میری آج کی ڈائری میرا نام نادیہ وزیر ہے || food, photography, the diarygame

in Urdu Community2 years ago

بسم اللہ الرحمن الرحیم

اسلام علیکم

شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم والا ہے وہی پاک ذات ہے ہم اسی سے مدد مانگتے ہیں اور اسی کی عبادت کرتے ہیں
اللہ نے فرمایا
اے میرے پیارے محبوب اپنی امت سے کہنا میرا ذکر اپنی انگلیوں پر کیا کرو جب تم اندھیری قبر میں تنہا ہو گے تو یہ انگلیاں تمہاری قبر کو روشن کریں گی

حضور نے فرمایا

آباد رہے وہ شخص جو میری حدیث سن کر دوسروں تک پہنچائے

حضرت محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا
جھک جانا معاف کرنا اور صبر کرنا سیکھ لو
اگر تمہاری عزت میں کمی آئے تو قیامت کے دن مجھ سے اپنی عزت واپس لے لینا

حضرت علی نے فرمایا

جس درخت کی لکڑی نرم ہو گی
اس کی شاخیں زیادہ ہوں گی بس نرم طبیعت اور نرم گفتار بن جاؤ تاکہ تمہارے چاہنے والے زیادہ ہوں
کیا حال ہے سٹیمنٹ فیملی کا امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے اور اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے میں بھی الحمد للہ ٹھیک ہوں اور روزمرہ کے کاموں میں مصروف ہوں اللہ پاک ہم سب کو کامیابی عطا فرمائے اور ہم سب کی مشکلات آسان فرمائے آمین

میری آج کی ڈائری

میں آج بھی صبح سویرے اٹھی دانت صاف کیۓ منہ ہاتھ دھویا وضو کیا اللہ کے حضور نماز ادا کی پھر قرآن پاک کی تلاوت کی اس کے بعد ٹی وی کوآن کیا اور کچھ دیر قرآن پاک کی تلاوت سنی پھر کچن میں گئی اور ناشتہ بنانے لگی جب ناشتہ بن گیا تو سب نے مل کے ناشتہ کیا جب سب نے ناشتہ کر لیا تو ناشتے والے برتن سمیٹے پھر روز کی روٹین کی طرح سب کے بستر فولڈ کیے

IMG_20220401_203349.jpg

پھر کمروں سے جھاڑو لگایا اور ڈسٹنگ کی اس کے بعد صحن سے جھاڑو لگایا جلدی سے جھاڑو ختم کرکے پھر میں تیار ہوگی آج میری بہن لاہور سے پہلی بار آئی امی کے گھر ہم سب وہی اکٹھے ہورہے سب بہنیں سب شادی کے بعد پہلی بار آئی ہے ہم سب بہت زیادہ خوش ہیں آج امی نے کھانے میں کباب پلاؤ اور کھیر بنائی جو ہم سب بہنوں نے مل کر کھائی

IMG_20220331_200002.jpg

IMG_20220331_200021.jpg

IMG_20220331_195922.jpg

IMG_20220331_195933.jpg

IMG_20220331_195849.jpg

اسکے بعد میں نے سب کے لیۓ چاۓ بنائی اور پھر ہم نے ڈیک لگایا نیٹ سسٹم کر کے سانگ لگاۓ اور بچے تو بہت ہی خوش ہوئے پھر ہم سب بہنوں نے بہت ساری باتیں کی ہمارے میاں جی کہتے کے ایسی کونسی باتیں ہیں جو تمہاری ختم ہی نئی ہوتی پھر ہم شام کو سب اپنے اپنے گھروں کو چلے گیے گھر آکر میں نے کریلے گوشت بنایا اور ساتھ ساتھ برتن دھوۓ پھر میاں جی سٹرابری لے کر اے میں نے سب بچوں کو دی اور پھر میں نے شام کی روٹی بنائی نماز ادا کی اور ساتھ مل کر کھانا کھایا اور رات میں بچوں کے لیۓ روح افزاه والا دودھ بنایا بچے پی کر سو گیے

IMG_20220331_195719.jpg

IMG_20220331_195817.jpg

IMG_20220331_195737.jpg

پھر میں نے اپنی ڈائری لکھی
یہ رہی میری آج کی پوسٹ امید ہے آپ سب کو پسند آئے گی

اللہ پاک آپ سب کا ہامی و ناصر ہو آمین

واسلام

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52