ہائیڈرینجاس پلانٹ کی خوبصورت فوٹو گرافی۔

in Urdu Community2 years ago

وہاں گلابی، نارنجی، پیلا، پھر ایک مرکب اور سفید ہے! یہ ایک غیر ملکی ہے جسے میں نے موسم بہار میں راکپورٹ مارکیٹ کے دنوں میں خریدا تھا!! سامنے والے صحن میں ایک ہی رنگوں کا ہے لیکن، مختلف نمونوں میں! وہ دونوں شاندار ہیں اور پھول بہت بڑے ہوتے ہیں۔ میرے دونوں ہاتھ جوڑے سے بڑا!!

image.png

image.png

اس میں کتنے رنگ ہیں؟؟؟ ہر رنگ کا اپنا ذائقہ ہے، مجھے زندگی کا رنگ پسند ہے۔ پھول ہماری زندگی میں رنگ لاتے ہیں، ہم سب زندگی کے ہر خوشی کے لمحے پر پھول رکھنا پسند کرتے ہیں۔ مجھے اپنی زندگی میں رنگ کی خصوصیت کے بارے میں پڑھنا پسند ہے۔ میں نے اپنی آخری پوسٹ میں وعدہ کیا تھا کہ میں آپ کو اپنی زندگی پر رنگوں کے اثرات کے بارے میں بتاؤں گا۔ لیکن مجھے بہت افسوس ہے، آج میں صرف آپ کے ساتھ فوٹو گرافی کی پوسٹ شیئر کر رہا ہوں لیکن میں آپ سب سے وعدہ کرتا ہوں کہ میں اپنی اگلی پوسٹ میں آپ کے ساتھ ہماری زندگی کے رنگوں کے اثرات شیئر کروں گا۔

image.png

دیکھو میں آج ان رنگوں میں کیا جگایا۔
پچھلے چند دنوں کے بعد بھی کچھ خوبصورت واقعات باقی ہیں! اللہ ہمیشہ اچھا ہے اور ہمارے ساتھ ہے اگر ہم سب کی اچھے طریقے سے تعریف کریں گے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

میری خوبصورت پھولوں کی پوسٹ کو پسند کرنے کا بہت بہت شکریہ۔ میں اکیلا نہیں ہوں، میں ہمیشہ ان پھولوں کے ساتھ رہتا ہوں جو مجھے خوشی دیتے ہیں، اچھی کمپنی۔ میں عورت ہوں، پھول خواتین کے لیے بہت اچھا تاثر رکھتے ہیں۔ ہم خواتین پھولوں کی مانند ہیں لیکن ہمیں زندگی کے ان تمام زیادتیوں سے نفرت ہے جس کا ہم نے پھولوں کے مخالف سے سامنا کیا۔

الله حافظ


There's pink, orange, yellow, then a mix and white! This is an exotic I bought back in the spring at Rockport Market Days!! The front yard has the same colors but, in different patterns! They are both spectacular and the flowers are huge. Bigger than both my hands!!

image.png

image.png

How many colors are there in it??? Every color has its own flavor, I love the color of life. Flowers bring color to our life, we all love to have flowers on every happy moment of life. I love reading about the role color plays in my life. I promised in my last post that I would tell you about the influence of colors on my life. But I'm so sorry, today I am sharing only photography post with you but I promise you all that in my next post I will share with you the effects of colors in our life.

image.png

Look what I woke up today in these colors.
There are still some beautiful events left after the last few days! Allah is always good and with us if we will praise everyone in a good way.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Thank you so much for liking my beautiful flower post. I am not alone, I am always with flowers that make me happy, good company. I am a woman, flowers make a great impression on women. We women are like flowers but we hate all the abuses of life that we have faced against flowers.

good bye


Sort:  

آپ نے خوبصورت پھولوں کی فوٹو گرافی کی، آپ نے اس رنگ کے بارے میں لکھا جو مجھے آپ کے خیالات پسند آئے

kiran pholo ki tasveer nay tu mra dill kabu kar lia hai, tum kidar say yeah bana layti hoo bhut pyri bani hain

Las flores son vida para todos nosotros, hermosa entrada de flores.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45