دادی ماں کا گھر ..موسم گرما کی چھٹیوں میں سفر

in Urdu Communitylast year

اسلام علیکم !!!

سب امید کرتے ہیں کہ آپ اچھے ہوں گے، اس بار خوش ہوں گے۔ میں نے اسکول سے گرمیوں کی چھٹیاں حاصل کیں۔ حکومت نے گرمیوں کی چھٹیوں کا اعلان کر دیا، اب میں دو ماہ کے لیے فارغ ہوں، کوئی کام نہیں، کوئی پڑھائی نہیں، سارا دن گھر پر گزارتا ہوں۔ میری گرمیوں کی چھٹیاں 6 جون سے 20 اگست تک ہیں۔

میں اپنے خاندان، دوستوں، رشتہ داروں کے ساتھ اپنے ہر دن کا لطف اٹھاؤں گا اور سٹیمٹ پر اپنے خیالات لکھنے کی پوری کوشش کروں گا جیسا کہ میں پہلے ہی کرتا ہوں۔ میرا خاندان بہت خوش ہے کہ میں گھر پر ہوں۔ ملازمت کی زندگی بہت مشکل زندگی ہے۔ صبح سے شام تک کام کاج ہی کام ہوتا ہے، پھر ملازمین کے پاس اپنے اور خاندان کے لیے وقت نہیں ہوتا۔ صرف گرمیوں کی تعطیلات ہمیں گھر میں رہنے، خاندان کے ساتھ زندگی سے لطف اندوز ہونے کا موقع فراہم کرتی ہیں۔ یہ 12 جون کا دن تھا، میری دادی اور دادا کو جب میری گرمیوں کی چھٹیوں کے بارے میں معلوم ہوا تو انہوں نے مجھے فون کیا کہ وہ میرے لیے کھانے کا انتظام کر رہے ہیں اور مجھے 12 جون کو ان سے ملنے جانا ہے۔

میں نے یہ بات اپنی بیوی کو بتائی، میرے بچے بہت پرجوش ہو گئے، 12 جون کو میرے گھر والے تیار ہو گئے، میں نے ٹیکسی بلائی، ٹیکسی ڈرائیور وقت پر ٹھیک آ گیا۔ میری بیوی نے کہا کہ ہمیں اپنی والدہ اور دادا کے لیے کچھ پھل خریدنا چاہیے۔ میں نے ان کے لیے انگور، کیلے اور خربوزے خریدے۔

میرے گھر سے دادا کے گھر چار گھنٹے کا فاصلہ تھا۔ ہم صرف چار گھنٹے میں دادا کے گھر پہنچ گئے۔

میری دادی اور دادا میرے خاندان کو دیکھ کر بہت پرجوش ہوئے۔ انہوں نے مجھے گلے لگایا، انہوں نے میرے بچوں کو گلے لگایا، جب ہم ان کے گھر پہنچے تو انہوں نے زبردست استقبال اور پیار دیا۔ میرے دادا اور دادی نے مجھ سے میری نوکری کے بارے میں پوچھا، اور دوسرے بھائیوں، بہنوں کے بارے میں پوچھا، اور انہیں بتایا کہ سب کچھ ٹھیک ہے، اچھی زندگی گزار رہے ہیں۔

میری دادی نے مجھے بتایا کہ انہوں نے گزشتہ ہفتے میری بڑی بہنوں کو بھی مدعو کیا، تو مجھے اپنے بڑے والدین کے ساتھ رہ کر بہت خوشی ہوئی، میری دادی اور دادا ہم سے بہت پیار کرتے ہیں۔
image.png

میری دادی کھانا پکاتی نہیں ہیں، ان کی ایک نوکرانی ہے، اور میرے دادا ایک امیر شخص ہیں۔ اس کے پاس ایک اچھا باورچی ہے، کھانا پکانے کا شیف ہے، میری دادی مختلف کھانے کھانا پسند کرتی ہیں اور اس لیے ہم نے ان کے ساتھ خوبصورت وقت گزارا۔ میری نانی اماں نے ایک بہت ہی لذیذ پکوان پکایا، اس کا نام بہت منفرد ہے، اس نے کہا کہ اس نے شیف کو آرڈر دیا کہ وہ ہمارے لیے ریکوٹا آلو کے ساتھ بیکڈ چکن سپریم پکائے، لیکن یہ بہت ہی سادہ کھانا تھا، لیکن ذائقہ بہت لذیذ تھا، اور میں نمکین اور مسالیدار کی طرح، تو میری دادی نے ہمارے لیے نمکین اور مسالیدار بیکڈ چکن سپریم ریکوٹا آلو کے ساتھ تیار کیا۔
image.png
baked chicken supreme with ricotta potatoes

ایک اور لذیذ تھا جو گرمیوں کا سلاد تھا جس میں بھنے ہوئے مشروم، بیکن اور آلو کے بھوسے تھے۔ یہ بہت آسان لگ رہا تھا لیکن مشروم بہت سوادج تھے اور بیکن نے مجھے ایک اچھا ذائقہ دیا.

image.png

summer salad with sautéed mushrooms, bacon and potato straw

میرے بچوں نے گرینڈ موہٹر اور گارڈ فادر کی صحبت کا لطف اٹھایا۔ ہماری دادی نے ہمیں ہماری بڑی زندگی کے بارے میں بتایا، تو وہ عظیم خاتون ہیں، وہ اچھی یادداشت رکھتی ہیں اور اپنے بزرگ اور ان کی زندگی، کہانیوں سے بہت پیار کرتی ہیں۔ ہم سب اپنی بڑی زندگی اور ان کے بارے میں کہانیاں سننا پسند کرتے ہیں۔ میرا خاندان اب بھی دادی اور دادا کے گھر ہے۔ ہم کل گھر واپس آئیں گے۔ میں اپنی یہ پوسٹ اپنی دادی کے گھر لکھ رہا ہوں۔ آج 13 جون 2023 ہے، اور میں اس خوبصورت وقت کو سٹیمٹ بلاگ پر محفوظ کروں گا۔ میری دادی اور دادا نے آج پلان بنایا ہے کہ ہم چڑیا گھر دیکھنے جائیں گے، میرے بچے چڑیا گھر جانے کا انتظار کر رہے ہیں۔ موسم بہت اچھا ہے، موسم اچھا ہے، کل رات تیز بارش اور طوفان ہوا لیکن سب ٹھیک ہے، طوفان اور بارش میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔ اب صبح کے وقت موسم بہت اچھا ہے، بہت زیادہ گرم دن نہیں ہے۔

میرے بچے چڑیا گھر کے لیے تیار ہو رہے ہیں، دادی اور دادا کھانا بنا رہے ہیں جو ہم چڑیا گھر کو دیکھ کر پارک میں کھائیں گے۔ اب میں اپنی اس پوسٹ کو یہیں روکتا ہوں اور آپ سب کی طرف سے مجھے چڑیا گھر جانے کی اجازت دیں، وقت ملا تو چڑیا گھر کے دورے کے بارے میں جلد لکھوں گا۔

آپ سب ہمیشہ خوش خرم رہیں

Sort:  
 last year 

respected your post has been selected for booming vote, stay active and keep continue your quality of work

image.png

se ve muy rico, y me encanta mucho esta comida, pero si le agregas comida de mar, será mucho más saludable y con un sabor único.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36