Beautiful roses and a morning trip to the canal

in Urdu Community2 years ago

IMG_20211101_092701.jpg

صبح کا وقت : اتوار کا دن میرا سکول سے چھٹی کا دن تھا۔ میں صبح جلدی اٹھا ، اٹھ کر میں نے باجماعت نماز مسجد میں ادا کی ، پھر قرآن پاک کی تلاوت کی ، میرا چھوٹا بیٹا بیمار تھا میں نے اسکو دیکھا ، میری بیوی نے نماز قرآن پڑھا ناشتہ تیار کیا میں ناشتہ کیا بازار سامان خریدنے کے لیے گیا۔ سامان خرید کر لایا۔ میرے دوست میرے پاس آئے ، ہم سب دوست مل کر نہر کی طرف گئے اسطرح میں نے وقت گزارا

Morning time: Sunday was my day off from school. I woke up early in the morning, got up and offered congregational prayers in the mosque, then recited the Holy Quran, my younger son was sick, I saw him, my wife read the Quran, prepared breakfast, I had breakfast in the market to buy goods. went. Bought the goods. My friends came to me, all of us friends went to the canal, that's how I passed the time

IMG_20211101_092653.jpg

دن دو بجے کے بعد : دوست اور میں نہر کی سیر کے بعد گھر واپس آئے گھر پہنچ کر میں نے کھانا دوپہر کا کھایا نماز ظہر پڑھی پھر ایک شادی کی تقریب تھی ادھر شرکت کے لیے گیا شادی کی تقریب دو بجے سے پانچ بجے تک جاری رہی گھر چھ بجے واپس آیا نماز عصر مغرب ادا کرکے گھر لوٹ آیا۔

After 2 o'clock in the day: My friend and I returned home after the canal walk. On reaching home, I had lunch, offered noon prayer, then there was a wedding ceremony and went here to attend. He returned home at 6:00 pm and returned home after offering Asr Maghrib prayer.

IMG_20211101_092637.jpg

شام سے رات تک : جب میں چھ بجے گھر آیا تو بچوں کے ساتھ ٹاہم گزارا انڈیا نیوزی لینڈ کا میچ دیکھا اور عشاء کی نماز ادا کی میچ بہت دلچسپ تھا انڈیا نے کم سکور بنایا جو نیوزی لینڈ کی ٹیم نے اسانی سے بنا کر جیت لیا۔ میچ ختم ہوا تو میں نے ایک کپ چائے پی کر سو گیا۔ میرا دن اچھا مصروف گزرا۔ اب صبح میں یہ ڈاہری لکھ ریا

Evening to Night: When I came home at 6 o'clock, spent time with kids, watched the India New Zealand match and offered Isha prayer. The match was very interesting. . After the match, I drank a cup of tea and went to sleep. I had a busy day. Now in the morning this Dahri Lakh Riya

IMG_20211101_092627.jpg

IMG_20211101_092614.jpg

بہت بہت شکریہ

thank you very much

Sort:  

rose fragrance feel as heaven smile

 2 years ago 

g fragrance phol ka luzat he khuch aur hoti hai

 2 years ago 

My favorite flower 🌹

 2 years ago 

gulab ka pholl mara bhe favorite hai

rose nipple
fragrance

rose ki tasveer bhut pryi bani hai ap nay

la imagen del girasol se ve tan bien, el increíble color de la naturaleza en las fotos

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64573.45
ETH 3441.06
USDT 1.00
SBD 2.51