میری پھولوں کے باغ کی پوسٹ

in Urdu Community2 years ago

محبت کی تصاویر


image.png

ذرا پیاری مکھی کو دیکھو! ہم دونوں نے اس ہفتے پھولوں کے ساتھ وقت گزارنے کا لطف اٹھایا۔ میرا کتا شہد کی مکھیوں کو کھانے کی کوشش کرتا ہے۔ غریب شہد کی مکھیاں۔ غریب کتا۔

image.png

یہ موسم گرما کی زمین کا خوبصورت منظر ہے۔ میں نے اسے چلنے کے وقت پکڑ لیا۔ یہ خوبصورت سیر تھی جسے میں ہمیشہ کے لیے نہیں بھول سکتا۔ میں اپنی بہن اور بھائی کے ساتھ گرینڈ مدر ہاؤس جا رہا تھا۔ میرا گرینڈ مدر ہاؤس فطرت کا علاقہ ہے۔ ایک خوبصورت گاؤں ہے. دیہاتی بہت سادہ اور اچھے ہیں۔ مجھے اپنی دادی کے گھر جانا بہت پسند ہے۔ میری دادی اچھی شیف ہیں اور میں نے ان سے بہت سے لذیذ کھانے سیکھے ہیں۔ تو میں اس کی پسندیدہ بیٹی ہوں۔

image.png

یہ خوبصورت گلاب ہے یہ سرخ گلاب ہے. مجھے گلاب بہت پسند ہے۔ اگر آپ کو گلاب پسند ہے تو کیا آپ مجھے گلاب کی خوبصورتی سے متعلق خوبصورت اشعار بھیج سکتے ہیں؟ میری آج کی پوسٹ بہت مختلف ہے۔ میں اپنی اس دن کی ڈائری نہیں لکھوں گا۔ میں نے آج کچھ ایسی تصاویر منتخب کیں جو بہت خوبصورت ہیں اور آپ سب کو پسند آئیں گی۔ کیا آپ کو گلاب پسند ہے؟ اگر آپ کو لگتا ہے کہ گلاب کان کے خوبصورت پھولوں میں سے ایک ہے تو مجھے اپنی پسندیدہ شاعری بھیجیں جو گلاب کے بارے میں ہو


image.png

ایڈمنٹن کے دوستو، میں سیکھنے کی سرگرمی کے لیے اس قسم کے ڈھکن تلاش کر رہا ہوں جو میں اپنے بھتیجے کے ساتھ کرنا چاہوں گا۔ یہ آپ کی اوسط پاپ بوتلوں اور ٹروپیکانا جوس جیسی چیزوں پر پائے جانے والے ڈھکن ہیں۔ مجھے ہر ایک میں سے 26 کی ضرورت ہے! 😱

مجھے پورچ لینے کے لیے آکر خوشی ہوگی، اگر آپ کے پاس کوئی ہے تو آپ تعاون کرنا چاہتے ہیں۔ براہ کرم مجھے ایک پی ایم بھیجیں۔


image.png

یہ خوبصورت جگہ کا خوبصورت نظارہ ہے۔ بہت سے جنگلی جنگل ہیں. مجھے جنگل کے اندر جانے کا نہیں ملا۔ مجھے جانوروں سے بہت ڈر لگتا ہے۔

image.png

سیزن کی پہلی اسٹرابیری! یہ پیاری چھوٹی گھریلو چیزیں جون کے بارے میں میری پسندیدہ چیزوں میں سے ایک ہیں۔
مزیدار اسٹرابیری میرا پسندیدہ کھانا ہے۔ یہ واقعی بہت خوبصورت ہے. اس کا رنگ بہت پیارا اور شاندار ہے۔ مجھے اسٹرابیری کا جوس اور اسٹرا بیری ملک شیک کا رس پسند ہے۔

image.png

خوبصورت پھولوں کا یہ تنوع اور حیرت انگیز نیلے آسمان اور شاندار موسم بہار کی ہوا میرے دل کو بہت خوشی دیتی ہے!

image.png

چیری کے پھول پھٹنے والے ہیں! بہار کی کیا دلفریب نشانی!! جب چیری کا پھول پھٹنے کو ہے تو یہ محبت کی خوبصورت نشانی ہے، جو دنیا کو بتاتی ہے کہ بہار آنے والی ہے

image.png

چیری کے پھول پھٹنے والے ہیں! بہار کی کیا دلفریب نشانی!! جب چیری کا پھول پھٹنے کو ہے تو یہ محبت کی خوبصورت نشانی ہے، جو دنیا کو بتاتی ہے کہ بہار آنے والی ہے

Allah hafiz

Sort:  

آپ کی تمام فوٹوگرافی بہت خوبصورت ہے۔ گلاب، لینڈ ویو، جنگل کی فوٹو گرافی، ہر تصویر کشی بہت خوبصورت ہے۔

image.png

landscape real view.......(spring smile)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74