جین لاؤڈن خوبصورت باغ

in Urdu Community3 years ago

image.png

جی ہاں جین لاؤڈن ہمارا بڑھتا ہوا موسم ہمیشہ یوکے کے باقی حصوں سے پیچھے رہتا ہے، اگرچہ ہم نے موسم گرما میں بہت اچھا گزارا ہے لیکن اب قدرے ٹھنڈا ہو گیا ہے۔ میں اس وقت پاکستان میں رہتا ہوں، یہ پودا گرمیوں میں بہت تیزی سے اگتا ہے لیکن اب سردیوں میں اس کی نشوونما سست ہوگی۔ یہاں سردیوں کا آغاز ہوا۔ میں امریکہ میں تھا، لیکن اب پاکستان میں، یہ پودا آہستہ آہستہ بڑھ رہا ہے۔

خوبصورت میزبان - سلگس کو دور رکھنے کے لیے کوئی بھی ٹپ۔ میرے پاس صرف برتنوں میں میرا ہے تو بہت موجود ہے۔ آپ کے ساتھ موسم اچھا لگتا ہے۔

یہ میری اردو کمیونٹی کے لیے پہلی پوسٹ ہے، پہلے اس کا نام دوسرا تھا۔ میں اردو کا ماہر نہیں ہوں، لیکن میں اپنی تمام پوسٹیں اردو میں لکھوں گا۔ یہ اردو لکھنے والوں کے لیے اچھی کمیونٹی ہے۔

Sort:  
 3 years ago 

ہم آپ کو اردو کمیونیٹی میں ویلکم کرتے ہیں

بہت بہت شکریہ. میں سٹیمیٹ کے بارے میں زیادہ نہیں جانتا ہوں۔ میں نے کئی سال پہلے اکاؤنٹ بنایا تھا۔ اب میں اردو لکھوں گا، یہ آسان ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45