میرا مصروف ہفتہ. میں اپنی دادی کے گھر گیا۔

in Urdu Communitylast year

اسلام علیکم

یہ میرا مصروف ہفتہ تھا۔ میں نے اپنی دادی کے گھر کا دورہ کیا۔ وہ مری میں رہتی ہے۔ موری پاکستان کے خوبصورت سیاحتی مقامات میں سے ایک ہے۔ لوگ تفریح کے لیے موری جاتے ہیں۔ میرے شہر سے موری 5 گھنٹے کا فاصلہ ہے اب ہمارے پاس سی پی ای سی روڈ تھی جو میرے گھر سے مری تک مختصر راستہ ہے لیکن ٹرانسپورٹ کا کرایہ بہت زیادہ ہے۔

میرے خاندان نے فیصلہ کیا کہ موسم گرما کی چھٹیاں ختم ہونے والی ہیں اور میرے تمام بچے، بھائی اور والد دادی کے گھر جانا چاہتے ہیں۔ ہم وہاں ایک ہفتہ گزاریں گے۔ ہمارا پلان فائنل ہو گیا اور ہم گزشتہ جمعرات کو مری کے لیے روانہ ہو گئے۔

ہم نے ٹکٹ خریدے اور ایک ٹکٹ کی قیمت 1200 روپے / پاکستانی روپے تھی۔ ہم سی پی ای سی روڈ سے ہوتے ہوئے راولپنڈی پہنچے۔


ہم صرف دو گھنٹے میں راولپنڈی پہنچ گئے۔ ہمارا اگلا سفر راولپنڈی سے مری تک تھا۔ یہ بھی کم از کم دو گھنٹے کا سفر تھا۔ ہم نے دوبارہ مری کے ٹکٹ خریدے۔ ہم مسافر بس میں بیٹھ گئے۔ ہم صرف ایک گھنٹے اور 30 منٹ میں مری شہر پہنچے۔ اب موری بس سٹاپ سے میری نانی اماں کے گھر کا فاصلہ کم از کم ایک گھنٹے کا تھا۔ ہم ٹیکسی لے کر ماں کے گھر پہنچے۔ میری والدہ کے گھر نے بہت گرمجوشی سے ہمارا استقبال کیا۔ ہم تمام خاندان پورا ہفتہ گرینڈ مدر ہوم میں گزارتے ہیں اور ہم نے اس سفر کا بہت لطف اٹھایا۔ میں بہت سی جگہوں پر گیا ہوں اور تمام موسم میں مری بہترین جگہ ہے، اگر آپ ٹھنڈی جگہ سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں تو مری بہترین جگہ ہے اور اگر آپ برف باری دیکھنا چاہتے ہیں تو سردیوں کے موسم میں گھومنے کے لیے مری بہترین جگہ ہے۔

میرے پاس کچھ تصاویر ہیں جو میں آپ کو یہاں دکھانا چاہتا ہوں۔



یہ ایک خوبصورت پھول کا پودا ہے جو پانی میں اگتا ہے۔ اس کا پھول بہت خوبصورت ہے. مجھے معلوم ہوا کہ یہ وہ پودا ہے جو گندہ پانی اگاتا ہے لیکن خوبصورت پھول پیدا کرتا ہے



خوبصورت رنگ بھری مچھلی ہے جو اس پانی میں پھولوں کے گرد تیر رہی ہے۔ مجھے اس کا رنگ بہت پسند آیا۔

بہت بہت شکریہ. میری دعا ہے کہ آپ سب اپنی زندگی کو بہت خوش رکھیں۔ آپ خوش اور صحت مند زندگی گزاریں۔


###Aslam mu alakum

It was my busy week. I visited my grandmother's house. She lives in Murree. Maury is one of the beautiful tourist destinations of Pakistan. People go to Muree for entertainment. Murree is 5 hours from my city now we had CPEC road which is a short way from my house to Murree but the transport fare is very high.

My family decided that summer vacation was coming to an end and all my kids, brother and father wanted to go to grandma's house. We will spend a week there. Our plan was finalized and we left for Murree last Thursday.

We bought the tickets and one ticket cost Rs.1200/Pakistani Rupees. We reached Rawalpindi via CPEC road.


We reached Rawalpindi in just two hours. Our next journey was from Rawalpindi to Murree. It was also a journey of at least two hours. We again bought tickets for Murree. We sat in the passenger bus. We reached Murree city in just one hour and 30 minutes. Now the distance from Mori bus stop to my maternal grandmother's house was at least an hour. We took a taxi to my mother's house. My mother's house welcomed us very warmly. We as a whole family spend the whole week at Grandmother Home and we enjoyed the trip very much. I have been to many places and Murree is the best place in all seasons, if you want to enjoy cool place then Murree is the best place and if you want to see snowfall then Murree is the best place to visit in winter season. Is.

I have some pictures I want to show you here.



It is a beautiful flowering plant that grows in water. Its flower is very beautiful. I found out that this is the plant that grows dirty water but produces beautiful flowers



There are beautiful colorful fish swimming around the flowers in this water. I really liked the color of it.

Thank you very much. I pray that you all have a very happy life. May you live a happy and healthy life.

Sort:  
 last year 

پیارے نے آپ کے گزارے ہوئے اچھے وقت کو گرانڈ مدر ہوم کی یاد دلائی، اور یہ درست ہے کہ موری پاکستان کے بہترین سیاحتی مقامات میں سے ایک ہے۔ آپ نے خوبصورت نیچر فوٹو گرافی اور اچھا کام کیا۔ متحرک رہیں اور اپنے کام کے معیار کو جاری رکھیں

بہت خوبصورت فوٹوگرافی. میں نے یہ پہلی بار دیکھا۔ یہ پھولوں کا پودا ہے جو گندے پانی میں اگتا ہے۔ یہ میرے اسکول کے علاقے میں بہت عام ہے۔ لیکن مجھے لگتا ہے کہ یہ تازہ پانی میں ہے۔ پانی میں مچھلی ہے. میرے خیال میں یہ تازہ پانی میں بھی اگتا ہے۔

Loading...
 last year 

the post has been selected for booming vote, stay active
thank you for participating in the urdu community

comida deliciosa, y la receta que compartiste es fácil y eres un buen chef

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64