The diary game "Dinner party" tarik ..12/12/2022 by @prof.zailmustafa

in Urdu Community2 years ago

image.png

اسلام علیکم!!

میں مصطفی خان ہوں اور میں صبح سویرے اٹھتا ہوں جیسا کہ صبح سویرے اٹھنا میرا روزانہ کا معمول ہے۔ میں استاد ہوں، مجھے روزانہ اسکول میں وقت پر پہنچنا پڑتا ہے۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ میں فجر کی نماز پڑھنے مسجد گیا۔ جب میں مسجد میں پہنچا تو صبح کے چھ بجے کا وقت تھا۔ میں نے مسجد کی پانی کی ٹینک چیک کی تو پانی بہت ٹھنڈا تھا۔ میں نے پانی کو گرم کرنے کے لیے موٹر کو آن کیا اور مسجد کے گیزر پر بھی۔ میں نے گرم پانی سے اپنا واز بنایا۔ میں نے اپنی دو رکعت سنت ادا کی پھر 15 منٹ تک مسجد میں قرآن پاک کی تلاوت کی۔

میں نے جماعت کے ساتھ نماز پڑھی۔ میں گھر واپس آیا۔ میں نے اسکول جانے کے لیے کپڑے بدلے.. میں نے ناشتہ کیا پھر میں صبح سویرے اسکول کے لیے روانہ ہوگیا۔ میں بس سٹینڈ پر پہنچا۔ بس میرے مقام کے علاقے سے نکلنے کے لیے تیار تھی۔ میں نے ٹکٹ خریدا اور بس میں سوار ہوا۔ بس صبح 7:30 بجے اڈا سے نکلی۔

میں وقت پر اسکول پہنچا۔ میں طلباء کو پڑھانے کے لیے روزانہ اپنی زیرو پیریڈ کلاس میں جاتا ہوں۔ تمام طلباء میرا انتظار کر رہے تھے۔ میں نے طلباء کو پڑھایا اور پھر صبح کی اسمبلی میں تمام سکولوں کو قرآن کا سبق سکھایا۔

اسمبلی کے بعد، میں کلاس میں چلا گیا. میں کلاس انچارج ہوں۔ میں نے تمام طلباء کی حاضری چیک کی اور حاضری رجسٹر میں طلباء کی حاضری یا غیر حاضری کو نشان زد کیا۔

میں نے پورے دن میں کل چھ کلاس پڑھائی۔ میں 2:30 بجے گھر کے لیے روانہ ہوا اور میں سڑک پر پہنچا تو تقریباً 30 منٹ انتظار کرنے کے بعد ایک وین نے مجھے اٹھایا۔

میں شام 4 بجے گھر پہنچا۔ پھر میں نے عصر کی نماز مسجد میں پڑھی۔ میں طلباء کو پڑھانے کے لیے براہ راست ٹیوشن اکیڈمی گیا۔ پھر میں رات 8 بجے گھر واپس آیا۔

رات 8 بجے جب میں گھر آیا تو میرے ایک رشتہ دار نے کہا کہ آج ہم ڈنر کرنے ہوٹل جائیں گے تو انہوں نے مجھے بھی اس پارٹی میں بلایا۔

image.png

image.png

image.png

میں اپنے رشتہ دار کے ساتھ کھانے کے لیے ہوٹل گیا تھا۔ ہم نے بہت لذیذ کھانا کھایا۔ ہم سب رشتہ داروں نے کھانے کا بہت لطف اٹھایا۔ یہ واقعی بہت مزیدار تھا. میں بہت بھوکا تھا اور رات کا کھانا بہت اچھا کھایا۔

پھر رشتہ دار کے ساتھ کھانا کھا کر رات 10 بجے گھر واپس آیا۔ میں نماز پڑھنے گیا پھر مسجد سے واپس گھر آیا۔ میں بہت تھکا ہوا تھا. میں سونے کے لیے چلا گیا.

میری اس پوسٹ کو پڑھنے کے لیے آپ سب کا شکریہ۔ یہ آپ کی عظیم محبت ہے. آپ سب کو میری آج کی سرگرمیاں پسند آئیں گی۔

Sort:  
 2 years ago 

ماشاءاللہ استاد کا بہت بڑا رتبہ ہے اور آپ اپنا کام بھی بہت ایمانداری سے کرتے ہیں

 2 years ago 

اس کے لیے آپ کا شکریہ بھائی، میں پوری ایمانداری کے ساتھ پڑھانے کی پوری کوشش کرتا ہوں۔

ustad g ap mazay ki party khai hai acha tareer lakhi ha

 2 years ago 

you are one of the best , wise teacher and i appreciate your great effort and contribution in education system,
your post has been selected for booming reward

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64