہوں نے میرے ساتھ بہت اچھے تعاون کیا اور بہت اچھا سلوک بھی کیا اور ہم سب دوست مل کر پڑھتے تھے اور اسی طرح مرزا صاحب نے چاہیے کیا اور سہارے کے ساتھ تھے اور محبت سے رہے
IMG-20220701-WA0009.jpg
اور یہاں پر دو سال دیکھ رہے ہیں کہ ہماری فوٹو فوٹو گروپ تصویریں ہیں جو کہ بہت ہی پیاری لگ رہی ہیں یہ گروپ کی تصویریں بہت زیادہ یاد آ رہی ہوتی ہے یہ تصویریں ہم اپنے پاس رکھتے ہیں یا وہ کسی دوست کی یاد میں آتے ہیں تو سب سے پہلے ان کی تصویریں دیکھتے ہیں
IMG-20220701-WA0014.jpg
جیسے کہ دو سو ایم پی سکول کے بارے میں میں نے آپ کو بتایا ہے تاکہ آپ کو بھی پتہ چل جائے کہ اسکول کے میں بچوں کے ساتھ ہے جس طرح ان کے ساتھ ادب و احترام سے کام کرتے ہیں میں دوست اپنے خیالات کا تیار تھا جو کہ استاد اور دوست بھی میرے ساتھ بہت اچھا ہے پیار اور محبت کے ساتھ برتاؤ کرتے تھے بہت زیادہ ہے اور زہرہ دوستوں آپ میری پوسٹ پر مکمل ملتے ہی پوسٹ کی ہے اللہ حافظ ۔

Regrad

@raizeshan

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61830.18
ETH 2457.48
USDT 1.00
SBD 2.54