The dairy game urdu community 20september2021

in Urdu Community3 years ago

اسلام وعلیکم

امن و امان

میرے سب دوست کیسے ہو ٹھیک ھو مجھے امید ہے آپ سب اللہ کے فضل و کرم سے ٹھیک ٹھاک اور خیر خیریت سے ہونگے اور اچھی زندگی گزار رہے ھونگے میری دعا ہے سب دوست کو اللہ پاک صحیح سلامت رکھے آمین

اسلام وعلیکم

peace

How are you all my friends? I hope you are all well and well by the grace of Allah and you are living a good life. I pray to Allah to keep all my friends safe and sound. Amen.

صبح

آج ستمبر کی 20تاریخ 2021 اور سوموار کا دن ھے میں صبح اٹھا تو سات بج رہے تھے میں نے معمول کے مطابق ھاتھ منہ دھویا دھو کر ناشتہ کیا پھر میں تھوڑا چارپائی پر لیٹا موبائل چلاتا رھا میں آج کام پر نھیں جانا تھا چھٹی تھی پھر میں باھر دوستوں کے پاس گیا ان سے ملا گپ شپ لگائی پھر ساتھ ھی والی بال کا میچ شروع تھا ھم سب دوست نے مل کر میچ دیکھا پھر میں نے ادھر ھی کچھ فوٹوگرافی کی جو آپ کو شیئر کر رھا ھوں امید ہے آپ کو پسند آئے گی اس کے بعد میں گھر وآپس آگیا میں نھایا نھا کر روٹی کھائی اس کے بعد میں نے ڈائری لکھی آخر پر خدا حافظ

Morning

Today is September 20, 2021. It is a Monday. I woke up at seven o'clock in the morning. I washed my hands and had breakfast as usual. Then I lay down on the bed and used my mobile phone. I went out to friends and chatted with them. Then the volleyball match started. We all watched the match together. Then I did some photography here. I am sharing it with you. I hope you will like it. After that I came back home, I took a bath and ate bread. After that I wrote a diary.
IMG_20210920_170622.jpg

IMG_20210920_170619.jpg

IMG_20210920_170616.jpg

Special thanks for supporting

@yousafharoonkhan

Special thanks

@riosparada

@r2cornel

@janemorane

@jlufer

Regard

@malikniazi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55