خوبصورت مناظر | سی سی ایس کمیونٹی | آؤٹ ڈور فوٹوگرافی۔

in Urdu Community11 months ago

ہیلو دوستو،
___السلام علیکم
___کیسے ہیں آپ سب، امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ میں بھی آپ کی دعاؤں اور اللہ کے فضل سے بالکل ٹھیک ہوں۔
---تو آج میں اردو کمیونٹی میں اپنی دوسری پوسٹ کرنے جا رہا ہوں۔ پوسٹ فوٹو گرافی کے بارے میں ہونے جا رہی ہے۔ امید ہے کہ آپ میری تصویریں قابل قبول پائیں گے۔
تصویریں بنیادی طور پر قدرتی مناظر کے ارد گرد لی گئی ہیں۔

---تو آئیے آج کی پوسٹ شروع کرتے ہیں۔

[لینڈ اسکیپ بلیو اسکائی فوٹوگرافی:-01]

IMG20230530185517.jpg

اس تصویر میں آپ ناریل کے درختوں کی قطاریں اور پس منظر میں ایک خوبصورت آسمان دیکھ سکتے ہیں۔ یہ تصویر اصل میں ہمارے گاؤں کے ایک باغ سے لی گئی تھی۔

[قدرتی مناظر بلیو اسکائی فوٹوگرافی:-02]

IMG20230602185342.jpg

اس تصویر میں آپ ہمارے گاؤں کے پرائمری اور سیکنڈری سکول کا خوبصورت آسمانی نظارہ دیکھ سکتے ہیں۔ یہاں میں نے اپنی پرائمری اور سیکنڈری تعلیم مکمل کی۔ تصویر اصل میں ہمارے اسکول کے میدان سے لی گئی تھی۔

[قدرتی مناظر بلیو اسکائی فوٹوگرافی:-03]

IMG20230520173348.jpg

تصویر اصل میں کل دیر دوپہر لی گئی تھی. تصویر میں آپ بہت خوبصورت سورج کے ساتھ آسمان کا ایک خوبصورت منظر دیکھ سکتے ہیں۔ اور نیچے آپ ایک تالاب دیکھ سکتے ہیں، یہاں کا پانی نکال لیا گیا ہے۔ اس لیے جب میں ایسا منظر دیکھتا ہوں تو تصویر کھینچنا چاہتا ہوں اس لیے تصویر اکٹھی کر لیتا ہوں۔

[قدرتی مناظر بلیو اسکائی فوٹوگرافی:-04]

IMG20230530184955.jpg

یہ تصویر ہمارے گاؤں کے سکول کے میدان سے لی گئی ہے۔ یہ تصویر کل جمع کی گئی جب ہمارے گاؤں کے بھائی فٹ بال کھیل رہے تھے۔ آپ تصویر کے پیچھے ایک خوبصورت آسمان دیکھ سکتے ہیں۔ آسمان اتنا خوبصورت لگ رہا تھا کہ میں نے فوراً تصویر اکٹھی کر لی۔

~~ تصاویر اصل میں میرے موبائل فون سے لی گئی ہیں۔
ذیل میں میرے موبائل فون کے بارے میں کچھ معلومات شیئر کی گئی ہیں۔

**موبائل فون کے بارے میں کچھ معلومات:-
موبائل فون کا نام: - Realme C25s
موبائل فون ماڈل: - RMX3195
موبائل فون پروسیسر: ہیلو جی 85
موبائل فون کیمرہ: - فرنٹ 8MP
:- پیچھے 48MP+2MP+2MP
موبائل فون کی رفتار/کیپیسٹی:- رام 4.00 جی بی
جگہ: - روم 128 جی بی

_______________********************
میری پوسٹ پڑھنے کے لیے اپنا قیمتی وقت نکالنے کا بہت شکریہ۔
اور اگر آپ کو میری پوسٹ اچھی لگے تو کمنٹ میں ضرور بتائیں۔

شکریہ

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66779.99
ETH 3503.24
USDT 1.00
SBD 2.70