Steem Power Up time || Method How to power up ..سٹیم پاور اپ ٹائم || پاور اپ کرنے کا طریقہ

in Urdu Communitylast year

Greetings to my beloved Urdu community. It is morning time. It's 7 am today and it's Thursday morning. Today when I logged into my steem account after a week I saw that I had 28 steem in my wallet. I redeemed them first then I transferred all my steem to my steem power. I am increasing my steam power every month. Now I am very happy that I got a total of 779.828 STEEM. I am a housewife and I don't have much time to post on steemit but I got all this steam from my posting on steemit. I don't know about the price of these steem coins but I have no idea to sell them. I will continue to increase my strength. I joined #club100 and am very lucky to have the opportunity to write in my own language in the Urdu community.

My only wish is to buy my new laptop but my husband told me that he will buy a new laptop for me soon. This laptop battery of mine is not working and I drain the battery in just 30 minutes.

I need a new laptop to work on Steemit on a daily basis. I want to show you all the process of how I increased my steam power today.

image.png

When I login to my steemit account. I noticed that the liquid wallet had a total of 28 steems. I clicked on wallet and then I logged in with my active key. I clicked on the power up button and then I selected the amount I wanted to transfer to Steam Power. I transferred all the steam liquid in my liquid wallet.

In just a few seconds all my steam was transferred to my Steam Power.

image.png

Here's a snapshot I took while transferring Steam to Steam Power. I transferred 28.984 Steam Power to my Steam Power. I've selected all the steam you can see in the snapshot.

image.png

After selecting the amount of steam to power up, then I clicked on power up, after clicking on power up, I clicked ok and then with the active key, I added all the steam to my power up. Transferred to Up. This is a very easy way to transfer Steam to Steam Power.

image.png

This time my steemit account has a total of 779.828 STEEM power. I am very happy now my desire is to complete 1000 power. Inshallah in next few months I will achieve this 1000 steam power target. I am very thankful to all urdu community team who guided me about this method. I am thankful to Mr. @jessica566 for guiding me on WhatsApp with full details.

میری پیاری اردو کمیونٹی کو سلام۔ یہ صبح کا وقت ہے. آج صبح 7 بجے کا وقت ہے اور یہ جمعرات کی صبح ہے۔ آج جب میں نے ایک ہفتے کے بعد اپنے
سٹیمٹ اکاؤنٹ میں لاگ ان کیا تو میں نے دیکھا کہ میرے بٹوے میں 28 سٹیم تھے۔ میں نے پہلے انہیں چھڑایا پھر میں نے اپنی تمام سٹیم کو اپنی سٹیم پاور میں منتقل کر دیا۔ میں ہر ماہ اپنی سٹیم پاور میں اضافہ کر رہا ہوں۔ اب میں بہت خوش ہوں کہ میں نے کل 779.828 STEEM حاصل کیا۔ میں گھریلو خاتون ہوں اور میرے پاس سٹیمٹ پر پوسٹ لکھنے کے لیے زیادہ وقت نہیں ہے لیکن میں نے یہ ساری سٹیم سٹیمٹ پر اپنی پوسٹنگ سے حاصل کی ہے۔ میں ان سٹیم سکوں کی قیمت کے بارے میں نہیں جانتا لیکن مجھے ان کو بیچنے کا کوئی اندازہ نہیں ہے۔ میں اپنی طاقت میں اضافہ جاری رکھوں گا۔ میں نے #club100 میں شمولیت اختیار کی اور میں بہت خوش قسمت ہوں کہ مجھے اردو کمیونٹی میں اپنی زبان میں لکھنے کا موقع ملا۔

میری صرف ایک خواہش ہے کہ میں اپنا نیا لیپ ٹاپ خریدوں لیکن میرے شوہر نے مجھ سے کہا کہ وہ جلد ہی میرے لیے نیا لیپ ٹاپ خریدیں گے۔ میرے اس لیپ ٹاپ کی بیٹری کام نہیں کر رہی ہے اور میں صرف 30 منٹ میں اس کی بیٹری ختم کر لیتا ہوں۔

مجھے روزانہ کی بنیاد پر سٹیمٹ پر کام کرنے کے لیے نیا لیپ ٹاپ چاہیے۔ میں آپ کو تمام عمل دکھانا چاہتا ہوں کہ میں نے اپنی آج کی سٹیم پاور کو کیسے بڑھایا۔

image.png

جب میں اپنے سٹیمیٹ اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوتا ہوں۔ میں نے دیکھا کہ مائع والیٹ میں کل 28 سٹیم تھے۔ میں نے بٹوے پر کلک کیا اور پھر میں نے اپنی ایکٹو کلید سے لاگ ان کیا۔ میں نے پاور اپ بٹن پر کلک کیا تو میں نے وہ رقم منتخب کی جسے میں سٹیم پاور میں منتقل کرنا چاہتا تھا۔ میں نے اپنے مائع والیٹ میں موجود تمام سٹیم مائع کو منتقل کر دیا۔

صرف چند سیکنڈ میں میرے تمام سٹیم میری سٹیم پاور میں منتقل ہو گئے۔

image.png

اسنیپ شاٹ ہے جو مجھے سٹیم سے سٹیم پاور منتقل کرنے کے وقت لیا گیا ہے۔ میں نے 28.984 سٹیم پاور کو اپنی سٹیم پاور میں منتقل کیا۔ میں نے بھاپ کی وہ تمام مقدار منتخب کی ہے جسے آپ سنیپ شاٹ میں دیکھ سکتے ہیں۔

image.png

پاور اپ کے لیے سٹیم کی مقدار کو منتخب کرنے کے بعد، پھر میں نے پاور اپ پر کلک کیا، پاور اپ پر کلک کرنے کے بعد، میں نے اوکے پر کلک کیا اور پھر ایکٹیو کی کے ساتھ، میں نے تمام سٹیم کو اپنے پاور اپ میں منتقل کر دیا۔ سٹیم کو سٹیم پاور میں منتقل کرنے کا یہ بہت آسان طریقہ ہے۔

image.png

اس بار میرے steemit اکاؤنٹ میں کل 779.828 STEEM پاور ہے۔ میں بہت خوش ہوں اب میری خواہش 1000 پاور مکمل کرنے کی ہے۔ انشاء اللہ اگلے چند ماہ میں میں یہ 1000 سٹیم پاور کا ہدف حاصل کرلوں گا۔ میں تمام اردو کمیونٹی ٹیم کا بہت مشکور ہوں جنہوں نے اس طریقہ کے بارے میں میری رہنمائی کی۔ میں جناب @jessica566 کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ انہوں نے پوری تفصیل کے ساتھ واٹس ایپ پر میری رہنمائی کی۔

Sort:  
 last year 

اس پاور اپ پر مبارکباد۔ آپ نے بڑی کامیابی حاصل کی. آپ کے لئے نیک خواہشات. امید ہے کہ آپ کو جلد ہی 1000 بھاپ کی طاقت مل جائے گی۔

Loading...
 last year 

زبردست کوشش اور پاور اپ پر بہت بہت مبارکباد اور اس کوشش کو جاری رکھیں اور جلد ہی آپ 1k سٹیم پاور کا ہدف حاصل کر لیں گے۔ اگر آپ اپنی سٹیم پاور کمیونٹی کو سونپنا چاہتے ہیں تو یہ بہت اچھا تعاون ہوگا۔

 last year 

Thank you sir

 last year 

your post has been selected for booming reward and keep continue increasing steem power , it is your future

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64