The Diary Game!!Better Life!!!13 JAN 2022!!!@MalikMehbob

in Urdu Community3 years ago

صبح کا وقت

kmc_20220113_202532.jpg

میرے اُردو کمیونیٹی کے تمام ممبران کو ملك محبوب کی طرف سے

اسلام و علیکم

دوستو کیسے ہیں آپ سب میں بلکل ٹھیک ہو اور میں اللّٰہ پاک سے دعا کرتا ہوں. کہ وہ آپ سب کو اپنی حفظ و امان میں رکھے

اور آپ پر کوئی مصیبت نہ آنے دے.اللہ آپ تمام کو اپنے اپنے گھروں میں اور اپنے گھر والوں کے ساتھ خوش و خرم رکھے

IMG_20220112_081956.jpg

آغاز

آئیں دوستوں آج کے دن کے بارے میں میں میں آپ کو بتاتا ہوں.آج میری آنکھ صبح 6بجے کھلی ہے.میں نے جاگنے کے بعد واشروم استعمال کیا ہے

اور اِس کے بعد میں نے پانی والی موٹر چلا کر وضو کیا ہے.اور پھر میں نماز پڑھنے کے لیے مسجد میں چلا گیا ہوں.وہاں پر میں نے نماز ادا کی ہے

اور نماز ادا کرنے کے بعد میں گھر واپس آگیا ہوں.گھر آیا ہوں تو امّی اُٹھ کر باورچی خانے میں ہم سب کے لیے ناشتا بنا رہی تھی.

IMG_20220106_121054.jpg

ناشتا

میں امّی کے ساتھ آکر بیٹھ گیا ہوں.آج سردی کچھ زیادہ تھی.اور اگ کے سامنے بیٹھنے میں بہت سکون ملا ہے.جب امی نے ہم سب کے لیے ناشتا بنا لیا ہے.

تو امّی نے بولا سب بہن بھائیوں کو اٹھاؤ اور اُن کو بولو آکر ناشتا کر لیں.میں كمرے میں جا کر سب کو اٹھایا ہے.اور اُن کو بولا ہے کے آکر ناشتا کر لو

پھر میں بھی آکر ناشتا کرنے لگ گیا ہوں.آج امی نے مجھے ناشتے میں انڈا اُبال کر دیا ہے.اور اِس کے علاوہ ناشتہ میں آج دہی پراٹھا اور چائے تھی.میں نے ناشتا کیا ہے

IMG_20220106_114833.jpg

دوپہر کا وقت

ناشتا کرنے کے بعد میں باہر نکل گیا ہوں.جب باہر گیا ہوں تو باہر بہت سارے لڑکے کھڑے تھے.میں اُن کے ساتھ گپ لگانے لگ گیا ہوں

اُن لڑکوں نے مجھے بولا ہے کے اؤ والی بال کھیلنے چلتے ہیں.میں نے کہا چلو ائو چلتے ہیں

اور پھر میں اُن کے ساتھ والی بال کھیلنے کے لیے چلا گیا ہوں.میں اُن کے ساتھ کافی دیر تک کھیلتا رہا ہوں.پھر جب 2بجے ہیں تو میں گھر واپس آگیا ہوں

گھر آکر ماں میں مجھے دوپہر کی روٹی دی ہے.میں نے روٹی کھائی ہے اور پھر میں کچھ دیر کے لیے چارپائی پے لیٹ گیا ہوں.پھر جب ماں نے پیشین کی چائے بنا لی ہے تو اس نے مجھے چائے دی ہے.

میں نے چائے پی ہے اور پھر مجھے ماں نے بولا ہے کے بیٹا بکریوں کے لیے باہر سے جا کر بیری کے پٹھے تو لے ائو.

IMG_20220112_171558.jpg

شام کا خوبصورت وقت

میں نے پھر درانتی اور رسی لی ہے.اور پھر میں بیری کے پٹھے لینے چلا گیا ہوں.وہاں پر جا کر میں نے بیری کے پٹھے کاٹے ہیں.پھر اُن کو رسی کے ساتھ مضبوطی سے باندھا ہے

اور ان کو گھر لے آیا ہوں.گھر آکر میں نے ان کو بکریوں کے آگے جا کر ڈال دیا ہے.اور باقی کو ایک سائیڈ پے رکھ دیا ہے

میں پھر باہر دوستوں کے ساتھ گپ لگانے کے لیے نکل گیا ہوں.میں اُن کے ساتھ مغرب تک بیٹھا رہا ہوں.پھر جب شام کی اذان ہوئی ہے.

تو میں گھر آگیا ہوں.گھر آکر میں نے ہاتھ دھوئے ہیں اور پھر میں نے کھانا کھایا ہے.کھانا کھانے کے بعد میں نے اپنی روز کی طرح ڈائری لکھنا شروع کر دی ہے

IMG_20220112_171657.jpg

اختتام

دوستو یہ تھی میری آج کے دن کی مکمل تفصیل اُمید ہے آپ سب کو میری آج کی یہ ڈائری اچھی لگی ہو گئی.آخر میں میری ڈائری کو پڑھنے کا آپ سب کا بہت شکریہ اللہ آپ سب کا حامی و ناصر ہو

IMG_20220106_115244.jpg

Zdu5KT4nsY5HP185sqBTztTg7PEuFMMNpnMxbogYFz3GxR75SK1uGx3CJX8pXNAQtPNHShF1gA18dn6xSQLvRt5jMLxEN6D4RkFDMS67Gn...FkCwHyrPGnE6UMz3DUaxncmSkjYDEYke6zrpPGopd3LoKwLSaVkknDzhFrS4vCz6QvrDkVp1SscfSmsXdcpFoVSZKiWVFcc9KutUP4zwnr4rxaLPPi4T1nCdDQ.png

Specal Thanks Too

@Yousafharoonkhan @urducommunity @JaneMorane

Zdu5KT4nsY5HP185sqBTztTg7PEuFMMNpnMxbogYFz3GxR75SK1uGx3CJX8pXNAQtPNHShF1gA18dn6xSQLvRt5jMLxEN6D4RkFDMS67Gn...FkCwHyrPGnE6UMz3DUaxncmSkjYDEYke6zrpPGopd3LoKwLSaVkknDzhFrS4vCz6QvrDkVp1SscfSmsXdcpFoVSZKiWVFcc9KutUP4zwnr4rxaLPPi4T1nCdDQ.png

REGARD

@MalikMehbob

Sort:  
 3 years ago 

MashaAllah apki diary bht achi hai or photography bhi zbrdst h

بہت شکریہ

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58392.35
ETH 2462.57
USDT 1.00
SBD 2.37