میں اداس تھا لیکن دوستوں کے ساتھ تمام پریشانیاں بھول گیا۔

in Urdu Community3 years ago

image.png

سب کو سلام. آج میں بہت پریشان تھا، میں نے اپنے دوستوں کو فون کیا اور کہا کہ میں ٹیوشن اکیڈمی نہیں آ سکتا۔ میرے دوستوں نے مجھ سے کہا کہ اگر میں بیمار ہوں تو آرام کر سکتا ہوں یا اگر ٹھیک ہوں تو ہم آپ کے گھر آ رہے ہیں، اور لنچ پارٹی کرنا چاہتے ہیں۔ میں نے ان سے کہا کہ میں ٹھیک ہوں، لیکن میں پریشان ہوں، میرا احساس اداس ہے، لیکن میں نہیں جانتا، کیا وجہ ہے، میں کیوں پریشان ہوں۔ میرے دوست میرے گھر آئے۔ ہم نے بات کی اور دوپہر کے کھانے کے لیے شنواری ہوٹل جانے کا منصوبہ بنایا۔ ہم سب موٹر سائیکل پر شنواری ہوٹل گئے۔ جب ہم ہوٹل پہنچے تو پہلے ہم وہاں 24 منٹ ٹھہرے اور پھر لنچ کا آرڈر دیا۔ ہم نے پاستا کھایا، کافی، چاکلیٹ کیک، گھی پراٹھا، میکرونی مصالحہ دار کھایا، لیکن جب میرے پاس موبائل فون نہیں تھا، اور میرے ایک دوست نے مجھ سے کہا، کہ وہ مجھے لنچ پارٹی کی تصاویر میرے واٹس ایپ نمبر پر بھیجے گا۔ لیکن ڈائری پوسٹ لکھنے سے پہلے میں نے اسے فون کیا، کہ پلیز مجھے آج لنچ پارٹی کی تصویر بھیجیں، میں اپنی آج کی سٹیمیٹ ڈائری پر تصویر اپ لوڈ کرنا چاہتا ہوں، اس نے کہا کہ وہ انہیں محفوظ نہیں کر سکتا، لیکن اس نے کچھ کے بعد مجھے بھیج دیا۔ کھانے کی اصل فوٹوگرافی، اور مجھے وہ پسند آئی، اس لیے میں نے سوچا کہ آپ کے ساتھ یہاں شئیر کروں۔ میں نے یہ کھانا نہیں کھایا، لیکن ہم نے آج دوپہر کے کھانے میں وہی کھانا کھایا۔

image.png

image.png

yeah mari old post ka repost hai ,,, aj ma thora parshan hoon tu ma nay yeah jub dikha tu adar share kr aha

کا مہینہ ہر بچے کے لیے چھٹیوں کا مہینہ ہوتا ہے۔ پانچ جولائی کو ایک پراہمری سکول میں تقریب تقسیم انعامات بچوں کے لیے ہوئی ہے۔ پراہمری کلاس کے تمام بچوں نے شرکت کی تھی۔ ایک دوست نے بتایا تقریب میں چھوٹے بچوں کو بہت سارے انعامات دہیے گئے ہیں۔ بچے بہت خوش تھے۔ میرے دوست نے مجھے کچھ تصاویر دیکھائی ہیں اور میں اپنے دوست کی اجازت سے تصاویر یہاں لگا رہا ہوں۔ چھوٹے بچے جب امتحانات میں اچھے نمبر لیتے ہیں تو انکو ایک خوشی ہوتی ہے۔ تقریب تقسیم انعامات کی تقریب بچوں میں پڑھائی کا جزبہ پیدا کرتی ہیں۔ میں ایک معلم ہون۔ میں ریاضی اور فزکس نہم اور دھم کلاسز کو پڑھاتا ہوں۔ میری خواہش ہوتی ہے کہ ہر بچہ کلاس میں بہتر نمبر لے اورجھے خوشی ملے۔ بچے ٹیچرز کے لیے اولاد کی طرح ہیں۔

IMG-20210705-WA0025.jpg

IMG-20210705-WA0021.jpg

IMG-20210705-WA0022.jpg

IMG-20210705-WA0019.jpg

IMG-20210705-WA0020.jpg

IMG-20210705-WA0003.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60699.39
ETH 2655.06
USDT 1.00
SBD 2.59