mari diary ju ma nay lakhi ap ka lia

in Urdu Community2 years ago

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

کیا حال ہے سٹیمنٹ فیملی کا امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے اور اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے میں بھی الحمد للہ ٹھیک ہوں اور روزمرہ کے کاموں میں مصروف ہوں اللہ پاک ہم سب کو کامیابی عطا فرمائے اور ہم سب کی مشکلات آسان فرمائے آمین

میری آج کی ڈائری

میں آج بھی صبح سویرے اٹھی دانت صاف کیۓ منہ ہاتھ دھلویا وضو کیا اللہ کے حضور نماز ادا کی پھر قرآن پاک کی تلاوت کی اس کے بعد ٹی وی کوآن کیا اور کچھ دیر قرآن پاک کی تلاوت سنی پھر امی کے پاس کچن میں گئی اور ناشتہ بنانے میں مدد کی جب ناشتہ بن گیا تو سب نے مل کے ناشتہ کیا جب سب نے ناشتہ کر لیا تو ناشتے والے برتن سمیٹے پھر روز کی روٹین کی طرح سب کے بستر فولڈ کیے پھر کمروں سے جھاڑو لگایا اور ڈسٹنگ کی اس کے بعد صحن سے جھاڑو لگایا جلدی سے جھاڑو ختم کرکے پھر میں تیار ہوگی کزن کی شادی کے لیۓ کچھ کپڑے لینے تھے ہم سب تیار ہو کے بازار چلی گئیں شاپنگ کرنے کے لیے میری بہن بھی تیار ہوگئ ساتھ آنے کے لیے ہم نے شاپنگ کی اور پھر ہمیں بھوک لگ گئی ٹائم کافی زیادہ ہوگیا تھا اس لیے ہم نے بھائی کو بولا کے کھانا کھلائے کھانا کھایا اور ساتھ میں کچھ فوٹوگرافی بھی کی اور پھر گھر آگئے گھر آکر کچھ دیر آرام کیا اور پھر چار بجے اوٹھی ہون روٹین کے مطابق کام کیے اور پھر بچے آگئے آج بہت تھکی ہوئی تھی اس لیے آج بچوں کو ٹیوشن پڑھانے کے لیے دل ہی نی کر رہا تھا اس لیے تھوڑا بہت کام کروایا اور چھٹی دے اور پھر گھر کے کام کیے سالن بنایا امی نے روٹیاں پکائی اور پھر سب نے مل کر کھانا کھایا اور پھر رات کو کچھ دیر چہل قدمی کی اور ساتھ میں رات کو پھولوں کی تصاویریں بھی بنائیں جو ابھی آپ سب کے ساتھ شیئر کرون گی اور پھر کمرے میں آکے سب بیٹھ کر گپ شپ لگائی اور میں ساتھ میں پوسٹ بھی لکھتی رہی اور پھر سوگی بہت تھکی ہوئی تھی اور میری پوسٹ رہہ گئ اس لیے ابھی لگا رہی ہون
امید ہے کہ آپ سب کو میری آج پوسٹ
پسند آئے گی اگر پسند آئے تو کمنٹ میں بتا دیجے گا آپ سب کو بہت شکریہ سپورٹ کرنے کے لیے

IMG_20220325_091446.jpg

IMG_20220325_091500.jpg

IMG_20220325_091529.jpg

IMG_20220325_091523.jpg

اللہ پاک آپ سب کا حامی و ناصر ہو آمین ثم آمین 🤲

Sort:  

bhut mazay ka lug raha khana mari tu moon pani a gya

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56477.82
ETH 2390.38
USDT 1.00
SBD 2.33