ذاہقہ دار گھر کا پکوان۔۔ فوڈ فوٹو گرافی

in Urdu Community11 months ago

کچھ لوگ ہوٹل کے کھانے کھاتے ہیں۔میری تمام فیملی کو گھر کا پکا ہوا کھانا بہت پسند ہے۔ ہم اکثر باہر فیملی کے ساتھ کھانا باہر کھاتے ہیں لیکن جو ذاہقہ کوالٹی گھر کے کھانے کی ہوتی ہے وہ ہوٹل کے کھانوں میں نہیں ہوتی۔

شام کا کھانے کی تصاویر آپ سب کو پسند آہینگی۔

FB_IMG_1693880304880.jpg

پیلی دال میں دیسی گھی کا استعمال میرے ابو کو بہت پسند ہے۔ خالص گوشت کا قیمہ جو دیسی گھی میں پکا ہوا ہو۔ اسکے علاوہ انڈے دیسی گھی میں بھنے ہوئے ہوں۔

FB_IMG_1693880302639.jpg

ہمارے گھر مہمان آتے ہیں تو وہ میری امی کے ہاتھ سے بنی دال جسکو تڑکا دیسی گھی کا لگا ہوا ہو بہت پسند ہے۔

اب اجازت چاہتی ہوں

سب کو صبح مبارک

Sort:  
 11 months ago 

اپ نے تو گھر پر کافی ڈشیں بنائی ہوئی ہیں اللہ پاک نصیب کرے اور رزق میں برکت دے

 11 months ago 

اللہ کا شکر ہے بس آپ سب کی دعا ہے ۔اللہ سب کے رزق میں برکت دے

سسٹر آپکے کھانے کی تصاویر نے تو بھوک میں آضافہ کردیا ہے۔ ہوٹل کے کھانے معیاری نہیں ہوتے

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66397.79
ETH 3460.28
USDT 1.00
SBD 2.61