the diary game || my all-time favorite foods: Shami Kebabs and Roll Kebabs.

in Urdu Community2 years ago

image.png

آج ایک مصروف دن تھا، جیسا کہ عام طور پر ہوتا ہے۔ میرے شوہر اور ماں دونوں ہماری روزمرہ کی زندگی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں، اور میں ان کی محنت اور لگن کے لیے شکر گزار ہوں۔

میرے شوہر ہمارے خاندان کا سب سے بڑا کمانے والا ہے اور ہماری ضروریات پوری کرنے کے لیے ہر روز سخت محنت کرتا ہے۔ وہ صبح سویرے اٹھتا ہے اور کام پر جاتا ہے، ہمیشہ اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ وقت پر ہوں اور اپنی پوری کوشش کریں۔ اپنے کام کے لیے اس کی لگن ہمارے بچوں کے لیے ایک بہترین مثال قائم کرتی ہے اور مجھے بھی محنت کرنے کی ترغیب دیتی ہے۔

دوسری طرف میری والدہ ہمارے گھر کی ریڑھ کی ہڈی ہیں۔ وہ بچوں کے ساتھ کھانا پکانے، صفائی ستھرائی اور کسی دوسرے کام میں مدد کرنے کے لیے ہمیشہ موجود رہتی ہے۔ وہ ایک مہربان دل اور بے لوث فطرت ہے، اور میں اسے اپنی زندگی میں رکھنے کے لیے بہت شکر گزار ہوں۔

ایک مصروف ماں کے طور پر، مجھ پر بھی بہت سی ذمہ داریاں ہیں۔ میں اس بات کو یقینی بناتا ہوں کہ بچے تیار ہوں اور اسکول کے لیے تیار ہوں، کھانا تیار کریں، اور گھر کو ترتیب سے رکھیں۔ میں دن بھر سکون اور سکون کے لمحات تلاش کرنے کی بھی کوشش کرتا ہوں، چاہے وہ پڑھنے، ورزش کرنے، یا محض فطرت میں چہل قدمی کے ذریعے ہو۔

ہمارے وقت کے بہت سے مطالبات کے باوجود، ہم سب مل کر ایک ٹیم کے طور پر کام کرتے ہیں تاکہ اپنے گھر کو آسانی سے چلایا جا سکے۔ چاہے میرا شوہر گھر کا کھانا لا رہا ہو، میری ماں بچوں کی مدد کر رہی ہو، یا میں گھریلو کاموں کی دیکھ بھال کر رہی ہوں، ہم ایک دوسرے کا ساتھ دیتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ ہر ایک کی ضروریات پوری ہوں۔

دن کے اختتام پر، ہم ایک خاندان کے طور پر اکٹھے ہوتے ہیں اور کہانیوں اور تجربات کا اشتراک کرتے ہیں۔ ہم ایک دوسرے کے شکر گزار ہیں اور ان تمام چیزوں کے لیے جو ہم نے حاصل کیے ہیں۔ مجھے ایسے پیار کرنے والے اور معاون خاندان کا حصہ ہونے پر فخر ہے، اور میں جانتا ہوں کہ ہماری محنت اور لگن آخر کار رنگ لائے گی۔

آج، مجھے اپنے ہر وقت کے پسندیدہ کھانے میں سے ایک کھانے کا مزہ آیا: شامی کباب اور رول کباب۔ جب تک مجھے یاد ہے یہ پکوان میری غذا کا ایک اہم حصہ رہے ہیں اور میں ان کے مزیدار ذائقے سے کبھی نہیں تھکتا ہوں۔

شامی کباب ایک روایتی پاکستانی ڈش ہے جو گراؤنڈ بیف، مصالحے اور چنے کے ساتھ بنائی جاتی ہے۔ اس مرکب کو چھوٹی پیٹیوں میں بنایا جاتا ہے اور پھر کرکرا گولڈن براؤن پر تلا جاتا ہے۔ وہ بہت سے ممالک میں ایک مقبول اسٹریٹ فوڈ ہیں، اور اچھی وجہ سے۔ رسیلی، ٹینڈر گوشت، ایک کرسپی بیرونی کے ساتھ مل کر، بناوٹ اور ذائقوں کا ایک بہترین توازن ہے۔

دوسری طرف رول کباب ایک منہ میں پانی بھرنے والا علاج ہے جسے گائے کے گوشت یا چکن کے پتلے ٹکڑوں سے بنایا جاتا ہے، جسے سیخ کے گرد لپیٹ کر کھلی آگ پر گرل کیا جاتا ہے۔ نتیجہ ایک رسیلی اور نرم گوشت ہے جو گرل کے دھواں دار ذائقہ سے متاثر ہوتا ہے۔ رول کباب کسی بھی موقع کے لیے بہترین کھانا ہیں، خواہ وہ فیملی ڈنر ہو یا دوستوں کے ساتھ اجتماع۔

جب بھی مجھے شامی کباب اور رول کباب سے لطف اندوز ہونے کا موقع ملتا ہے، میں ہمیشہ اسے لیتا ہوں۔ چاہے میں انہیں کسی ریستوراں میں آرڈر کر رہا ہوں، یا گھر پر بنا رہا ہوں، جب میں کاٹتا ہوں تو مجھے ہمیشہ سکون اور اطمینان کا احساس ہوتا ہے۔

یہ پکوان نہ صرف مزیدار ہیں بلکہ ثقافتی اہمیت بھی رکھتے ہیں۔ وہ پاکستان کے بھرپور پاک ورثے کی عکاس ہیں، اور پوری دنیا کے لوگ ان سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

آخر میں، شامی کباب اور رول کباب میرے دو پسندیدہ کھانے ہیں، اور میں آنے والے سالوں تک ان سے لطف اندوز ہوتا رہوں گا۔ وہ ایک مزیدار دعوت ہیں جو ہمیشہ میرے چہرے پر مسکراہٹ اور میرے دل میں سکون کا احساس لاتے ہیں۔


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30