میری آج کی خوبصورت سی ڈائری

in Urdu Community2 years ago

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

کرو جس نے تمہیں گر کر اٹھنا اور کچھ نہ ہونے سے کچھ ہونا سکھایا بھی اور کچھ خاص بنایا بھی مگر کبھی جتلایا نہیں۔
اے رب کریم! ہمارے دلوں کو اپنے خوف، قوتِ ایمانی اور توکل کے زیور سے آراستہ فرما اور ہمیں نماز کا پابند اور تیری راہ میں خرچ کرنے والا بنا اور اپنے فضل و کرم سے ہمیں جنتِ فردوس کے اعلیٰ درجات، بے حساب بخشش اور عزت کی روزی سے مشرف فرما
آمیــــن ثم آمیـــــن

میری آج کی ڈائری

اسلام علیکم میرے پیارے دوستو میں خیریت سے ہوں اور آپ کی خیریت کے لیے خداوند کریم سے دعا گو ہوں۔مجھے امید ہے میرے تمام سٹیمٹ کے بھائی اور بہنیں خیریت سے ہوں گے اور الحمدللہ میں بھی ٹھیک ہوں آپ سب آپنی زندگی ہنسی خوشی گزار رہے ہوں گے۔ اور گرمی کے موسم کو خوب انجوائے کر رہے ہوں گے 😂۔ میری دعا ہے کہ آپ سب لوگ ہمیشہ خوش رہیں اللہ پاک آپ کی پریشانیوں کو دور فرمائے اور بہت ساری خوشیاں نصیب بیماروں کو صحت کاملہ عطا فرمائے۔ اور تمام مشکلات آسان فرمائے۔
ہر روز کی طرح آج بھی جب میری آنکھ کھلی تو صبح کی اذان ہو رہی تھی۔اٹھ کر پہلے اللہ پاک کا شکر ادا کیا اور پھر وضو کیا اور نماز ادا کرنے کے لئے میں نے وضو کیا اور پھر نماز پڑھی اور پھر میں نے سوچا کہ امی کی مدد کرون امی کے ساتھ ناشتہ بنوایا اور پھر سب کو ناشتہ کرنے کو بولا سب نے ناشتہ کیا اور پھر میں نے بھی ناشتہ کیا اور پھر برتن دھونے کے لیے رکھے برتن دھوئے اور گرمی زیادہ ہو گی اس لیے جلدی کام ختم کرتے میں نے جلدی جلدی برتن دھوئے اور پھر میری سسٹر نے جھاڑو لگایا اور پھر میں نے ڈسٹینگ کی اور پھر آج میری پھوپھو آئی کزان وغیرہ آگئی اور پھر ہم نے کھانا بنایا ان کے لیے اور ہم سب نے ساتھ بیٹھ کر کھایا بہت مزا آیا باتیں بھی کرتے رہے

IMG20220320124657.jpg

Bismillah ur Rahman ur Rahim

Do the one who taught you to fall down and get up from nothing to become something and made something special but never failed.
O Lord! Adorn our hearts with the jewels of your fear, strength of faith and trust, and make us obliging to prayer and spenders in your way, and by your grace and grace grant us the highest levels of Jannah-e-Firdous, uncountable forgiveness and sustenance of honor. Do it
Amen then Amen

My diary today

Assalamu Alaikum my dear friends I am well and I pray to God for your well being. I hope all my steem brothers and sisters are well and Alhamdulillah I am also well. May you all live your life happily. shall be. And they must be enjoying the summer season. I pray that all of you will always be happy, May Allah remove your worries and give many happiness and good health to the sick. And ease all difficulties.
Like every day, even today when I opened my eyes, the morning call was being made. I got up and thanked Allah first and then I did ablution and to pray I did ablution and then I prayed and then I thought. To help mom, I made breakfast with mom and then told everyone to have breakfast. quickly washed the dishes and then my sister put the broom and then I dusted and then today my uncle and cousin came and then we cooked food for them and we all sat and ate together and had a lot of fun talking. stay

IMG20220320125153.jpg

IMG20220320125144.jpg

IMG20220320124713.jpg

IMG20220320124721.jpg

And then I recited the Holy Qur'an and then sat with my grandmother. All of us cousins ​​talked to my grandmother for a while and she made us laugh a lot. Then the evening call to prayer started, I prayed and then everyone got ready to go home. Everyone met and everyone went home. I gave leave to the children. I went to do ablution myself. Everyone ate together, then I packed things and watched TV for a while, then it was time for Isha prayer, then I went to pray, after praying, I sat down to write a post, then I wrote a post that I will share with you guys. will do
This was my post for today, I hope you all will like my post for today.
Good Bye

اور پھر میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی اور پھر دادی کے پاس بیٹھی رہے ہم سب کزان میری دادی کے پاس کچھ دیر بہت اچھی باتیں کرتی ہیں اور بہت ہنسایا ہمیں اور پھر کچھ دیر بعد عصر کی نماز ادا کی پھر ٹیوشن والے بچے اگئے ان کو پڑھایا پھر شام کی اذان ہونے لگی تو میں نے نماز پڑھی اور پھر سب گھر جانے کے لیے تیار ہوئے سب کو ملی اور سب گھر چلے گئے بچوں کو چھٹی دے دی خود وضو کرنے چلی گئی مغرب کی نماز ادا کی اس کے بعد روٹی بنائی سب نے مل کر کھائی پھر میں نے چیزیں سمیٹی اور تھوڑی دیر ٹی وی دیکھا پھر عشا کی نماز کا وقت ہو گیا تو نماز نماز پڑھنے گئی نماز پڑھ کر پھر میں پوسٹ لکھنے بیٹھ گئی پھر میں نے پوسٹ لکھی جو میں آپ لوگوں کے ساتھ شیئر کروں گی
یہ تھی میری آج کی پوسٹ امید ہے آپ سب کو میری آج کی پوسٹ پسند ائی ہوگی اللّٰہ آپ سب کا حامی و ناصر ہو آمین ثم آمین
اللّٰہ حافظ

Sort:  

mazay ka khana lug rahaha chori ap nay bani hai

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32