[eng/urdu] the diary game December 26 ,2022

in Urdu Community2 years ago

image.png

Morning time

Assalamualaikum, I hope you are all well and busy with work. Alhamdulillah, I am also fine and I am writing today's diary while I am busy with my family. After that, I had breakfast. My mother-in-law made breakfast today because the children bothered me a lot at night, so I went to sleep after praying this morning and it has been raining heavily since this morning.

After having breakfast I swept my hoof and then due to cold again lay in bed and started playing mobile then I watched Carlos Osman drama.

image.png

Afternoon time

Today we made fish because of the cold

And I enjoyed the cold, then I played with the children, then I offered the Zuhr prayer. Meanwhile, my mother sent biryani for me because she knows I like biryani very much.

We enjoyed biryani and tea together then I put the kids to bed and offered Asr prayer and later watched TV.

Evening time

Then I made meat for dinner and started kneading the dough

Now I will make Srilax for the children and feed them

End

This was my busy schedule for today, I hope you all liked these few words of mine.


image.png

صبح کا وقت

السلام علیکم، مجھے امید ہے کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے اور کام میں مصروف ہوں گے۔ الحمدللہ میں بھی ٹھیک ہوں اور آج کی ڈائری اس وقت لکھ رہا ہوں جب میں اپنی فیملی کے ساتھ مصروف ہوں۔ اس کے بعد میں نے ناشتہ کیا۔ میری ساس نے آج ناشتہ بنایا ہے کیونکہ رات کو بچوں نے مجھے بہت پریشان کیا تھا اس لیے میں آج صبح نماز پڑھ کر سو گئی اور آج صبح سے تیز بارش ہو رہی ہے۔

ناشتہ کرنے کے بعد میں نے اپنے کھر جھاڑے اور سردی کی وجہ سے دوبارہ بستر پر لیٹ کر موبائل بجانے لگا تو میں نے کارلوس عثمان کا ڈرامہ دیکھا۔

image.png

دوپہر کا وقت

آج ہم نے سردی کی وجہ سے مچھلی بنائی

اور میں نے سردی کا مزہ لیا، پھر میں نے بچوں کے ساتھ کھیلا، پھر میں نے ظہر کی نماز ادا کی۔ اس دوران میری والدہ نے میرے لیے بریانی بھیجی کیونکہ وہ جانتی ہیں کہ مجھے بریانی بہت پسند ہے۔

ہم نے ایک ساتھ بریانی اور چائے کا لطف اٹھایا پھر میں نے بچوں کو بستر پر بٹھا کر عصر کی نماز پڑھی اور بعد میں ٹی وی دیکھا۔

شام کا وقت

پھر میں نے رات کے کھانے کے لیے گوشت بنایا اور آٹا گوندھنے لگا

اب میں بچوں کے لیے سریلیکس بناؤں گا اور انہیں کھلاؤں گا۔

اختتام

یہ میرا آج کا مصروف شیڈول تھا، امید ہے آپ سب کو میرے یہ چند الفاظ پسند آئے ہوں گے۔

Sort:  

I loved photography. Beach sunrise photography is good.

 2 years ago 

thank you for this praise

آپ نے بہت خوبصورت ڈائری لکھی ہے۔ میں نے آپ کی ساری ڈائری پڑھ لی ہے۔ میں جاننا چاہتا ہوں کہ میں اس سائٹ سے پیسے کیسے حاصل کرسکتا ہوں۔

 2 years ago 

as say paisay ap hasal kar sakty ho agar rozna apna kam kro tu ap roz khuch khuch lakha kro

سردی کے دنوں میں خاندان کے ساتھ وقت گزارنا جو واقعی زندگی کے بہت ہی حیرت انگیز لمحات ہیں۔ مجھے بھی چاول کھانے کا شوق ہے۔ آپ نے بیکنگ پینکیک تیار کیا جو بہت خوبصورت لگ رہا ہے۔

 2 years ago 

han g sardion ma family ka sath waqat guzarna bhut he shandar hota hai

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59615.63
ETH 2524.32
USDT 1.00
SBD 2.44