میانوالی چلڈرن ہسپتال میں بیٹے کا چیک اپ کرانے کیلیۓ جانا

in Urdu Community2 years ago

بسم اللہ الر حمن الرحیم

اسلام علیکم
جی دوستو کیا حال ہے آپ سب کا میں امید کرتی ہوں اللہ کے فضل و کرم سے آپ سب ٹھیک ہوں گے آج میں آپ سے شیئر کرتی ہوں اپنی آج کی روٹین
روز کی طرح میں صبح سویرے اٹھی
اور نماز ادا کی اور پھر میں نے اپنے بیٹے کو فیڈر بناکر دیا اور اس کی طبیعت آج بہت زیادہ خراب تھی اور میرے بیٹے کا ٹمپریچر ایک دم سے ہائ ہو گیا اور مجھے بہت زیادہ ٹینشن تھی‌اور پھر میں نے جلدی جلدی ڈاکٹر کا پتہ کیا اور کال کی ریسپشن پر تو لڑکی نے ہمارا نمبر لگادیا اور ہماراپچپن نمبر تھا اور ڈاکٹر تابش کے پاس رش بہت زیادہ ہوتاہے

IMG_20220912_170444.jpg

IMG_20220912_170405.jpg

IMG_20220912_145254.jpg

IMG_20220912_145208.jpg
پھر میں نے جلدی میں تھوڑی سی چاۓ پی اور برتن دھوۓ اور تیار ہوئ اور بیٹے کو تیار کیا اور پھر ہمآٹھ بجے گھر سے نکل پڑے اور ساڑھے نو تک ہم میانوالی تابش چلڈرن ہوسپٹل پہنچ گۓ اور وہاں پر پرچی بنوائ اور نمبر لگواۓ اور پھر میں ویٹنگ روم میں بیٹھ گئ سلسلہ بہ سلسلہ نمبر چلتے رہے اور پھر میرے بیٹے کو پیاس لگتی تھی بار بار پھر میں اس کو پانی‌پلانے کیلیۓ لے گئ اور پھر تقریبا دو بجے کے قریب ہمارا نمبر آیا اور میں نے نے بیٹے کا چیک اپ کرایا اورڈاکٹر نے تسلی سے چیک اپ کیا اور کہاکاس کا گلے کا پرابلم ہے میڈیسن لکھ کر دی کہ اس سے ٹھیک ہوجاۓ گا تو پھر ہم گھر کیلیۓ نکل پڑے اور چار بجے گھر واپس آۓاور میں نے بیٹے دوائ ڈالی اور وہ سو گیا اور پھر میں نے برتن دحوے جب وہ اٹھا تو انجیکشن لگوانے گئ اور جب واپس آ ئ تو روٹی بنائ اور سب کو دی اور سوچا میں اپنی آج کی ڈائری آپ سے شئر کر لوں

Sort:  

Imagen2.png
CONGRATULATIONS

This post has been upvoted with @steemcurator09/ Curated by: @yousafharoonkhan

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32