food photography thediarygame || hot food

in Urdu Community2 years ago

FB_IMG_1649891419306.jpg

Fried chicked

آج کی خوبصورت صبح تھی۔ میں صبح سویرے ساڑھی کے وقت اٹھا۔ میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میں نے اپنے شوہر اور دوسرے خاندان کے لیے روزہ رکھنے کے لیے کھانا پکایا۔ ہم نے روزہ رکھا ہے ہم نے روزے کے وقت فرائیڈ BBQ چکن کھایا۔ ہم نے گائے کا پاؤ کھایا تھا جو واقعی بہت لذیذ تھا۔ میں نے روزہ رکھنے کے بعد دوبارہ قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میرے شوہر نماز پڑھنے مسجد گئے۔ میں برتن دھوتا تھا، اور بچوں کے کپڑے دھوتا تھا۔ میں تمام کام مکمل کرنے کے بعد آرام کرنے کے لیے سو گیا۔

FB_IMG_1649891390705.jpg

میرے شوہر نے فرائیڈ بی بی کیو چکن اور گائے کے پنجے کا آرڈر دیا۔ ایک ہوٹل شنواری ہوٹل ہے جس نے بہت لذیذ کھانا پکایا تو ہم نے آرڈر دیا اور آرڈر دینے کے ایک گھنٹے بعد گھر کے دروازے پر کھانا مل گیا۔ روزے کے وقت یہ بہت لذیذ کھانا تھا۔

FB_IMG_1649891383518.jpg

میں نے تمام کام کرنے کے بعد آرام کیا۔ میں رات 12 بجے اٹھا اور نہانے چلا گیا۔ میں واپس آیا اور میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میں نے ظہر کی نماز پڑھائی۔ میں نے شام کے وقت کھانا تیار کیا۔ میں نے سموسے تیار کیے اور دال چنا پکایا۔ میرے شوہر کو سموسے بہت پسند ہیں۔ میں نے آلو سموسے تیار کیے ہیں۔

IMG-20220413-WA0018.jpg

یہ مزیدار سموسہ ہے جو ہم نے شام کے وقت کھایا۔ میرے تمام گھر والوں نے میری بہت تعریف کی اور سموسے کا بہت مزہ لیا۔

image.png

سموسے میرے خاندان کے پسندیدہ ہیں۔

image.png

ہم سب نے افطار کے وقت سموسے کھائے، وہ چاول ہیں جو میں نے اپنے کچن میں پکائے تھے۔ میں نے ٹی وی دیکھا . گھریلو بیوی کے طور پر یہ میری زندگی کا تھوڑا مصروف دن تھا۔ میں روزہ رکھنے کے لیے جلدی اٹھنے کے لیے جلدی سو گیا۔

Sort:  

yeah kasy fry hotay

image.png

 2 years ago 

han bhut mazy ka hai

Loading...
 2 years ago 

wow my favorite bbq and i got really water in mouth , bbq looking very much delicious and tasty

 2 years ago 

sukria sir ap ka

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29