The urdu diary game 02/12/2021 "Busy day tuition centre" power up #club75

in Urdu Community3 years ago

میں صبح سویرے ہوا اور پھر مسجد چلا گیا، میں نے مسجد میں جماعت کے ساتھ نماز ادا کی۔ میں مسجد میں چند منٹ ٹھہرا، کیونکہ ہمارے امام مسجد نے کہا کہ مسافر پر ہے، اسے کون ناشتہ دے گا، تو ہمارے ایک پڑوسی نے کہا کہ میں اس کے لیے ناشتہ لاؤں گا۔ میں گھر واپس آیا۔ میں نے ناشتہ کیا ہے۔ میں سکول گیا. جب میں بس سٹینڈ پر پہنچا تو وہاں بہت بھیڑ تھی لیکن ایک ڈرائیور نے مجھ سے کہا کہ تم روزانہ ہمارے ساتھ آتے ہو، ہم تمہارے لیے سیٹ کا بندوبست کر دیں گے۔ میں بس میں بیٹھ گیا۔ میں وقت پر اپنی خواہش کی جگہ پر پہنچا۔ میں ہمیشہ اسکول جلدی پہنچتا ہوں۔ میرے طلباء میرا انتظار کر رہے تھے۔ میں نے وقت ضائع کیے بغیر پڑھانا شروع کیا۔

سارا دن سکول میں گزارا، میں بھی سکول کے دوسرے کاموں میں مصروف رہا۔

image.png

میں گھر واپس آیا۔ میرے طلباء میرا انتظار کر رہے تھے۔ میں اسکول کے وقت کے بعد طلباء کو گھر پر پڑھاتا ہوں۔ میرے طالب علم مختلف جگہوں سے میرے پاس آتے ہیں۔ مجھے پڑھانا پسند ہے۔ میں ایک ٹیوشن سنٹر میں بطور پروفیسر کام کرتا ہوں۔ میرا شعبہ ریاضی اور طبیعیات پڑھانے کا۔ جب بھی وقت ملتا ہے، میں ڈائری لکھنے کی پوری کوشش کرتا ہوں۔

میں نے رات تک طلباء کو پڑھایا۔ میں ٹیوشن سنٹر سے گھر واپس آیا۔ میں نے اپنے خاندان سے ملاقات کی۔ کیونکہ میں صبح سکول کے لیے نکلا اور رات کو گھر واپس آیا۔ میں بہت تھکا ہوا تھا. میں نے غسل کیا۔ میں نے اپنی نماز پڑھائی۔ میں نے اپنا کھانا کھایا۔ میں نے تازہ ترین خبریں سننے کے لیے ٹیلی ویژن دیکھا۔ میں ٹی وی دیکھ کر سو گیا۔ تو یہ میری گزشتہ روز کی ڈائری تھی۔

پہلے سٹیم پاور اپ

میری کمائی بہت زیادہ نہیں ہے۔ میں نے سٹیمیٹ سائٹ سے چند ایس بی ڈی حاصل کیے۔ میں نے دیکھا کہ ہر ایک اپنی طاقت کو بڑھا رہا ہے۔ جناب یوسف ہارون خان نے کہا کہ اگر میں نے اپنی سٹیم پاور نہ بڑھائی تو میرا ساتھ دینا مشکل ہو جائے گا۔ میں نے اس کی گائیڈ لائن قبول کر لی۔ میں اپنی سٹیم پاور کو بڑھا رہا ہوں۔ میں یوسف ہارون خان کا بہت مشکور ہوں، انہوں نے مجھے بہت سپورٹ کیا۔ میں ہمیشہ اپنی طاقت میں اضافہ کروں گا۔ میری یہ پوسٹ میری ڈائری کے بارے میں ہے لیکن میں آپ کو اپنا پاور اپ پروسیس دکھانے جا رہا ہوں۔ میں نے اپنا لیپ ٹاپ کھولا۔ میں اپنے سٹیمٹ اکاؤنٹ میں سائن ان کرتا ہوں۔ میں اپنی steemitweallet سائٹ میں سائن ان کرتا ہوں۔ میں نے مارکیٹ سے سٹیم ڈالر سے اپنا سٹیم خریدا۔ میں نے اپنی سٹیم کو اپنی سٹیم پاور پر بھیج دیا۔ یہ میری سٹیم پاور کو بڑھانے کا ایک چھوٹا سا عمل تھا۔

image.png

First steem power up

my profit is not very big. i won some sbd with steemit site. I have seen everyone increase their voting power. Sir Yousaf Haroon Khan said that if I did not increase my power, it would be difficult to support me. I accepted his guide. I increase my strength. I am very grateful to yousaf haroon khan, he gave me great support. I will always increase my sp. This post is about my diary, but I'm going to show you my sp process. I opened my laptop. loged in to my steemit account. log on to my steemitwellet site. I bought my steem of dollars in the market. I sent my steem to my power. it was a small process to increase my sp.

image.png

image.png

I woke up early in the morning and then went to the masjid. I prayed in the mosque with the congregation. I stayed in the mosque for a few minutes, because our imam of the mosque said that it is up to the traveler, who will give him breakfast, then one of our neighbors said that I will bring breakfast for him. I came back home. I have breakfast I went to school. When I arrived at the bus stand it was very crowded but a driver told me that you come with us daily, we will arrange a seat for you. I got on the bus. I arrived at my destination on time. I always get to school early. My students were waiting for me. I started teaching without wasting time.
Spent the whole day at school, I was also busy with other school work.
I came back home. My students were waiting for me. I teach students at home after school hours. My students come to me from different places. I like to teach I work as a professor in a tuition center. My department is teaching mathematics and physics. Whenever I have time, I try my best to write a diary.
I taught the students till night. I returned home from the tuition center. I met my family. Because I left for school in the morning and came home at night. I was very tired. I took a bath. I offered my prayers. I ate my food. I watched television to hear the latest news. I fell asleep watching TV. So this was my diary from the previous day.

Sort:  
 3 years ago 

congratulation power up day,,,, enjoy and stay happy dear

congrats May Allah give you more success Aameen

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67638.45
ETH 2614.27
USDT 1.00
SBD 2.67