میرا نام مسکان علی ہے میری آج کی ڈائری

in Urdu Community3 years ago

بسم اللہ الرحمن الرحیم

اسلام علیکم

شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم والا ہے وہی پاک ذات ہے ہم اسی سے مدد مانگتے ہیں اور اسی کی عبادت کرتے ہیں

اے اللہ

اے عرش عظیم کے مالک

اے حکمت والے اے کائنات کے رب

ہمارے دلوں کو گمراہ ہونے سے بچا

اور آج کے اس روشن دن کو ہمارے لئے باعث رحمت بنا دے

رزق وسیع عطا کر دے

اور زندگی کے تمام امتحانوں میں کامیاب کر دے آمین

کیا حال ہے سٹیمنٹ فیملی کا امید ہے آپ سب ٹھیک ٹھاک ہوں گے اور اپنے اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے میں بھی الحمد للہ ٹھیک ہوں اور روزمرہ کے کاموں میں مگن ہوں اللہ پاک ہم سب کو کامیابی عطا فرمائے اور ہم سب کی ہر مشکل آسان فرمائے اور ہم سب کو اچھی صحت والی لمبی زندگی عطا فرمائے آمین

میری آج کی روٹین

میں آج بھی صبح سویرے اٹھی بہن کو بھی اٹھایا سب سے پہلے دانت برش کیے پھر منہ ہاتھ دھویاوضو کیا اس کے بعد نماز ادا کی پھر قرآن پاک کی تلاوت کی قرآن پاک کی تلاوت کر کے موبائل اٹھایا دوستوں کو گڈ مارننگ بولا اور کچھ دیر بات چیت ہوئی پھر موبائل کو چارجنگ پے لگا دیا اور کچن میں امی کی مدد کی ناشتہ بنانے میں جب ناشتہ تیار ہو گیا تو سب نے مل کے ناشتہ کیا میں ناشتہ کر ہی رہی تھی کہ میرا بیٹا جاگ گیا اس کا منہ ہاتھ دھولایا پھر اسے بھی ناشتہ کروایا اور خود بھی ناشتہ کیا جب سب نے ناشتہ کر لیا تو ناشتے والے برتن سمیٹے پھر روز کی روٹین کی طرح کمروں سے جھاڑو پونچا کیا اس کے بعد صحن سے جھاڑو لگایا جھاڑو ختم کر کے منہ ہاتھ دھویا پھر بھائی کی کال آگئی کچھ دیر اس سے بات چیت ہوئی بات ختم کرکے پھر بیٹے کے کپڑے نکالے اسے نہلایا پھر اسے کپڑے پہنائے اس کے بعد میں نے سالن بنایا مٹر آلو کا سالن بنایا

IMG_20220319_185045.jpg

IMG_20220319_185040.jpg

IMG_20220319_184905.jpg

IMG_20220319_184859.jpg

سالن بنانے کے ساتھ ساتھ آٹا بھی گونداجب آٹا گوند لیا تو پھر کچھ دیر ٹی وی دیکھی اس کے بعد تندور کو گرم کیا اور روٹی بنائی پھر سالن گرم کیا اور سب کو کھانا دیا اور خود بھی کھانا کھایا اور بیٹے کو بھی کھانا کھلایا جب سب نے کھانا کھا لیا تو برتن سمیٹے پھر میں نے بیٹے کو سلایا اب موسم بہت چینج ہو گیا ہے جب میرا بیٹا سوگیا تو میں نے بھی آرام کیا میری بھی آنکھ لگ گئی جب آنکھ کھلی تو ظہر کی آزان ہو رہی تھی کچھ دیر بعد اٹھی منہ ہاتھ دھویا وضو کیا نماز پڑھی پھر امی نے چائے بنائی اور سب کو چائے دی اور مجھے بھی دی میں نے بھی چائے پی پھر برتن دھوئے اس کے بعد پوسٹ لکھی

یہ رہی میری آج کی پوسٹ امید ہے آپ سب کو پسند آئے گی

اللہ پاک آپ سب کا ہامی و ناصر ہو آمین

واسلام

Sort:  
 3 years ago 

Mashalllah jnab ap ki daily report kafi achi hy or achi tasverrain banai hy

Beautiful post

Walaikum Assalam zaberdast post

 3 years ago 

Mashallah baji

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64578.03
ETH 2533.83
USDT 1.00
SBD 2.64