کل ہڑتال تھی میں نے کل کچن کا سامان نہیں خریدا۔

in Urdu Community10 months ago

اللہ آپ کو زندگی کی ہر خوشی اور کامیابی عطا فرمائے۔ میں اپنی آج کی خوبصورت پوسٹ کے ساتھ واپس آیا ہوں۔ میری پوسٹ آج کے بازار کے بارے میں ہے۔

IMG_20230902_125811.jpg

IMG_20230902_125817.jpg

ہیلو !

یہ میری مارکیٹ کی کہانی ہے۔ کل ہڑتال تھی میں نے کل کچن کا سامان نہیں خریدا۔ آج میں اپنے والد کے لیے سامان اور کچھ دوا لینے بازار گیا تھا۔ میں نے سوشل میڈیا پر سنا ہے کہ میرے گاؤں میں بجلی کے بلوں کی وجہ سے دوبارہ ہڑتال ہو گی، ہر غریب بجلی کے بلوں کی وجہ سے بہت پریشان ہے کیونکہ غریب کے پاس کمائی کا کوئی ذریعہ نہیں ہے لیکن حکومت بجلی کے یونٹوں کے بہت بڑے ریٹ وصول کر رہی ہے۔ ادویات بہت مہنگی ہیں. پھل مہنگا ہے. عزت کے ساتھ کھانے کا کوئی طریقہ نہیں ہے۔ ہر ایک کو روٹی کی فکر ہے۔ میں ملازم ہوں لیکن میری تنخواہ کھانے اور خاندان کے اخراجات کے لیے کافی نہیں ہے۔ میں بھی بہت پریشان ہوں۔ میں نے سوچا کہ اپنے سٹیم اکاؤنٹ سے اپنا سٹیم نکال لوں لیکن مجھے معلومات ملی کہ اگر میں ووٹ خریدتا ہوں تو میں ہر ماہ اپنے خاندان کے لیے بہت کم پیسے کما سکتا ہوں۔ مجھے بہت افسوس ہے کہ میں مہنگائی کے اس مشکل وقت میں زندہ نہیں رہ پا رہا۔

میں نے بازار اور دکانوں کی کچھ تصاویر بنائیں امید ہے آپ سب کو پسند آئے گی۔

May Allah grant you every happiness and success in life. I am back with my beautiful post today. My post is about today's market.

IMG_20230902_125823.jpg

IMG_20230902_125811.jpg

IMG_20230902_125817.jpg

Hello !

This is my market story. There was a strike yesterday, I did not buy kitchen utensils yesterday. Today I went to the market to buy supplies and some medicine for my father. I heard on social media that there will be another strike in my village due to electricity bills, every poor is very worried due to electricity bills because the poor have no source of income but the government is selling many electricity units. Receiving great rates. Medicines are very expensive. Fruit is expensive. There is no way to eat with dignity. Everyone is worried about bread. I am employed but my salary is not enough for food and family expenses. I am also very worried. I thought to withdraw my steam from my steam account but I got information that if I buy votes I can earn very little money for my family every month. I am very sorry that I am not able to survive in this difficult time of inflation.

I made some pictures of the market and shops hope you all like it.

IMG_20230902_125823.jpg

Sort:  
 10 months ago 

steemit میں واپس خوش آمدید.
جناب اگر آپ روزانہ پوسٹ لکھیں گے تو آپ کے لیے فائدہ ہوگا۔ اور بھی بہت سی کمیونٹیز ہیں جنہیں آپ دیکھ سکتے ہیں لیکن میں آپ سے درخواست کروں گا کہ آپ متحرک رہیں۔

آپ نے اچھی پوسٹ لکھی ہے۔

 10 months ago 

ap nay dorust bat ki , mangi bhut zaida ho guy hai.

ہڑتال کرنے اس سے سرمایہ دار سے زیادہ غریب مزدور کا بہت ہی زیادہ نقصان ہوتا ہے

 10 months ago 

ہڑتال کرنے سے روز مرہ زندگی کا تمام کام مفلوج ہو جاتا ہے

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60441.03
ETH 3344.59
USDT 1.00
SBD 2.48