aj ki mari diary 27/01/2023 by kashifkhan92

آج کا دن میرے لیے ایک مصروف لیکن پورا کرنے والا دن تھا۔ میں صبح سویرے اٹھا اور اپنے چھوٹے بھائیوں کے ساتھ سکول چلا گیا۔ مجھے ان کے ساتھ اسکول جانے میں ہمیشہ مزہ آتا ہے، یہ ہمارے لیے تعلقات کا ایک اچھا تجربہ ہے اور یہ ایک مثبت دن کے لیے لہجہ طے کرتا ہے۔ انہیں اسکول چھوڑنے کے بعد، میں بازار گیا اور اپنی ماں اور بہن کے لیے کچھ پھول خریدے۔ میں جانتا تھا کہ وہ اس اشارے کی تعریف کریں گے اور اس نے مجھے ان کے دن میں تھوڑا سا خوبصورتی لانے پر خوشی دی۔

بازار کے بعد میں اپنے چچا سے ملنے گیا جو اس وقت بیمار ہیں۔ میں اس کے بارے میں فکر مند تھا لیکن اسے دیکھ کر اور اس کے ساتھ کچھ وقت گزار کر اچھا لگا۔ میں جانتا ہوں کہ اس نے اس دورے کی تعریف کی اور اس سے مجھے ایسا محسوس ہوا کہ میں اپنے خاندان کے لیے کچھ اچھا کر رہا ہوں۔

image.png

دوپہر کو میں نے یونیورسٹی کا کام کیا۔ میں اپنی پڑھائی کو جاری رکھنے کے ساتھ حال ہی میں تھوڑا سا جدوجہد کر رہا ہوں لیکن میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے لئے پرعزم ہوں۔ میں نے آج ایک اچھی کوشش کی اور مجھے لگتا ہے کہ میں نے ترقی کی ہے۔ اپنا کام ختم کرنے کے بعد میں اپنے دوستوں کے ساتھ کرکٹ کھیلنے چلا گیا۔ کھیل کھیلنا میری پسندیدہ چیزوں میں سے ایک ہے اور یہ میرے دماغ کو صاف کرنے اور کچھ بھاپ چھوڑنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

شام کو میں نے نماز پڑھی اور پھر کھانا کھایا۔ رات کے کھانے کے بعد، میں سیر کے لیے چلا گیا۔ دن کو ختم کرنے کا یہ ایک اچھا طریقہ تھا اور اس نے دن بھر میں جو کچھ ہوا اس پر غور کرنے میں میری مدد کی۔

اب، میں یہاں اپنے بھائی کا موبائل لے کر بیٹھا ہوں، آخر کار اپنی روزانہ کی ڈائری لکھنے کے قابل ہوں۔ میں تھوڑا سا اداس ہوں کہ میرے پاس ابھی تک اپنا موبائل نہیں ہے لیکن میں اسٹیمٹ کے ذریعے کافی رقم کمانے کا عزم رکھتا ہوں تاکہ میں ایک خرید سکوں۔ ایک بار جب میرے پاس اپنا آلہ ہو جائے تو میں روزانہ اپنی ڈائری بغیر کسی پریشانی کے لکھ سکوں گا۔ اپنی ڈائری لکھنا میرے لیے اپنے دن پر غور کرنے اور مستقبل کے لیے اہداف طے کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ میں اس دن کا انتظار کر رہا ہوں جب میں اپنی ڈائری پر نظر ڈالوں اور دیکھ سکوں کہ میں کتنا بڑا اور بدل گیا ہوں۔

image.png

Today was a busy but fulfilling day for me. I woke up early in the morning and went to school with my younger brothers. I always enjoy going to school with them, it's a good bonding experience for us and it sets the tone for a positive day. After dropping them off at school, I went to the market and bought some flowers for my mother and sister. I knew they would appreciate the gesture and it made me happy to bring a little beauty to their day.

After the market I went to visit my uncle who is currently ill. I was worried about him but it was nice to see him and spend some time with him. I know he appreciated the visit and it made me feel like I was doing something good for my family.

image.png

In the afternoon I did university work. I've been struggling a bit lately with keeping up with my studies but I'm determined to do well. I gave a good effort today and I think I made progress. After finishing my work I went to play cricket with my friends. Playing sports is one of my favorite things to do and it's a great way to clear my mind and let off some steam.

In the evening I prayed and then had food. After dinner, I went for a walk. It was a nice way to end the day and helped me reflect on what happened throughout the day.

Now, I sit here with my brother's mobile, finally able to write my daily diary. I'm a little sad that I don't have my own mobile yet but I'm determined to earn enough money through Steemit to buy one. Once I have my own device, I will be able to write my daily diary without any problems. Writing my diary is a great way for me to reflect on my day and set goals for the future. I look forward to the day when I can look back at my diary and see how much I have grown and changed.

Sort:  

very good presentation and stay active ,write at least 3 post weekly

sir why i not gettig vote

کاشف آپ اچھی کوشش کر رہے ہیں اور اب آپ کو پہلی کامیابی والی پوسٹ لکھنے کی ضرورت ہے جو آپ کو مزید انعام دے گی۔

which post i could not get point?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54357.85
ETH 2282.80
USDT 1.00
SBD 2.31