mari aj ki diary bhut dino kay bad

in Urdu Community2 years ago

اسلام واعلیکم

امید ہے کہ آپ خیریت سے ہیں اور اپنی زندگی کو خوشحالی سے گزار رہے ہیں۔ الحمدللہ، میں بھی خدا کی رحمت سے بہترین حالت میں ہوں۔ آج کے طور پر، میں آپ کے ساتھ اپنی دن کی گزارش شیئر کرنے جا رہی ہوں۔

صبح کے 6 بجے، میں بیدار ہوئی اور اپنے ہاتھ دھوئی، وضو کیا اور فجر کی نماز ادا کی۔ پھر میں چھت پر گئی اور پرندوں کی چہچہاہٹ سنی جو بہت دلچسپ ہے۔ صبح کی یہ سیرت مجھے ہمیشہ لطف اندوز رہتی ہے۔

اس کے بعد، میں نے ناشتہ تیار کرنا شروع کیا جس میں میرے پورے خاندان نے شامل ہوکر ناشتہ کیا۔ پھر میں نے گھر کی صفائی کی جس میں میرے شوہر نے مدد کی۔

دوپہر کو، میں اپنے روز کے کاموں کے لئے باہر نکلی۔ میں کچھ دکانوں سے خریداری کرنے گئی اور کچھ دوستوں سے ملی۔ دوپہر کا وقت بھی بہت سکون اور لطف اندوز تھا۔

شام کو، میں اپنی بھابھی کے گھر شادی کے لئے گئی جہاں ہمیں کیک اور کولڈ ڈرنکس پیش کیے گئے۔ ہم نے بہت مزہ کیا اور کچھ وقت

رات کو میں اپنے بچوں کے ساتھ قرآن پاک پڑھتی ہوں اور اپنے دن کی گزرش کرتی ہوں۔ مجھے خوشی ہوتی ہے کہ میں اپنے بچوں کو ایک عظیم اخلاقی اور دینی تعلیم فراہم کر رہی ہوں۔

آج کی دنیا بہت تیزی سے ترقی کر رہی ہے اور ہماری زندگیاں بھی بہت تیزی سے گزر رہی ہیں۔ لیکن میری یہ ڈائری مجھے یاد دلاتی ہے کہ اس زندگی کے شور وغل میں بھی ہمیشہ اپنے دینی اور خاندانی اقدار کو نظرانداز نہیں کرنا چاہیے۔

image.png

میں اپنے خاندان کو ہمیشہ یاد دلاتی ہوں کہ ہمیں ایک دوسرے کا ساتھ دینا ہے اور اپنے دینی اور خاندانی اقدار کو ہمیشہ قدر کرنا چاہیے۔ مجھے امید ہے کہ میری یہ ڈائری آپ کو بھی مثبت اور خوشگوار سوچ اور زندگی کے حوالے سے فائدہ مند ثابت ہوگی۔

تعلیمی نظام کی بہتری کیلئے ہمیشہ احساس کیا جاتا ہے کہ طلبا کو صرف دروس پڑھانا کافی نہیں ہے بلکہ وہ دوسرے تعلیمی و معاشرتی میدانوں سے بھی واقف ہونا چاہئے۔ تعلیمی نظاموں کے بیرونی میدانوں میں طلبا کے دلچسپی کے امور شامل ہیں اور اس سے وہ اپنے علم و فہم کو بڑھاتے ہیں۔

اگر ہم ایک ایسے تعلیمی نظام کی بات کریں جو صرف کتابی علم کی پڑتال کرانے کے علاوہ دوسرے میدانوں میں بھی طلبہ کی دلچسپیوں کو دیکھتے ہیں تو ایسے تعلیمی نظام کے طلباء علمی اور عملی خوبیوں کا حامل بنتے ہیں جو کہ وہ بعد میں اپنی زندگی میں کام آتی ہیں۔

علاوہ ازیں، طلباء کو دوسرے تعلیمی میدانوں سے واقف ہونے سے وہ اپنے اخلاقی قواعد کو بہتر طریقے سے سمجھتے ہیں۔ وہ اخلاقی اور سماجی معاملات کو بہتر طریقے سے حل کرنے کی صلاحیت حاصل کرتے ہیں۔

ایک مثال کے طور پر، طلباء کو تربیتی میدانوں میں داخل کرنے سے وہ اپنے دلچسپیوں کو مکمل کرتے ہیں۔ اگر کوئی طالب علم ٹیم کے کپتان ہو، تو وہ ای

بہترین لکھاری کے لئے کچھ اہم نکات درج ذیل ہیں

اگر آپ اچھے لکھاری بننا چاہتے ہیں تو پڑھائی کرنا ایک ضروری عمل ہے۔ جیسے جیسے آپ پڑھیں گے، آپ کی تحریر میں اضافہ ہو گا۔ اس کے علاوہ، پڑھنے سے آپ کے لغزشوں اور غلطیوں کو کم کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

لکھنے کے لئے آپ کو زیادہ سے زیادہ لکھنا ہو گا۔ جتنی زیادہ آپ لکھیں گے، اتنی زیادہ آپ کی تحریر کی کوالٹی بہتر ہو گی۔

لکھائی مشق کرنا ضروری ہے۔ آپ کو اپنے لکھنے کو اچھا بنانے کے لئے لکھنے کے عمل کو دہرانے کی ضرورت ہوتی ہے۔

گرامر آپ کی تحریر کے لئے بہت اہم ہے۔ آپ کو ٹھیک گرامر استعمال کرنا ہو گا تا کہ آپ کی تحریر صاف ہو۔

اپنی تحریر کو محدود نہ کریں۔ خود کو آزاد کرنے دیں کہ آپ جو کچھ بھی لکھ سکتے ہیں۔

لکھنے کے لئے سادہ لفظ استعمال کریں

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65