میری آج کی مصروفیات💝💝steemCreated with Sketch.

in Urdu Community3 years ago

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔دن کا آغاز۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
امید ہے کہ سب خیریت سے ہوں گے۔دعا ہے کہ خوش رہیں۔یقیناً سب اپبے کاموں میں مصروف ہوں گے۔میں بھی صبح اٹھی نماز پڑھی۔قرآن پاک کی تلاوت کی۔
دن کا آغاز پروردگار کے بابرکت نام سے کیا۔
اے پروردگار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تیرا ہی نام لیکر تیری ہی رضا سے تیرے ہی رزق سے ہم اپنی صبح کا آغاز کرتے ہیں. بس ہمیں اپنی ہی رضا سے نوازنا اور کسی غیر کے آگے جھکنے نہ دینا۔ اے مہربان رب جو ہمارے عزیز فوت ہو چکے ہیں ان کو جنت الفردوس میں جگہ عطا فرما اور ہم سب کو کرونا جیسی موذی مرض سے اور ناگہانی آفات سےمحفوظ رکھ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آمین یا رب العلمین۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ل
آج موسم بڑا خوش گوار ہے بارشوں کا سلسلہ مسلسل جاری ہے۔شکر ہے کہ سکولوں کی چھٹیاں ہیں ورنہ سکول جانا مشکل ہو جاتا۔
بارش رکی تو میں نے برتن دھوۓ اور کمروں کی صفاٸی کی۔پھر بیٹی کو ہوم ورک لکھوایا اس کے بعد بیٹی کو نیو کپڑے پہناۓ جو کہ میں نے خود سٹچ کیۓ ہیں اور بیٹی کو تیار کرنے کے بعد اس کی پکس بھی لی ہیں۔

Snapchat-1009042149.jpg

Snapchat-1643175468_1.jpg

پھر کچھ دھوپ نکلی تو میں نے کپڑے دھوۓ پھر میں نے نیل پینٹ لگاٸی اور مجھے میرے ہزبینڈ نے ایک انگوٹھی گفٹ کی تو وہ میں نے پہنی ۔انگوٹھی میں پتھر اناری یعقوت ہے جو کہ مجھے بہت پسند ہے۔اس کی میں نے تصویر بھی بناٸی تاکہ آ پ سب کو دکھا بھی سکوں

Snapchat-1483317358_1.jpg

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لنچ ٹاٸم۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پھر لنچ ٹاٸم میں نے بیٹی کے لیۓ چنا چاٹ بنایا اور سب گھر والوں کو بھی پیش کیا۔ سب نے بہت پسند کیا اور میری بیٹی نے بھی بڑے شوق سے کھایا۔

IMG_20220108_173000.jpg

IMG_20220108_173037.jpg

IMG_20220108_173204.jpg

پھر میں نے آذان ہوتے ہی نماز ادا کی اور دوبارہ گھر کے کاموں میں مصروف ہو گٸی۔شام کے وقت نماز ادا کی اور ہم نے کھانا کھایا ۔میں نے شاپ سے پاپڑ منگوا کر خود بناۓ اور سب نے خوب انجواۓ کیا۔

IMG_20220108_192809.jpg

اسی طرح آج کھنے پینے میں دن گزرا۔اور شام کے وقت امی کے گھر گیٸ اور کچھ ٹاٸم بیٹھی اور پھر واپس آگیٸ امی کا گھر ساتھ ہی ہے روز آنا جانا ہوتا رہتا ہے ۔ابھی واپس آٸی تو سوچا کہ پوسٹ اپ لوڈ کر لوں۔ اب اجازت چاہوں گی.
.اللہ نگہبان

Sort:  
 3 years ago 

was wa apki aj ki post parh k bht maza aya

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56325.56
ETH 2374.82
USDT 1.00
SBD 2.33