میں گھر کے لیے اس نسل کی بلی کو دیکھ رہا ہوں۔

in Urdu Communitylast year

image.png

میرا بھائی بلیوں سے بہت پیار کرتا ہے۔ لیکن پچھلے مہینے ہماری بلی بجلی کا کرنٹ لگنے سے مر گئی۔ بارش کا دن تھا، وہ ادھر ادھر بھاگ رہی تھی اور کھیل رہی تھی لیکن وہ بجلی کے پول پر چڑھ گئی جو ہمارے گھر کی دیوار کے قریب تھا۔ لیکن پول میں بجلی کا شاٹ تھا۔ تو اسے بجلی کا کرنٹ لگ گیا، لیکن وہ مر گئی۔ یہ بہت برا دن تھا. اب میرا بھائی بلی کی اچھی نسل کی تلاش میں ہے۔ ہم اچھی نسل کی بلی کی دیکھ بھال کرنا چاہتے ہیں۔ اگر آپ بلی کے شوقین ہیں اور آپ کی بلی کی ایک ہی نسل ہے اور بیچنا چاہتے ہیں تو میرا بھائی اسے خرید لے گا۔ آپ تصویر دیکھ سکتے ہیں، اور ہمیں ایک ہی نسل کی بلی کی ضرورت ہے۔

image.png

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

Loading...
 last year 

yeah bali tu bhut pyri lug rahi, afsos howa ap ki bali mar guy hai

میری اس پوسٹ کو پسند کرنے کے لیے آپ سب کا بہت بہت شکریہ، میں زیادہ ماہر تحریر نہیں ہوں۔

el gato se ve tan lindo y se ve muy inocente, mi mama es de raza francesa y es muy traviesa, ahora esta embarazada

میری اس پوسٹ کو پسند کرنے کے لیے آپ سب کا بہت بہت شکریہ، میں زیادہ ماہر تحریر نہیں ہوں۔

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44