KiAchievement1 @mubashir99786 My Introduction to Urdu Community

in Urdu Communitylast year (edited)

IMG_20230509_064613_HDR.jpg

سب اردو کمیونٹی والوں کو السلام علیکم۔

میرا نام
مبشر خان ہے
میرے والد کا نام
محمدمجیب الرحمان خان ہے ۔
میں ضلع میانوالی میں پیدا ہوا ہوں ۔
میرا تعلق میانوالی کےایک شہرعظم والا سے ہے۔
میرا تعلق ایک مشہور قوم مواز خیل قوم سے ہے ۔
اور اس وقت ہم اویس پٹرولم اور کفتللہ خان میموریل اسکول اعظم والا کے پیھے قریب ہمارا ڈیرہ ہے جہاں پر ہم رہتے ہیں ۔
میرے والد صاحب جیل پولیس میانوالی میں جاب کر تھے ۔ لیکن میرا والد اب فوت ہو گے ہیں ۔

. . . . . . . . . . . . . تعلیم . . . . . . . . . . . . . . .

میں اس وقت میانوالی کے ایک مشہور کالج قائم انسٹیٹیوٹ میڈیکل میانوالی کالج
میں پڑھتا ہوں ۔ اور م نے میٹرکس پاس کی ہوۓ ہ اب م فارمیسی کا سٹوڈنٹ ہوں ۔ کرونا کی وجہ سے چونکہ وقت کالج اور سکول بندتھے لیکن پھر بھی میں محنت کر رہا تھا اور م میٹرکس پاس کر گیا تھا
اور اگے انشاللہ ضر و ر
کامیابی حاصل کروں گا ۔

IMG_20230508_151844_HDR_1~2.jpg

. . . . . . . . . . . . . . . . مشغلہ . . . . . . . . . . .

اس عمر میں ہر بچے کا کوئی نا کوئی مشغلہ ضرور ہوتا ہے ۔ کوئی کرکٹ کھیلتا ہے ۔ میں بھی کرکٹ کھیلتا ہوں ۔ لیکن جو میرا سب سے پسندیدہ مشغلہ ہے وہ ہے والی بل کہلتا ہوں ۔ اور ان ویب سائٹ کے بارے میں جانچ پڑتال کرتا رہتا ہوں ۔ یہ بہت بہترین مشغلہ ہے ۔ سارا دن میں ان کے ساتھ منسلک رہتا ہوں ۔ ان کے بارے میں ہر قسم کی مختلف کتابوں سے معلومات حاصل کرتا ہوں ۔ اپنے والد صاحب سے بھی ان کے بارے میں بہت کچھ سیکھتا ہوں ۔ یہ بہت مفید مشغلہ ہے ۔اپنا سرمایہ بھی کمایا ہے ۔ اور انسان ان سے بہت فائدہ اٹھا سکتا ہے ۔ مختلف بیماریوں اور میں نے سٹیمیت کا طریقہ کار بھی میں نے معلوم کیا
ہے ۔ اور یہ اس طرح میرا وقت بہت اچھا گزر جاتا ہے ۔

Snapchat-439695737_1.jpg

۔ تو میں عید کے دن اپنے دوست کے گھر گیا ۔ اور دوست کے پاس میں جاکر بیٹھ گیا ۔ تو میں نے دیکھا کہ بھائی اپنے موبائل کے ساتھ ہی لگے ہوئے تھے ۔ تو میں نے ان سے پوچھا کہ بھائی آپ یہ کیا کر رہے ہیں ۔ تو اس نے مجھے بتایا کہ میں اسی طرح ایک سٹیمٹ ویب ساہیٹ ہے اس میں کام کرتا ہوں ۔ تو انہوں نے مجھے اس کے بارے میں گائیڈ کیا ۔ اور یہ مجھے بہت پسند آئی ۔ انہوں نے مجھے اس کا مکمل طریقہ کار بھی بتایا ۔ اس سے حاصل ہونے والی آمدنی اور اس سے جو انسان کو فوائد حاصل ہوتے ہیں اس کے بارے میں آگاہ کیا ۔ مجھے بہت اچھی لگی یہ سن کر میں بھی آؤں گا ۔ میں نے کہا کہ بھائی مجھے بھی آپ اس کے بارے میں سمجھائیں کہ میں اس میں کیسے شامل ہو سکتا ہوں ۔ اور اس میں کیسے اپنا کردار ادا
کرسکتا ہوں س

@ranasheharyar ان کا میں بہت شکر گذار ہوں ۔ کہ
انہوں نے مجھے ایک دوسرے بہت ہی مفید مشغلہ میں لگ دیا ہے ۔ گیم کے ساتھ ساتھ اب میں جو وقت گزاروں گا وہ ہے سٹیمٹ ۔ میں اس کی کاروائی میں بھی لگا رہوں گا ۔ اور اس طرح میرا دن بہت مصروف گزر جائے گا

Sort:  

Brother your achievement 1 is too short plz go and visit my achievement and make a new one. So don't edited any post and wait for 5 to 10 days.

Welcome on steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67095.54
ETH 3462.62
USDT 1.00
SBD 2.71