The diary game 26 /01/2023| Delicious food at sister home

in Urdu Communitylast year

اسلام علیکم میرے تمام دوستوں اور بہنو، یہ میری اس دن کی دوسری ڈائری پوسٹ ہے۔ میں نے گزشتہ روز کی ڈائری پہلے ہی لکھی تھی، اور یہ میری آج کی نئی ڈائری ہے۔ امید ہے آپ سب میری اس ڈائری سے لطف اندوز ہوں گے۔

نادیہ، آج کا دن میرے لیے ایک دلچسپ دن تھا۔ جیسا کہ میں نے اپنی پہلی ڈائری میں ذکر کیا ہے، میری بہن اس وقت بیمار ہے اور میں اس کی مدد کے لیے اس سے ملنے گیا تھا۔ کل، جب میں اس سے ملنے گیا تو وہ ابھی تک صحت یاب ہو رہی تھی اور میں نے اس کے گھر والوں کے لیے رات کا کھانا تیار کیا تھا۔ لیکن آج جب میں اس کے گھر گیا تو اس نے مجھے بتایا کہ وہ کافی بہتر محسوس کر رہی ہے اور اس کے گھر والے کچھ مزیدار کھانے کے موڈ میں ہیں۔

میں یہ سن کر بہت خوش ہوا کہ میری بہن بہتر محسوس کر رہی ہے اور میں کچھ مزیدار کھانے سے لطف اندوز ہونے کے لیے پرجوش تھا۔ مجھے چکن فرائیڈ روسٹ اور تلی ہوئی مچھلی بہت پسند ہے، اور یہ دیکھ کر مجھے خوشی ہوئی کہ دونوں ڈشز مینو میں موجود ہیں۔ ایک میٹھی ڈش بھی تھی جس کی کوشش کرنے سے میں مزاحمت نہیں کر سکتا تھا۔ میں نے اپنی بہن کے خاندان کے ساتھ کھانے کا لطف اٹھایا اور ان کے ساتھ تعلق قائم کرنے کا یہ ایک بہترین موقع تھا۔

گھر واپس آنے کے بعد، میرے بچے پہلے ہی اسکول سے واپس آ چکے تھے۔ میں نے اپنی بہن کے گھر سے لایا ہوا کھانا ان کے ساتھ بانٹ دیا اور انہیں بہت پسند آیا۔ انہوں نے خاص طور پر چکن فرائیڈ روسٹ کا لطف اٹھایا اور کہا کہ یہ ان کے پاس اب تک کا سب سے بہترین ہے۔

شام کو، میں اور میری فیملی پارک گئے۔ سارا دن اندر رہنے کے بعد یہ رفتار کی ایک اچھی تبدیلی تھی۔ تازہ ہوا اور خوبصورت مناظر روزمرہ کے معمولات سے خوش آئند وقفہ تھے۔ مجھے افسوس تھا کہ میں نے کوئی تصویر نہیں کھینچی کیونکہ میرے فون کی بیٹری کم ہونے کی وجہ سے ڈیڈ ہو گئی تھی، لیکن مجھے یقین ہے کہ یادیں طویل عرصے تک میرے ساتھ رہیں گی۔

گھر واپس آنے کے بعد، ہم نے ایک خاندان کے طور پر ایک ساتھ رات کا کھانا کھایا۔ ہم نے اپنے دن کے بارے میں بات کی اور اپنے خیالات اور احساسات کا اشتراک کیا۔ دن کو ختم کرنے اور اپنے پیاروں کے ساتھ کچھ معیاری وقت گزارنے کا یہ ایک بہترین طریقہ تھا۔


Assalam Alaikum to all my friends and sisters, this is my second diary post for the day. I already wrote yesterday's diary, and this is my new diary for today. Hope you all enjoy this diary of mine.

Nadia, today was an interesting day for me. As I mentioned in my first diary, my sister is currently sick and I went to visit her to help her. Yesterday, when I visited her, she was still recovering and I had prepared dinner for her family. But today when I went to her house, she told me that she is feeling much better and her family is in the mood for some delicious food.

I was very happy to hear that my sister was feeling better and I was excited to enjoy some delicious food. I love roast chicken and fried fish, and I'm glad to see that both dishes are on the menu. There was also a sweet dish that I couldn't resist trying. I enjoyed eating with my sister's family and it was a great opportunity to bond with them.

After returning home, my children were already back from school. I shared the food brought from my sister's house with them and they liked it very much. He particularly enjoyed the chicken fried roast and said it was the best he had ever had.

In the evening, my family and I went to the park. It was a nice change of pace after being inside all day. The fresh air and beautiful scenery were a welcome break from the daily routine. I was sorry I didn't take any pictures because my phone died due to low battery, but I'm sure the memories will stay with me for a long time.

After returning home, we had dinner together as a family. We talked about our day and shared our thoughts and feelings. It was a great way to end the day and spend some quality time with loved ones.

Sort:  
 last year 

مچھلی سردیوں میں بہت اچھی لگتی ہے

Have delicious food. You enjoyed such a delicious meal, it's nice to know about the wonderful story of the day. May Allah bless your sister with health

 last year 

delicious lug rahi sub khanay ap ki sister ku Allah sahat day

مچھلی فرائی اور یہ ڈیزرٹ میھٹا تو میرے منہ میں پانی لے آیا۔ آپ نے لعزیز کھانے سے دل خوش کردیا

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45