Club5050||My todays beautiful diary with family cooking🍲 club100||urducommunity

in Urdu Community2 years ago (edited)

السلام علیکم

شروع کرتی ہوں اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت
رحم کرنے والا ہے۔تمام کائنات کا مالک ہے۔ہم اسی کی عبادت کرتے ہیں اور اسی ہی سے مدد طلب کرتے ہیں ہم سب کے دلوں کے حال سے واقف ہے
ہم سب کی نیک حاجات کو قبول فرما ہم سب کو بخش دے

آمین یارب العالمین..

کیا حال ہے سٹیمنٹ فیملی کا امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے اور اپنے اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے میں بھی الحمد للہ ٹھیک ہوں اور روزمرہ کے کاموں میں مصروف ہوں اللہ پاک ہم سب کو کامیابی عطا فرمائے اور ہم سب کی ہر مشکل آسان فرمائے آمین

میری آج کی روٹین

میں آج 2:40 منٹ پے اٹھی اور دانت صاف کیۓ منہ ہاتھ دھویا وضو کیا اور نماز تہجد پڑھی پھر میں جب سحری بنا لی تو سب کو بھی جگایا اور مل کے سب نے روزہ رکھا جب روزہ بند کر لیا تو برتن سمیٹےپھر آزان ہو گئی تو نماز پڑھی اس کے بعد قرآن پاک کی تلاوت کی تلاوت کرتے کرتے پھر6 بج گئے میں نے اپنے بچوں کے اسکول کی کپڑے استری کیۓ بچوں کو جگایا انکے لیے ناشتہ بنایا بچوں کی وین والا سات بجے دروازہ نوک کرتا ہے بچے وقت سے اسکول چلے جاتے ہیں

Screenshot_20220413_221223.jpg

پھر روز کی روٹین کی طرح سب کے بستر فولڈ کیۓ اس کے بعد کمروں سے جھاڑو لگایا اور ڈسٹنگ کی پھر صحن سے جھاڑو لگایا جھاڑو ختم کر کے بیٹے کو نہلایا اسے تیار کیا پھر اپنا منہ ہاتھ دھویا اور شام کے لیۓ کھانا بنایا بارہ بجے بچے اسکول سے آگیے انکے لیۓ میٹھا پانی بنایا اور دہی کے ساتھ کھانا کھلایا اور میں نے پھر نماز ادا کی اور بچوں کو سلا دیا اسکے ببعد میں بچوں کے کپڑے لینے بازار گئی تو شوپ والے نے کہا ک سوموار کو آنا نیا مال آے گا میں واپس آگئی اور گھر آکر ریسٹ کیا اور پھر بچوں کو اٹھ کر قرآن پاک پڑھایا اور میں نے بی تلاوت کی خدا کا شکر جتنا ادا کرو کم ہے

IMG_20220413_212357.jpg

IMG_20220413_212329.jpg

پھر میں نے جیتو پاکستان دیکھا اور بہت انجوائے کیا پھر میں نے نماز عصر ادا کی اور بچوں کو نہلایا اسکے بعد میں نے افطاری کی تیاری کی تیاری کرتے کرتے روزہ افطار ہوجاتا ہے اور ہم عورتوں کے کچن کے کام ختم نئی ہوتے بچے بی تو تنگ کرتے دل کرتا ہے بچوں کو کچن کے کام کرتے وقت کہی ٹوکرے کے نیچے چھپا دیں جب کام کرلیں تو نکال لیں کیا کریں تنگ ہی اتنا کرتے کے انسان پاگل ہوجاتا پر ان پھولوں کے بنا زندگی میں کوئی خوشی نئی ہے میرے بچے میری جان ہیں اللّه پاک ہر کسی کی اولاد کو کوئی دکھ کوئی تکلیف نہ دے ہم سبکا غصّہ وقتی ہوتا ہے میں تو اپنے بچوں کو ڈانٹ کر بعد میں بہت روتی ہوں کے نہ ڈانٹا ہوتا پر بچوں کو ڈانٹنا بی انکی پرورش کا حصّہ ہے اتنے میں روز کی طرح پھل فروٹ کاٹ کر رکھتی ہوں روٹی بناتی ہوں چاۓ سب چیزیں تیار کرتے ہی روزہ افطار ہوجاتا ہے امید کرتی ہوں آپ سبکو میری ڈائری پسند آے گی اس وقت اپنی ڈائری لکھتی ہوں اپنے بچے سلا کر اپنا بہت خیال رکھیے گا

IMG_20220413_223945.jpg

IMG_20220413_223931.jpg

IMG_20220413_221508.jpg

اللّه نگہبان

Thanks for @yousafharoonkhan @urducommunity # regards @nadiawazeer

Sort:  

Bhot achi dairy likhi hy

 2 years ago 

Thanks🤗

ڈاہیری بہت اچھی لکھی ہے۔ بچوں کی پکچر بہت اچھی بنائی ہیں۔انجوئے دن

 2 years ago 

Thank u

cute kids capturing

 2 years ago 

چائے تو بہت ہی دلکش لگ رہی ہے۔ روزوں میں دعا میں یاد اور کوشش کرین دوسری پوسٹ پر کمنٹس کرین تاکہ بتری ہو

 2 years ago 

Thank u so much sir

 2 years ago 

Achii post

 2 years ago 

Thanks

Loading...
 2 years ago 

Bht achi dairy likhy h

 2 years ago 

Thanks dear sis

 2 years ago 

واعلیکم السلام آپ نے بہت اچھی ڈائری تیار کی ہے بہت پیاری فوٹوگرافی کی ہے گڈ لک

 2 years ago 

Thank u so much

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25