A delicious dinner and a rainy night with your teachersاپنے اساتذہ کے ساتھ ایک مزیدار رات کا کھانا اور بارش کی رات

in Urdu Communitylast year

image.png

ہیلو میری سٹیمیٹ اردو کمیونٹی، امید ہے آپ سب خوش ہوں گے۔ میں اپنے اسکول کے امتحان میں بہت مصروف تھا۔ میں نے آپ کو بتایا کہ میں ایک استاد ہوں اور ایک سرکاری محکمے میں استاد کے طور پر کام کرتا ہوں۔ ان دنوں تمام کلاسز میں امتحانات شروع ہو چکے ہیں لیکن بورڈ کلاسز کے امتحان اپریل میں شروع ہوں گے اس لیے میں اپنے طالب علم کو امتحان کی تیاری میں بہت مصروف ہوں۔ میرے پاس لیول 9 سے لے کر بی ایس سی تک فزکس اور ریاضی کا مضمون ہے اس لیے ہر دن میرے طالب علم کے لیے ان کے امتحان کے لیے بہت اہم ہے۔

کل میرے ایک طالب علم نے، جو دریا کے علاقے سے آیا تھا، مجھے اور دوسرے استاد کو کھانے پر مدعو کیا۔ میں اور دیگر تمام اساتذہ نے علاقے کا دورہ کیا۔ یہ ایک خوبصورت گاؤں تھا اور میرے طالب علم نے ہمیں مزیدار کھانا پیش کیا۔ اس وقت میرے پاس فون نہیں تھا، لیکن دوسرے اساتذہ نے مزیدار کھانے کی چند تصاویر کھینچیں۔ میں نے سوچا کہ یہ تمام تصاویر آپ سب کے ساتھ شیئر کروں۔

یہ بہت خوبصورت دن تھا۔ میں اپنے طلباء کا اس شاندار عشائیہ کے لیے بہت شکر گزار ہوں جس سے ہم تمام اساتذہ نے بہت لطف اٹھایا۔




جب میں گھر واپس آ رہا تھا تو رات بہت اندھیری تھی اور موسم بھی اچھا نہیں تھا۔ جب ہم نے آدھا فاصلہ طے کیا تو بارش شروع ہو گئی، میرے کپڑے گیلے ہو گئے اور اللہ کا شکر ہے کہ موسم زیادہ ٹھنڈا نہیں تھا اور اب یہاں پہلے مرحلے میں گرمی ہے لیکن ایک ماہ میں گرمی اپنے عروج پر ہو گی۔ لیکن مجھے گیلے کپڑے پسند نہیں لیکن میں گیلا ہو گیا تو بڑی مشکل سے گیلے کپڑے لے کر گھر آیا۔ میں نے کپڑے بدلے، سبز چائے پی، میں نے اپنے جسم کو سرد موسم سے بچانے کے لیے ہیٹر سے گرمی لی۔

میں جانتا ہوں کہ ہر دن میرے طلباء کے لیے بہت اہم ہے۔ چنانچہ میں نے تھوڑا آرام کیا پھر ٹی وی دیکھا اور نماز پڑھی، پھر سونے کے لیے بستر پر چلا گیا۔ میں نے واقعی اپنے اساتذہ کے ساتھ دن کا لطف اٹھایا

image.png

Hello my steemit urdu community, hope you all are happy. I was very busy with my school exam. I told you that I am a teacher and work as a teacher in a government department. Exams have started these days in all classes but board classes exams will start in April so I am very busy preparing my student for exam. I have physics and maths subject from level 9 to bsc so every day is very important for my student for their exam.

Yesterday one of my students, who came from the river region, invited me and another teacher to dinner. I and all the other teachers visited the area. It was a beautiful village and my student served us delicious food. I didn't have my phone with me at the time, but the other teachers took a few photos of the delicious food. I thought I would share all these pictures with you all.

It was a very beautiful day. I am very grateful to my students for the wonderful dinner that all of us teachers enjoyed so much.




When I was returning home, the night was very dark and the weather was not good. When we covered half the distance it started raining, my clothes got wet and thank God the weather was not too cold and now it is warm here in the first phase but in a month the heat will be at its peak. But I don't like wet clothes but I got wet so I came home with wet clothes with difficulty. I changed my clothes, drank green tea, I took heat from the heater to protect my body from the cold weather.

I know that every day is very important to my students. So I rested a bit then watched TV and prayed, then went to bed to sleep. I really enjoyed the day with my teachers

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74