The Diary Game!!Better Life!!!14 JAN 2022!!!@MalikMehbob

in Urdu Community3 years ago

دُعا

kmc_20220114_205218.jpg

دوستو میں اللہ پاک کے ناک سے شروع کرتا ہوں جو نہایت مہربان اور بہت رحم کرنے والا ہے.جو ہماری شه رگ سے بھی زیادہ ہمارے نزدیک ہے.ہم سب کو اللہ کی ذات پے بہت زیادہ بھروسہ ہے.کیوں کے اسی نے ہی ہمیں پیدا کیا ہے اور وہی ہمیں پالنے والا ہے.

صبح کا آغاز

IMG_20220112_115530.jpg

آج میری صبح کا آغاز صبح 7بجے ہوا ہے میں جاگا ہوں اور جاگنے کے بعد میں نے سب سے پہلے مرغیوں کو کوٹھی سے باہر نکالا ہے.اور اُن کو دانہ پانی ڈالا ہے جب انہوں نے سارا دانہ کھا لیا ہے.

تو میں نے ان کو باہر نکال دیا ہے.پھر میں نے صابن لیا ہے اور پھر کمرے سے میں نے جا کر تولیہ لیا ہے.اور پھر میں نہانے چلا گیا ہوں.نہانے کے بعد میں نے نئے کپڑے پہنے ہیں

اور پھر اپنے کمرے میں جا کر میں نے سر پے تیل لگایا ہے اور کنگھی کی ہے.

صبح کا ناشتہ

IMG_20220113_111841.jpg

سارا کام کرنے کے بعد میں اپنے باورچی خانے میں آگیا ہوں.اور وہاں پر آکر میں نے اپنی ماں کو بولا کہ مجھے ناشتا دو. امّی میں مجھے ناشتا دیا ہے.آج ناشتے میں امّی نے مجھے پراٹھا اور انڈا دیا ہے.اور ساتھ میں چائے دی ہے.

میں نے سب سے پہلے انڈا کھایا ہے اور پھر میں نے چائے کے ساتھ پراٹھا کھایا ہے.جب میں نے ناشتا کر لیا ہے تو میں نے سب برتن اپنی ماں کے حوالے کر دیے ہیں

گھر کے کام

IMG_20220112_115538.jpg

ناشتا کرنے کے بعد میں نے امّی سے پوچھا ہے کے امی کوئی کام ہے تو مجھے بتائیں میں نے پھر والی بال کھیلنے بھی جانا ہے تو .مجھے ماں نے کہا کہ بیٹا پہلے جانوروں کے لیے چارہ لے آئو.اور پھر باہر چلے جانا.

میں نے پھر اپنا موٹرسائیکل نکالا ہے اور گھاس کاٹنے کے لیے چلا گیا ہوں.وہاں پر میں نے گھاس کٹا ہے اور پھر اسکو اپنے موٹرسائیکل پے لادا ہے.اور پھر گھر آگیا ہوں

والی بال

IMG_20220113_111834.jpg

گھر کے سارے کام کرنے کے بعد میں نے ہاتھ منہ دھویا ہے.اور پھر میں نے ماں کو بولا ہے کے میں باہر جا رہا ہوں.ماں نے کہا کہاں جا رہے ہو تو میں نے بولا کے میں والی بال کھیلنے کے لیے جا رہا ہوں.

میں پھر باہر چلا گیا ہوں اور دوستوں کے ساتھ والی بال کھیلنے لگ گیا ہوں.میں وہاں پر کافی دیر تک والی بال کھیلتا رہا ہوں.جب 2بجے ہیں تو میں نے فوٹو سے اجازت لی ہے اور گھر آگیا ہوں

جمعہ کی نماز

IMG_20220111_121254.jpg

گھر آکر میں نے ماں کو بولا ہے کہ مجھے کھانا تو دیں.امی نے مجھے روٹی گرم کر کے دی ہے.اور مجھے لا کر دی ہے.میں نے روٹی کھائی ہے.اور پھر جب ظہر کی نماز کا وقت ہوا ہے.تو میں نے وضو کیا ہے اور نماز پڑھنے کے لیے مسجد میں چلا گیا ہوں.

میں نے وہاں پر جا کر نماز ادا کی ہے.اور گھر کی طرف آگیا ہوں

گپ ٹائم

IMG_20220111_121258.jpg

عصر کی نماز کے بعد میں دوستوں کے ساتھ گپ لگانے کے لیے باہر نکل گیا ہوں.وہاں پر میرے بہت سے دوست بیٹھے تھے.میں نے جاکر اُن کو سلام کیا ہے اور اُن کے ساتھ بیٹھ گیا ہوں.میں اُن کے ساتھ کافی دیر بیٹھا رہا ہوں.

جب مغرب کی نماز کا وقت ہوا ہے تو میں گھر آگیا ہوں.گھر آکر میں نے وضو کیا ہے اور نماز پڑھنے کے لیے مسجد میں چلا گیا ہوں

نماز ادا کرنے کے بعد میں گھر آگیا ہوں.گھر آیا ہوں تو کھانا تیار تھا ماں نے مجھے کھانا دیا ہے.میں نے کھانا کھایا ہے اور اپنے رب کا شکر ادا کیا ہے

اختتام

IMG_20220112_171629.jpg

آخر میں میں اپنے سب دوستوں کا بہت شکر گزار ہوں.آپ نے میری ڈائری کو پسند کیا ہے.اور کمنٹ کر کے میری حوصلا افزائی کی ہے.آپ سب کا شکریہ

اللہ آپ سب کا حامی و ناصر ہو

اللہ حافظ

2VZXybTSZJq1AreaDn1D7Jp7ZEvgLC9TvJctofX1ChMgSZoCW7Gf32GKpCsQA5HHAQQsF4PN9jwwffuSNRKb85vNFK9NcNdmxh7q84RnHjbjHEed4VHSEkroo31cLcqv1tpKgXn6FFxTU5SH8LbkDKUfsqY (1).png

Specal Thanks Too

@YousafHaroonKhan @JaneMorane @UrduCommunity

2VZXybTSZJq1AreaDn1D7Jp7ZEvgLC9TvJctofX1ChMgSZoCW7Gf32GKpCsQA5HHAQQsF4PN9jwwffuSNRKb85vNFK9NcNdmxh7q84RnHjbjHEed4VHSEkroo31cLcqv1tpKgXn6FFxTU5SH8LbkDKUfsqY (1).png

REGARD

@MalikMehbob

Sort:  
 3 years ago 

Nice

شکریہ

 3 years ago 

Ap n achi post likhi h Masha Allah

مہربانی جناب

Ap n achi post likhi h

Thank you

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58392.35
ETH 2462.57
USDT 1.00
SBD 2.37